0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
..vaaay bu kesin bizimkilerin icadıdır ,akıllıca.paylaştığın için sağol...
Fotoğrafta (fotoğraf çekimi öncesi) bir oyun yapmış olmasınlar. Resimdeki araç çitf egsoz çıkışlı. Tek bir egsoza bağlayıpta nasıl sişirebilmiş onu Daha önce canlı olarak uygulamasını görmüştüm, güzel bir tasarım, ayrıca paylaşım için sağol paşam
X5 lerin motor tipini bilmiyorum ama V motor ise her iki sıra için ayrı egzoz (www.tdk.gov.tr ye göre) mevcut olabilir. yani 4 silindir sol tarafa 4 silindir sağ tarafa (V8 motor için).
Başlığı Yeni Kriko olarak değiştirmek gerek.
Murat hocam daha önce X5'im vardı manifolddan sonra Turbo öncesinden tek boruda birleşiyor diye hatırlıyorum. Ama sizin dediğiniz gibi belki farklı motor seçenekleri için böyle bir uygulama olabilir (benimkisi 3000 motorluydu)
tek turbolu sistemler için senin dediğin sistem doğrudur. çift turbolular için genelde ayrı ayrı yapılıyor diye biliyorum