Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Haziran 22, 2026, 07:00:06
Lütfen başlıklarda da
BÜYÜK HARF
kullanmayalım!
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sorunlar & Çözümler
»
Genel
»
Konu:
Yine Ampul :D
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Gönderen
Konu: Yine Ampul :D (Okunma sayısı 1265 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Yine Ampul :D
«
:
Eylül 14, 2009, 22:05:47 »
Arkadaslar ebay'de rastladigim bir far ampulu konusunda goruslerinizi almak istiyorum.
Gecen yil ampulleri GE NightHawk ampullerle degistirmistim. Parlaklik hissedilir derecede artti ama bence yeterli degil. Genellikle gece suruyorum arabayi. Parlakligin yaninda uzun omur de benim icin onemli.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360187223155&viewitem=&sspagename=ADME:B:WNAFP:US:1123#ht_4461wt_1165
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360187449695&viewitem=&sspagename=STRK:MEWAX:IT#ht_4248wt_1165
Sizce alinmaya deger mi?
Simdiden tesekkurler.
Kayıtlı
Fe... :-)
Toyota Club Türkiye
Yine Ampul :D
«
:
Eylül 14, 2009, 22:05:47 »
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: ---
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #1 :
Eylül 14, 2009, 22:25:51 »
Gece görüşünü artı degerde etkileyecekse bence fazlasıyla değer.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Seni unutmayacağız Burak TOLGA
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 109000
Model Yılı: '12
536 kere teşekkür etti
508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #2 :
Eylül 14, 2009, 22:34:55 »
Ömrü ne kadar bunların Ahmet.Önemli olan o.Zırt-pırt yanacaksa değmez bence.Ayrıca senin farların içi ve dışı ne durumda Ahmet.Ne kadar temizler?
Kayıtlı
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #3 :
Eylül 14, 2009, 22:57:26 »
Temizler, kisin temizledim, cilaladim, haftada bir de yikiyorum zaten. Seffaf, temiz gorunuyorlar.
Ilanda omruyle ilgili pek bir bilgi yok. O yuzden sorma geregi hissettim.Belki kullanan arkadaslarimiz varsa diye. MTEC markasi anildi bir konuda...
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Seni unutmayacağız Burak TOLGA
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 109000
Model Yılı: '12
536 kere teşekkür etti
508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #4 :
Eylül 14, 2009, 23:12:32 »
Mtec kaliteli bir ürün.Genelde japon malı oluyorlar.İkinci linkteki ampul Xenon karakterli ampul.Bu ampullerin olumsuz yanı yağışlı havalarda aydınlatmasının düşmesi.Görüş kısıtlı oluyor ve standar halojen bir ampul daha iyi aydınlatıyor.
Far temizliğinide yazınca hatırladım.Hatta video bile eklemiştin ve bende o video doğrultusunda sattığım Corolla'nın farlarını temizlemiştim.
Kayıtlı
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #5 :
Eylül 14, 2009, 23:17:23 »
Ozcan, ilgimi ceken daha cok ilki zaten. Temizledim, yeni ampul taktim, ama yeni arabalarin stok ampulleri kadar aydinlatmiyor.Kia'daki ampuller stok, fabrikanin taktigi adi ampuller. Ona ragmen cok daha parlak isigi var.
Kullanan bir arkadasimiz varsa, omruyle ilgili bilgiye ihtiyacim var...
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Seni unutmayacağız Burak TOLGA
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 109000
Model Yılı: '12
536 kere teşekkür etti
508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #6 :
Eylül 14, 2009, 23:26:25 »
İlk linkte bir kaç tane vardı.Hangisi oldugunu anlayamadım doğrusu Ahmet
Bende ikinciye yorum yaptım
Kayıtlı
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #7 :
Eylül 14, 2009, 23:30:16 »
Acik arttirma bitmis, o yuzden benzeri urunleri siralamislar sayfanin ilk yarisinda, Ozcan, daha asagiya inince urunun taninitimi var.
Cevabin ve yorumun icin tesekkurler.
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Seni unutmayacağız Burak TOLGA
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 109000
Model Yılı: '12
536 kere teşekkür etti
508 kere teşekkür edildi
Ynt: Yine Ampul :D
«
Yanıtla #8 :
Eylül 15, 2009, 00:04:33 »
BAktım ve hemen yorum Ahmet.Bu rürün normal beyaz ampul.Yani Xenon karakterli değil.Normal sarı halojen ampule nazaran daha net ve beyaz bir ışık verir.Ama yanlış hatırlamıyorsam Passat'a ampul aldığım bayi bu tarz ampuller iyi aydınlatırken ömründen fedakarlık yapıyorlarmış.Ömrü kısa olabilir.Sen ne derece verim alırsın bilmiyorum ama bu ampuller güzeldir.Rahatlıkla kullanabilirsin.Xenon karakterli olandan daha iyidir.En azından karşıdakinin gözünü almaz
Kayıtlı
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Toyota Club Türkiye
»
Sorunlar & Çözümler
»
Genel
»
Konu:
Yine Ampul :D