Gönderen Konu: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?  (Okunma sayısı 20495 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #40 : Ekim 01, 2009, 17:03:31 »
Ara hızlanmada mı iyi?? Ben dizel tam tersi kalkışta iyi diye biliyorum. Bi de yokuş çıkmada ve yük çekmekte çok iyi..
Dizel motorların gelişimine hepimiz şahit olduk, karakter olarak benzinli motorlara yaklaştılar, fakat bir yandan da benzinliler dizele benzemeye başladı. Doğrudan enjeksiyon, yaygınlaşan turbo  ve yüksek kompresyon oranları bunu düşündürüyor. Benzin motorlarının da böylece verimi ve ekonomisi artıyor.
Dediğim gibi zevk meselesi.
Yalnız LPG, doğal gaz, hidrojen gibi yakıtların çevre konusunda bariz avantajı var. Bu nedenle giderek artan bir biçimde teşvik edileceklerini düşünüyorum.
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Toyota Club Türkiye

Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #40 : Ekim 01, 2009, 17:03:31 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #41 : Ekim 01, 2009, 17:32:31 »
Turbo devrede ise dizel hacim daha küçük olsa bile ara hızlanmada çok daha iyidir...
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #42 : Ekim 02, 2009, 02:32:02 »
Dizel koltuğa yapıştırıyor aga :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #43 : Ekim 02, 2009, 06:29:47 »
yaris d4d ye taktığım 230 tl lik powerboxla, benzinli  bmw 3.18i tokatladığımı söyleyince eminim kimse inanmayacak:)) bende inanmazdım.
inanmazsanız inanmayın :))
dieselleri benzinliden daha ucuza modifiye edebilirsiniz. üstelik daha fazla güç alırsınız.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #44 : Ekim 03, 2009, 02:06:07 »
yaris d4d ye taktığım 230 tl lik powerboxla, benzinli  bmw 3.18i tokatladığımı söyleyince eminim kimse inanmayacak:)) bende inanmazdım.
inanmazsanız inanmayın :))
dieselleri benzinliden daha ucuza modifiye edebilirsiniz. üstelik daha fazla güç alırsınız.
Aynen katılıyorum.chip veya powerboz ile hem daha ucuz hemde sorunsuz modifiye...Egsoz borularınıda genişlettimmi tadından yenmez.Dizel iyidir iyi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #45 : Ekim 03, 2009, 20:37:14 »
Yılda 30.000 km den az yol yapacaksan dizel kullanma, onun yerine taktır sıralı sistem lpg keyfine bak  ;)
1996 Corolla XEİ 1.6

