Gönderen Konu: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir  (Okunma sayısı 5215 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« : Ağustos 20, 2009, 00:50:04 »


Dünya'nın en önemli otomobil lüks otomobil üreticilerinden Ferrari'nin seri olarak üretilen en güçlü aracı Ferrari 599 GTB Bologna'da görücüye çıktı. 5999 cm3 hacminde 12 silindirli motoru ile 620 beygir güç üretebilen 599 GTB, üstün Ferrari teknolojisiyle 0-100 km hızlanmasını 3.7 saniye gibi az bir sürede gerçekleştiriyor.
Ferrari'nin merakla beklenen yeni modeli, Ferrari 599 GTB 52 ülkeden toplam 600 seçkin davetlinin katılımı ile İtalya'nın Bologna kentinde ilk kez görücüye çıktı. Ferrari S.p.A. Başkanı Luca Cordero di Montezemolo'nun ev sahipliğinde gerçekleşen tanıtım toplantısında yeni model Ferrari tutkunlarından tam not aldı. Ferrari'den yapılan açıklamaya göre, Ferrari'nin dünyaca meşhur F1 test pisti olan "Fiorano" kod adıyla anılan Ferrari 599 GTB, 5 yıllık yoğun bir çalışmanın ürünü. Ferrari geleneğinin en önemli otomobili olarak görülen Ferrari 599 GTB'nin dünya lansmanı, 28 Şubat-12 Mart tarihleri arasında düzenlenen 76. Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı'nda gerçekleştirilecek. Bu yıl Cenevre Fuarı'nın yıldızı olacak Ferrari'nin seri olarak üretilen en güçlü modeli 599 GTB, haziran ayı sonunda tüm dünyada satışa sunulacak. Ferrari'nin seri olarak üretilen en güçlü modeli 599 GTB'nin 5999 cm3 hacminde 12 silindirli motoru, 620 beygir güç üretebiliyor. 599 GTB, üstün Ferrari teknolojisiyle 0-100 km hızlanmasını 3.7 saniye gibi az bir sürede gerçekleştiriyor.
Öte yandan, Ferrari 599 GTB'nin görünümü, üstün sürüş tekniği ve konforuyla spor otomobil kategorisinde çıtayı en yükseğe taşıyan bir otomobil olduğunu belirten Ferrari Türkiye Distribütörü Fer Mas Oto Ticaret A.Ş Genel Müdürü Orhan Ülgür, "Teknik açıdan Formula 1 yarış otomobilleri için baz model olan bu çok özel otomobilden Türkiye için yıllık kontenjanımız 2 adetle sınırlı idi. Ancak otomobil lanse edilmeden, satış fiyatı kesinleşmeden 2006 ve 2007 yılları için ayrılan kontenjanları daha şimdiden doldurduk. Seçkin müşterilerimizden gelen yoğun talep üzerine bu sayıyı artırmak için İtalya'daki merkezimizle görüşmelere başladık" dedi.





Link:
http://www.kenthaber.com/Haber/otomobil/Normal/ferrariden-599-gtb,-12-silindir,-620-beygir-/haber_123060

Toyota Club Türkiye

Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« : Ağustos 20, 2009, 00:50:04 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #1 : Ağustos 20, 2009, 00:55:38 »
çok güzel makina paramız olsada alsak bi tane :D :D
japon mucizesi TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #2 : Ağustos 20, 2009, 00:56:12 »
bunu tipi biraz hoş.ah bide bu ferrrari önden çeker olsa ne drift yapılır
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #3 : Ağustos 20, 2009, 00:59:12 »
bunu tipi biraz hoş.ah bide bu ferrrari önden çeker olsa ne drift yapılır

ön drift nasıl olcak ??

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #4 : Ağustos 20, 2009, 02:16:37 »
erdicim drift aracı olması için önden çeker olması lazım önden çeker olsaydı acayip iyi drift aracı olurdu.zaten japon araçlarının böyle drift tarzı yerlerde tercih edilmesinin nedenide bu çünkü hepsi önden çeker
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #5 : Ağustos 20, 2009, 08:57:38 »
ön tekerden  drift  yapacaksınız ?  türk genci yha  bi yasıma daha girdım  :)
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Lazy Black Sheep
    • www.toyotaclubtr.com
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '08
  • 96 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #6 : Ağustos 20, 2009, 10:28:11 »
Bu arada ilk 2 resim Novitech firmasinin modifiye ettigi 599. Standart degiller.

Onun disinda onden ceker drift icin tercih edilmez. Buyrun gugil.kom'da yüzlerce kaynak var.
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!

"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #7 : Ağustos 20, 2009, 13:58:31 »
ati yanlış yazdın galiba kardesim drift için murat abinin dediği gibi arkadan itişler tercih edilir sen herhalde 4 çeker demek istedin kardesim
japon mucizesi TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #8 : Ağustos 20, 2009, 13:59:47 »
ayrıca bütün japon araçları önden çekiş değildir mesela supra arkadan nissan silvia15 arkadan daha bi çok örnek var arkadan itiş olarak
japon mucizesi TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #9 : Ağustos 20, 2009, 14:04:30 »
yokya yanlış yazmadım önden çekiş olması lazım çünki daha mantıklı geliyor bana.bizim arkadaşlar bazen takılıyorlar.bu arada wikipediadan baktım arkadan çekiş lazımmış.birinde subaru var 4 çeker diyo en iyi bunanla yapılır.
(trafiğe kapalı alanda)
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #10 : Ağustos 20, 2009, 16:04:45 »
  Drift için arkadan çekişli araç tavsiye edilir. