0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Öncelikle hidrolik direksiyonlu araçlarda direksiyonu asla turunun souna kadar çevirip o pozisyonda tutumayın hidrolik pompanın sağlığı açısından.
+1 Haklısın Hakan abi...Diğer yandan kuvvetle muhtemel aks kafalarından kaynaklanıyordur.Değişim yapılırken özellikle körüklerin kaliteli olmasına dikkat edin.Körükler çok önemli.Kalitesiz körükler çabuk aşındığı için yırtılma daha fazla oluyor.Buda aksın kafa kısmına toz ve suyun girmesi ve aks kafasını tekrar bozulmasına ve aşınmasına neden olur
Arabam 160bine yaklaştı ben kasımda 140bin de aldım. 2007 yazında değişmiş triger. Ama km belli değil, ondan sıkıntı yaşıyorum ama ben 50bin bir diye biliyordum triger değişimini