Gönderen Konu: Şikayetvar.com dan inciler  (Okunma sayısı 1262 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 7 kere teşekkür edildi
Şikayetvar.com dan inciler
« : Eylül 27, 2009, 13:47:29 »
www.sikayetvar.com sitesini incelerken vw ile ilgili şikayetlere bakayım dedim. ve aşağıdaki şikayeti okuyunca toyota'da bu konuda bir sıkıntı yaşamadığım için halime şükrettim.

"Erzurum Çağ Yetkili servisinden yedek parça almak istediğimde parçayı serviste taktırmam gerektiğini, aksi takdirde parçayı bana satmayacaklarını söylediler. Bunun üzerine bende Doğuş'u arayarak söz konusu şikayetimi ilettiğimde, bana bu yetkili servisin hakkı olduğunu isterse parçayı satmayabileceği cevabını verdi.

Tüketicinin orijinal yedek parça alma hakkını şartlı olarak gasp eden Volkswagen gibi büyük bir firmayı bu kazanç odaklı davranışı yüzünden kınıyorum.”


Kaynak: http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full--115-0-0-2-479006-.html
2015 vw golf 7 1.4 comfortline (2018- ...)
2014 honda crv 1.6 elegant (2016- ... )
2011 toyota yaris 1.33 terra sporty (2012- 2018), 2011 toyota corolla comfort extra 1.6 d-vvti (2011- 2016), 2004 toyota corolla terra sedan 1.4 vvti (2007-2011)

Toyota Club Türkiye

Şikayetvar.com dan inciler
« : Eylül 27, 2009, 13:47:29 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #1 : Eylül 27, 2009, 13:51:18 »
 İşçilik parası almak için bunun da yapılabileceği hiç aklıma gelmezdi doğrusu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #2 : Eylül 28, 2009, 17:17:30 »
  Doğuş Etimesgut'un gözünü seveyim.Ne istesem yok demiyor.Anında satış.Gerçi hala bir şeyler almadım ama sorduğum her şeyin satışını yapıyorlar.1:24 Die Cast araba siparişi verdim onu bile getirdiler hemen :)
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #3 : Eylül 28, 2009, 17:27:57 »
Parçayı çok az kar marjı ile satıyorsa ve sadece işçilikten kazanıyorsa bu yaptıklarını bir nebze de olsa anlayabilirim ama parça fiyatı gerekli marjı içeriyorsa ve hala işçilikten de kazanmak için bu yolu seçiyorlarsa çok ayıp ediyorlar. Tabi parçanın ne olduğu belirtilmemiş. Belki kendi kontrolleri dışında takılması uygun olmayan bir parçadır ve parçanın herhangi bir şekilde hatalı montajından dolayı kullanıcının servise dönüp de garantiden parçanın yenilenmesini talep etme ihtimali varsa buna engel olmak istemiş olabilirler. Kimse yanlış anlamasın, yetkili servisi savunuyor değilim ama bunca yıllık iş hayatım bana olayların perde arkasını bilmeden peşin hüküm vermemeyi öğretti. O servisin böyle bir uygulamaya gitmesine neden olan tatsız tecrübeleri de olabilir.
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #4 : Eylül 28, 2009, 17:31:30 »
   Özel Aydoğanlar yetkili servisin yedek parça kısmında montajının serviste yapılmadığı parçalara garanti verilmediğine dair bir yazı yazıyordu
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #5 : Eylül 28, 2009, 17:34:42 »
   Özel Aydoğanlar yetkili servisin yedek parça kısmında montajının serviste yapılmadığı parçalara garanti verilmediğine dair bir yazı yazıyordu

Özcan, bunu her tüketici hazmedemez ama...
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #6 : Eylül 30, 2009, 00:20:25 »
Özcan, bunu her tüketici hazmedemez ama...
   Saçmalık ama Hakkı.Parçayı satıyorsun ama "ben takmazsam garantisi yok" demekte saçmalıktan öte bir şey değil.Böyle davrananları sanayi bakanlığına şikayet etsek varya dünyanın cezasını yerler.Ben 2007 yılında aldıgım taşınabilir hard disk'i paketten çıkardım ve PC'ye takar takmaz dumanlı bir şekilde yandı.Aldığım bayiye gitim onlarda beni Ankara'daki bölge distribütörüne yönlendirdiler.Telefondaki bayan "kullanıcı hatası" oldugunu (aynı USB girişine başka harici bellek ve diğer aletler sorunsuz takılmasına rağmen)belirtip geri iade alamayacaklarını ve garantiden faydalanamayacağımı belirtti.Bende "içinde Türkçe kullanım klavuzu olmadıgı için takmayı beceremedim" diyerek alaycı bir uslup ile teşekkür ettim ama konuyuda sanayi bakanlığına bildireceğimi belirtip telefonu kapattım.Bayiden ayrıldıktan 15 dakika kadar bir süre sonra beni aradılar.Yeni hard diskinizi alabilirsiniz diye.Bir kere kıl oldum ya gitmedim kendileri getirip teslim ettiler :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #7 : Eylül 30, 2009, 09:39:26 »
Özcan, ister elektrikli olsun, ister mekanik olsun, ister elektronik olsun, garanti şartlarında genellikle "Yetkili servislerimiz dışında, ürün üzerinde yapılan müdahalelerden, bakım ve onarım işlemlerinden firmamız sorumlu değildir" şeklinde ifadeler vardır. Gerçi senin durumun biraz farklı, sen bir parça alıp monte ediyorsun ama yine de üreticinin garanti şartlarına veya kurulum talimatlarına kendini koruyacak ifadeler koyması şaşırılacak bir durum olmasa gerek. Aşağıdaki resimde masaüstü bilgisayarımın işlemcisine ait kurulum talimatlarını görebilirsin. Sanırım ilave bir şey söylememe gerek yok.

Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Şikayetvar.com dan inciler
« Yanıtla #8 : Eylül 30, 2009, 10:14:14 »
Otomotiv'de ben takmazsam garanti yok bana mantıklı geliyor.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy