Problem arkadaşların da bahsettiği gibi enjektörlerden veya ayarlardan kaynaklanıyor olabilir.
Enjektör problemi uzun süre kullanılmayan enjektörlerin kurum bağlaması gibi bir olaydır. Bir enjektör temizleyici ile sorunu büyük ihtimalle çözebilirsiniz.
ECU ilgili problem temelde LPG ve benzin ECU'larındaki (elektronik (motor) kontrol unitesi) verilerin birbiri ile eşleşmesi sonucun benzin ECU'sunun veri kaydırmış olmasıdır. Çünkü araç LPG ile mi yoksa benzin ile mi çalıştığını anlayamaz bu nedenle LPG ile ilgili ayarlarda bir problem varsa bunun benzinde diye algılayıp benzin ECU'su üzerindeki verilerde kaydırma yapar. Sorun temel olarak SFT (slow fuel trim)'de ortaya çıkan kaydırmalar neticesinde oluşur. Düzgün bir ayar ile (benzin ve lpg ECU'ları birbirine tam olarak eş zamanlı uyarlanırsa) sorun çözülecektir.