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #46 : Ekim 04, 2009, 04:50:03 »
Yılda 30.000 km den az yol yapacaksan dizel kullanma, onun yerine taktır sıralı sistem lpg keyfine bak  ;)
Biz de bunu diyorduk, dizeli sadece ekonomi arabası olarak görmeyelim diye, dizel farklı bişiy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Müngke Tengriyin Küçüdür.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #47 : Mart 23, 2011, 00:57:25 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #48 : Ocak 20, 2014, 00:40:09 »
gece gece hortlatacak bi konu buldum kendime. kimbilir daha ne konular vardır sağda solda. lpg-benzin-dizel kavgasını yeniden başlatalım, ha birde araya turbolu motorları da katalım.
    ford 0.9 lt turbolu motor üretip 2 yıl üst üste yılın motoru ödülünü alıyor. birbaşkası 0.8 lt üretiyor ve yorumlara bakılacak olursa, 500-600 cc lere kadar düşecekmiş bu oranlar. iyi de olur motosiklet gibi kullanırız. tata nano Türkiye ye bi gelemedi gitti. hoş gelse kaçtan gelecek, öyle de bir sorun var tabiside.
  1.6 atmosferik yerine, 1.2 turbolu.  2.0 atmosferik, yerine 1.4 turbolu motorlar geçti. öyle kabul ediliyormuş.
 turbo sayesinde ufak çaplı motordan büyük performanslar elde ediliyor.  kısa vadede kullanılacak, kullan at, araçlar için ideal bir durum. avrupada araç değiştirme yaşı 3 diye söylüyorlar.
taşıdıkları yükleri de hesaplamak lazım tabi. misal yaris 1.4 d4 - auris 1.4 d4 - corolla 1.4 d4 - avensis 1.4 d4 :) ...... böyle gidiyor. (Avensis :) )
yaris 1 ton corolla 1.5 ton ama aynı motor.  motor yıpranmasını düşünün.
0.9 lt lik motora bir o kadar da turbo koyup 110-120-130-150-200 beygir ve tork almak mümkün mü? belki mümkün belki gerçek ve halihazırda mevcut motorlar var. peki sürekli turbonun açık olduğunu da düşünürsek yıpranma ve maliyet ne olacak?
    yorumcu diyorki;  yarım porsiyon yemek yediniz, 3 porsiyon da tatlı yediniz, ve bu her gün böyle nasıl hissedersiniz? mideniz kan şekeriniz karaciğeriniz ne olur.  0.9-1.2-1.4 turbo beslemeli benzinliler için diyor. asıl işi yapacak olan motor küçük, ama siz onu çok çalışmaya zorluyorsunuz, yüksek performanslar istiyorsunuz.  acaba ömrü kaç km olacak? önceden formula 1 de sıralama turları için farklı araçlar-motorlar üretilirdi. aslında aynı motor, biri uzun ömürlü biri yüksek performanslı.
  tdi-tsi motorlara chip uygulaması yapmayan nerdeyse yok gibi. pc lere overlock yapmak gibi. ömründen yeniliyor.  amaan canım benden sonra alan düşünsün banane. ben keyfime bakarım  torkuma bakarım beygirime bakarım.
  100 bin km de benzinli araç alırken mi daha çok irdelersiniz, 100 bin km dizel alırken mi?  elbetteki dizel alırken daha çok soru işareti olur kafanızda. birde buna, acaba chip limi, turbosu ne durumda, gibi soruları da ekleyelim.
eksozun- katalitiğin dizellerde daha çabuk tükendiğini unutmayalım düşük yakıt kalitesinden dolayı emisyonu dengelemek için katalitiğe daha çok iş düşüyor. dizellerde 80-120bin km de benzinlilerde 180-200 bin km de katalitik arızalanmaya başlıyor.
  birde atmosferik motorları düşünelim, elimizdeki atmosferiğe birde lpg uygulayalım. onunda kendine göre sorunları çıkıyor dikkat edilmezse. ama sorun çıkaranlar genelde 4-5 bin devirde gezen kullanıcılar, 2. viteste 6.000 devir yapan yarışçılar :)
uzun vadede ve de ikinci elde daha mantıklı hangisi ise kafanıza yatan hangisi ise tabiki o tercih edilmeli.
1.2 tsi bir motor 1.6 motor u her zaman ve daima geçer.  1.6 motor 25-30 yıl tık demez 1.2 tsi 5-6 hadi 10 diyelim 10. yılında titremeye başlar.  misal efsane corolla - misal şahin doğan :)
** toyota ve honda da turbo yok ama turbo gibi çalışan vtec vvti hyundai de cvvt gibi sistemler var  bunlarda mutlaka dikkat edilmesi gereken hususlar.
   sonuç olarak araç - motor ne kadar düşük devirde çalışırsa ömrü o kadar uzun olur. ne kadar yüksek devirde çalışırsa ömrü kısalır masrafı çoğalır.
   şahsen 2 el araba alacak olsam 5-6-7 yaş ve civarı dizel olmamasına, turbolu olmamasına gayret ederim. ( tdi-tsi )  bu bilgiler giderek kullanıcı belleklerine yerleşiyor, ve önümüzdeki süreçlerde gerek tdi gerekse tsi araçların 2. el durumları kullanıcıları üzeceğe benziyor.
halihazırda dahi tsi-fsi  motorlar 2. elde 2. 3. 4. sırada düşünülüyor.
    gelde atmosferik alma. gelde lpg taktırma.



Uyarı: bu konuya en az 120 gündür yanıt gönderilmemiş.
Yanıt vermek yerine yeni bir konu açmanız önerilir.
(böylebir uyarı veriyor.)
yukarıda da diyor ki yeni konu açmadan önce arama yapınız. :))) bu nası bi çelişkidir anlamadım :)
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #49 : Ocak 20, 2014, 01:10:00 »
eh o zaman kendi fikirlerimi bende dökeyim öyleyse :D

Senelerdir görüşüm sabittir benzin olacak. LPG ekonomik(Tİ) son zamlardan sonra neredeyse kuruş bazında yaklaştı benzine. Lpgde sübap yanmasını ayda 1 yeni konuyla görüyoruz. Bunun masrafı zaten 1000-1500 lira 2 senede part part yapacağım ekonomiyi 2. senenin sonunda tek seferde 1000-1500 lira vermek koyar adama. Sürekli ayarıydı onun filtresiydi bagajın küçülüp lastik taşıyamamaydı hepsi dert.

