Gönderen Konu: Http://www.kucukamaguclu.com/  (Okunma sayısı 3618 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.bilgeadam.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Http://www.kucukamaguclu.com/
« : Aralık 09, 2006, 13:32:47 »
Arkadaşlar merhaba,

Vw 1,4 Benzinli motorunu tanıttığı bir site yapmış, son derece güzel

http://www.kucukamaguclu.com/
Bir Kere To-yo-ta Hep TO-YO-TA :)

Toyota Club Türkiye

Http://www.kucukamaguclu.com/
« : Aralık 09, 2006, 13:32:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #1 : Aralık 09, 2006, 19:13:14 »
Bakalım
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #2 : Aralık 09, 2006, 22:38:17 »
evet zaten dizeller hep turbolu nerdeyse bunun esprisi düşük hacimli benzinliden yüksek verim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #3 : Aralık 09, 2006, 23:02:16 »
jetta da tamam anlarım ama golf gti ne kadar tercih edilir zaman gösterecek
--dünya dönüyor--

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #4 : Aralık 12, 2006, 12:16:06 »
Birde 1.3 olsaydı çok daha iyi olurdu bizim vergi sisteminde.

Şöyle 45 civarı araba alıcak bir aile babası olsam Jetta 1.4 TSİ 140'lığı tercih ederdim şahsen.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.bilgeadam.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #5 : Aralık 12, 2006, 17:23:03 »
Alıntı yapılan: Mertol Kip
O makine benzinli..
[/quote]

evet  Bende farkettim reklamlardan dizel diye aklımda kalmış.
Bir Kere To-yo-ta Hep TO-YO-TA :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #6 : Aralık 12, 2006, 19:35:03 »
bencede dizel gibi relam yaptı da aslinda ne dizel dedi nede benzinli motor ama herkez dizelde yeniliklere okadar alıştırdıkı reklamı ilk izleyen oha 1.4 dizelde 170 bg tamam wv bu işi çözmüş dedi  şahsen ben öyle dedim bir çok arkadaşta benle aynı fikirde sanırım. turboyu takmışlar 14 e al sama 170 bg. Benzinle kimse performastan şikayetçi değilki insan araba kullanmaktan zevk alıyo tabi cüzdan boşalıyo ama neyapalım o kadar olsun şimdilik...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • www.toyotasa.com.tr
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #7 : Aralık 14, 2006, 13:55:56 »
o motor diesel degil ki, niye diesel yazıyorsunuz, 1.4 benzinli, hem turbo hem de super charge beslemesi var.  öyle işte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.bilgeadam.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #8 : Aralık 14, 2006, 15:33:43 »
Alıntı yapılan: Furkan Özsöz
o motor diesel degil ki, niye diesel yazıyorsunuz, 1.4 benzinli, hem turbo hem de super charge beslemesi var.  öyle işte.
[/quote]

[quote=Mertol Kip]
O makine benzinli..[/quote]


evet  Bende farkettim reklamlardan dizel diye aklımda kalmış.
Bir Kere To-yo-ta Hep TO-YO-TA :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #9 : Aralık 16, 2006, 02:20:31 »
Golf gt yi 7.1 saniyede çıkarmışlar 100 e dergideki teste göre... Passatada koysunlar 170hp lik ne akar araba
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #10 : Aralık 16, 2006, 17:12:46 »
amerikayı  yeniden keşfetmiş almanlar.bence vergi avantajı hariç gereksiz.hatta 1,6 ile aynı vergi ne espirisi var anlamadım.zaten çin malı araba daha önce de iddiası olmuştu.bana bir şey anlat mıyor.ama enteresan olan emisyonun temiz olması.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #11 : Aralık 16, 2006, 23:54:02 »
mertol bi arabada kompresor ve turbo kullanırsan 1.4 den 170 beygir büyük bi rakam değil s2000 2000 motordan 250 hp toyoya celica 1.8 den 192 kompresorlusu 225 typr 2000 den 200 hp yıılardır japonlar yapıyo bunu zaten keşke herkes görse heh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #12 : Aralık 18, 2006, 10:11:22 »
Alıntı yapılan: Mertol Kip
İnsaf.. Hangi 1.6 210 hp alabiliyorsunuz?

Neredeyse 1.6 fiyatına 2.5 v6 performansı.. Bence son derece başarılı...

keşke herkeş yapsa...

