0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
O makine benzinli..[/quote]evet Bende farkettim reklamlardan dizel diye aklımda kalmış.
o motor diesel degil ki, niye diesel yazıyorsunuz, 1.4 benzinli, hem turbo hem de super charge beslemesi var. öyle işte.[/quote][quote=Mertol Kip] O makine benzinli..[/quote]evet Bende farkettim reklamlardan dizel diye aklımda kalmış.
İnsaf.. Hangi 1.6 210 hp alabiliyorsunuz?Neredeyse 1.6 fiyatına 2.5 v6 performansı.. Bence son derece başarılı...keşke herkeş yapsa...[/quote]selam mertol zamanında yapan yapmış 80 yılların ortasından itibaren 4A kodlu motorlarda hem devir hem de hp alınmış 1,6 165-170 hp/7800 rpm şeklinde.4EFTE kodlu makinada ise 1331 hacimden 135 hp alınmış ve mevcut toyota kalitesi korunarak dönemin emisyon değerleri içinde makinalar yapılmış.1,4 motoru kasıp 210 hp lere çıkmak mümkünmüdür tabiiki yapılır ama kullanıcı bilinci ortam şartları göz önüne alındığında bu makinanın Türkiye de ne kadar iş yapacağı tartışılır.bu kadar çok maliyet oluşturan sistemleri bir araya getirip maliyetlerini dengeli tutabilmek için ta gidip çinde aracı ürettiren vw olaki 210 luk makinayı getirseler bile mekanik,işletim ve yakıt kökenli problemlerini aşamadıklarından sonuç ne olur göreceğiz.
Arkadaşlar sanırım bir şeyi kaçırıyoruz...Dönemin emisyon değerleri çok geride kaldı.. Toyotanın yada diğer markaların o dönemde yaptıkları gibi... Şu an elde ne var? Standart üretimde? 1.4 98 hp... Hadi bilemedin 100 hp.. Bunlar iki katını vaad ediyor... Doğmamış çocuğa don biçilmez... Makine yaygınlaşsın ak beygir kara beygir çıkar ortaya....[/quote]tamam aynen yazdığın gibi eldeki makinalar bunlar.daha iyisi yapılırmı.yapılır ama macera olur sonuçta vw dizelde gelişme sağlamış olabilir fakat benzinlide varlığı bugüne kadar tartışılır.o günler geldiğinde makinanın verimliliğini göreceğiz.
Bence tartışılmaz. Adamlar yıllardır yüzbinlerce benzinli araba yapıp sattıysa tartışılacak birşey kalmamış demektir.[/quote]+1
önemli olan motordan o gücü almak değil bi şekilde alınır güç ama önemli olan o gücü o motordan aldıktan sonra motorun hala dayanıklı olması... bakalım zaman gösterecek ne kadar dayanıklı olduğunu belki 5-6 ay sonra herkes lanet etmeye başlayacak arabadan servisten çıkmıyo diye belli olmaz... [/quote] Dediğiniz şeyi bende düşünmüştüm 1.4 170 bg olağan üstü bir güç ama bildiğim kadarı ile vw bu motoru 1 yada yaklaşık 1,5 senedir almanyada dolaştırıyor ve yol şartları + yakıt fiyatları düşünüldüğü zaman bu insanlar arabaları bizden çok zorluyor orda bişi olmadıysa burdada olmaz, vw kaliteli bir firma denemeden piyasaya sürüpte adını tehlikeye atmaz diye düşünüyorum ama yüksek hacimli bir araç şu anda tarcihim olur.
tamam aynen yazdığın gibi eldeki makinalar bunlar.daha iyisi yapılırmı.yapılır ama macera olur sonuçta vw dizelde gelişme sağlamış olabilir fakat benzinlide varlığı bugüne kadar tartışılır.o günler geldiğinde makinanın verimliliğini göreceğiz.[/quote]Toyota dizelde vw ye çakar ... 2.2 dcat 177 beygir vw 2.0 tdi 140 beygir oranlarsak toyota 2.0 hacme 160 larda beygir denk getiriyor