Geleyim dizel hakkındaki görüşlerime. Evet 1 depo ile 1200 km civarlarına çıkılıyor değer gerçekten tatmin edici ama dizel motor gürültülü motor ne denilirse denilsin. Motorda olan patlama fazla falan filan. Ara hızlanma konusunda haklı olabilirsiniz çünkü ara hızlanma dediğimiz şey zaten 2000-4000 arası gibi birşey benzinli motorun uyarılmaya başlandığı nokta zaten 2000 rpm ki zaten bu devirde tork yerlerde ama dizelde 1500den 3000e kadar sabit 200 küsür tork var alıp götürüyor aracı bu normaldir. Bir başka avantajı turbo ve tork sebebiyle yokuş hızlanması. Bir çok dizel kullandım fakat keyif hiçbir zaman alamadım tek keyfi yokuşta sabit gazda giderken birden gazı kökleyip turbodan gelen tıısssssss sesi ve torku hissettirmesi onun dışında en basitinden şehiriçinde 2. viteste benzinli araç ile çoook düşük devirde toplarken dizelde illa 1e düşülmesi sinir bozucu bir sebep.

Gelelim benim favorime. Öncelikle kullandığımız araçlar şahin doğan değil ve uzun yolda 500 km yapan kişi 150 km/h süratin altına inmemiştir belki daha fazla. 90-100 ortalamayla yokuşlarda boş vitesi ve cut off kullanılarak ayrıyetten gaza sabit ve narin bir şekilde basıldığında yeterince ekonomik araçlar 1 depoyu dibine kadar bitirmek koşulu ile 950 kmye kadar çıkabiliyor kendi aracım (2001 1.6 vvt-i). Ayrıca son daha 2 günlük denememde 40 tl benzin 110 km  ve bunun sadece 20 kmsi çevreyolu geri kalan şehiriçi. Bakımı sadece yağ su vs. İstediğimde gani performans vs vs.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 115400
  • Model Yılı: '10
  • 12 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #50 : Ocak 20, 2014, 09:20:35 »
1.2 tsi 105 bg ve 1.4 TSİ 122 bg araçların 1.6 124 bg corolla'dan daha yavaş olduklarını kendi deneyimlerime göre söyleyebilirim.Başka markaların 1.6 benzinli modelleri için bir şey söyleyemem ama özellikle toyota için durum budur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #51 : Ocak 20, 2014, 09:25:21 »
aracım benzinli ama sırf tork farkı için dizele binmeye değer kanısındayım...sıfır dizel almakda kolay değil benzinli ile aralarında çok paralar var..ama 2. el bir araç alacak olsam direk dizel alırım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #52 : Ocak 20, 2014, 13:50:34 »
aracım benzinli ama sırf tork farkı için dizele binmeye değer kanısındayım...sıfır dizel almakda kolay değil benzinli ile aralarında çok paralar var..ama 2. el bir araç alacak olsam direk dizel alırım...

2. el dizel almak sıfır dizelden daha mantıklı görünüyor şu anda ama onunda temizini bulmak lazım. İş sıfıra gelince iyi hesap yapmak lazım. Çok km yapılmıyorsa dizele verilen farkın yıllarca geri dönmesini beklemek zorunda kalınabilir.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #53 : Ocak 20, 2014, 14:08:10 »
eh o zaman kendi fikirlerimi bende dökeyim öyleyse :D

Senelerdir görüşüm sabittir benzin olacak. LPG ekonomik(Tİ) son zamlardan sonra neredeyse kuruş bazında yaklaştı benzine. Lpgde sübap yanmasını ayda 1 yeni konuyla görüyoruz. Bunun masrafı zaten 1000-1500 lira 2 senede part part yapacağım ekonomiyi 2. senenin sonunda tek seferde 1000-1500 lira vermek koyar adama. Sürekli ayarıydı onun filtresiydi bagajın küçülüp lastik taşıyamamaydı hepsi dert.