[/quote]


selam mertol
zamanında yapan yapmış 80 yılların ortasından itibaren 4A kodlu motorlarda hem devir hem de hp alınmış 1,6 165-170 hp/7800 rpm şeklinde.4EFTE kodlu makinada ise 1331 hacimden 135 hp alınmış ve mevcut toyota kalitesi korunarak dönemin emisyon değerleri içinde makinalar yapılmış.
1,4 motoru kasıp 210 hp lere çıkmak mümkünmüdür tabiiki yapılır ama kullanıcı bilinci ortam şartları göz önüne alındığında bu makinanın Türkiye de ne kadar iş yapacağı tartışılır.bu kadar çok maliyet oluşturan sistemleri bir araya getirip maliyetlerini dengeli tutabilmek için ta gidip çinde aracı ürettiren vw olaki 210 luk makinayı getirseler bile mekanik,işletim ve yakıt kökenli problemlerini  aşamadıklarından sonuç ne olur göreceğiz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #13 : Aralık 18, 2006, 15:38:12 »
önemli olan motordan o gücü almak değil bi şekilde alınır güç ama önemli olan o gücü o motordan aldıktan sonra motorun hala dayanıklı olması... bakalım zaman gösterecek ne kadar dayanıklı olduğunu belki 5-6 ay sonra herkes lanet etmeye başlayacak arabadan servisten çıkmıyo diye belli olmaz...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #14 : Aralık 19, 2006, 09:35:09 »
Alıntı yapılan: Mertol Kip
Arkadaşlar sanırım bir şeyi kaçırıyoruz...

Dönemin emisyon değerleri çok geride kaldı.. Toyotanın yada diğer markaların o dönemde yaptıkları gibi... Şu an elde ne var? Standart üretimde? 1.4 98 hp... Hadi bilemedin 100 hp.. Bunlar iki katını vaad ediyor...
Doğmamış çocuğa don biçilmez... Makine yaygınlaşsın ak beygir kara beygir çıkar ortaya....
[/quote]

tamam aynen yazdığın gibi eldeki makinalar bunlar.daha iyisi yapılırmı.yapılır ama macera olur sonuçta vw dizelde gelişme sağlamış olabilir fakat benzinlide varlığı bugüne kadar tartışılır.


o günler geldiğinde makinanın verimliliğini göreceğiz.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • www.bilgeadam.com
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #15 : Aralık 19, 2006, 11:34:44 »
Alıntı yapılan: Mertol Kip
Bence tartışılmaz. Adamlar yıllardır yüzbinlerce benzinli araba yapıp sattıysa tartışılacak birşey kalmamış demektir.
[/quote]
+1
Bir Kere To-yo-ta Hep TO-YO-TA :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #16 : Aralık 19, 2006, 12:43:19 »
Alıntı yapılan: Çağrı Soylu
önemli olan motordan o gücü almak değil bi şekilde alınır güç ama önemli olan o gücü o motordan aldıktan sonra motorun hala dayanıklı olması... bakalım zaman gösterecek ne kadar dayanıklı olduğunu belki 5-6 ay sonra herkes lanet etmeye başlayacak arabadan servisten çıkmıyo diye belli olmaz... [/quote]
Dediğiniz şeyi bende düşünmüştüm 1.4 170 bg olağan üstü bir güç ama bildiğim kadarı ile vw bu motoru 1 yada yaklaşık 1,5 senedir almanyada dolaştırıyor ve yol şartları + yakıt fiyatları düşünüldüğü zaman bu insanlar arabaları bizden çok zorluyor orda bişi olmadıysa burdada olmaz, vw kaliteli bir firma denemeden piyasaya sürüpte adını tehlikeye atmaz diye düşünüyorum ama yüksek hacimli bir araç şu anda tarcihim olur.  

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #17 : Aralık 19, 2006, 12:48:43 »
Alıntı yapılan: Mehmet Çelenk
tamam aynen yazdığın gibi eldeki makinalar bunlar.daha iyisi yapılırmı.yapılır ama macera olur sonuçta vw dizelde gelişme sağlamış olabilir fakat benzinlide varlığı bugüne kadar tartışılır.
o günler geldiğinde makinanın verimliliğini göreceğiz.
[/quote]

Toyota dizelde vw ye çakar ... 2.2 dcat 177 beygir vw 2.0 tdi 140 beygir oranlarsak toyota 2.0 hacme 160 larda beygir denk getiriyor  
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #18 : Aralık 20, 2006, 09:40:19 »
amerikada ki suprayı japonyadaki skyline i değil Türkiye şartlarında kullanılacak vw bahsediyoruz.
önceki motorlarda yaşanan yakıt kökenli arızaları biliyorum.vw neredeyse Türkiye deki ensorunsuz en kaliteli bir araçmış gibi lanse ediliyor.sonucunda bu motor un almanyada uzun zaman denenmesi ülkemiz şartlarına uygun olduğu anlamına gelmiyor.benim için görsel doygunluğu olan sıradan bir marka.1,4 motordan 1000 hp de alsa kupon araçlar üreten bir marka ya doğru gidiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Http://www.kucukamaguclu.com/
« Yanıtla #19 : Aralık 20, 2006, 14:32:30 »
Madem aşırı beslemeli araba bizde aşırı Besmeleli kullanırız...
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...