Geleyim dizel hakkındaki görüşlerime. Evet 1 depo ile 1200 km civarlarına çıkılıyor değer gerçekten tatmin edici ama dizel motor gürültülü motor ne denilirse denilsin. Motorda olan patlama fazla falan filan. Ara hızlanma konusunda haklı olabilirsiniz çünkü ara hızlanma dediğimiz şey zaten 2000-4000 arası gibi birşey benzinli motorun uyarılmaya başlandığı nokta zaten 2000 rpm ki zaten bu devirde tork yerlerde ama dizelde 1500den 3000e kadar sabit 200 küsür tork var alıp götürüyor aracı bu normaldir. Bir başka avantajı turbo ve tork sebebiyle yokuş hızlanması. Bir çok dizel kullandım fakat keyif hiçbir zaman alamadım tek keyfi yokuşta sabit gazda giderken birden gazı kökleyip turbodan gelen tıısssssss sesi ve torku hissettirmesi onun dışında en basitinden şehiriçinde 2. viteste benzinli araç ile çoook düşük devirde toplarken dizelde illa 1e düşülmesi sinir bozucu bir sebep.

Gelelim benim favorime. Öncelikle kullandığımız araçlar şahin doğan değil ve uzun yolda 500 km yapan kişi 150 km/h süratin altına inmemiştir belki daha fazla. 90-100 ortalamayla yokuşlarda boş vitesi ve cut off kullanılarak ayrıyetten gaza sabit ve narin bir şekilde basıldığında yeterince ekonomik araçlar 1 depoyu dibine kadar bitirmek koşulu ile 950 kmye kadar çıkabiliyor kendi aracım (2001 1.6 vvt-i). Ayrıca son daha 2 günlük denememde 40 tl benzin 110 km  ve bunun sadece 20 kmsi çevreyolu geri kalan şehiriçi. Bakımı sadece yağ su vs. İstediğimde gani performans vs vs.

Ercü ne diyorsun sen ya :) , 40tl ile 110km benzinde çok iyi , benim araç 40 tl ile 130-140 arası yapabiliyor zorla :) , hiç basmıyorum senin dediğin gibi .
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #54 : Ocak 20, 2014, 14:16:05 »
2. el dizel almak sıfır dizelden daha mantıklı görünüyor şu anda ama onunda temizini bulmak lazım. İş sıfıra gelince iyi hesap yapmak lazım. Çok km yapılmıyorsa dizele verilen farkın yıllarca geri dönmesini beklemek zorunda kalınabilir.

şöyle temiz bir avensis 2000 motor dizel 177bg 400 torkluk olan kasadan :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #55 : Ocak 20, 2014, 14:19:21 »
şöyle temiz bir avensis 2000 motor dizel 177bg 400 torkluk olan kasadan :)

Tadından yenmez tabi. :)
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #56 : Ocak 20, 2014, 16:49:54 »
Benden onceki sahibi chip tunning yapacak motoru sonuna kadar yiyecek satacagi zaman chipi cikaracak bende alacammm.......
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #57 : Ocak 20, 2014, 18:06:06 »
Ercü ne diyorsun sen ya :) , 40tl ile 110km benzinde çok iyi , benim araç 40 tl ile 130-140 arası yapabiliyor zorla :) , hiç basmıyorum senin dediğin gibi .

Cok ciddiyim bugunde 20 lirayla 50 km falan yaptim iste :) 2500.deviri gecmeden kullaniyorum oda max oluyo cok kasiyorum 2250 rpm :) yol bilgisayarinda anlik tuketimi kullaninca oluyor sehir ici 6.4 oldu bugun biraz gazladik arkadasla 7.2de kaldi :) bugunde sifirladim bilgisayari :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #58 : Ocak 21, 2014, 10:15:03 »
Cok ciddiyim bugunde 20 lirayla 50 km falan yaptim iste :) 2500.deviri gecmeden kullaniyorum oda max oluyo cok kasiyorum 2250 rpm :) yol bilgisayarinda anlik tuketimi kullaninca oluyor sehir ici 6.4 oldu bugun biraz gazladik arkadasla 7.2de kaldi :) bugunde sifirladim bilgisayari :)

Kar kış zamanı benim araç 20tl ile 45km gitti :( .

O zaman benzinde gezeyim :) . Arabanın benzinde ayrı bir gidişi oluyor.
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Dizel mi , lpg mi , benzin mi ?
« Yanıtla #59 : Ocak 21, 2014, 10:28:59 »
Kar kış zamanı benim araç 20tl ile 45km gitti :( .

O zaman benzinde gezeyim :) . Arabanın benzinde ayrı bir gidişi oluyor.

Benzin candır. Ama cep yakandır. Uğraşma gazla mazotla zaten ne fark kaldı arada. Uydurma bir tekerleme oldu. :D
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.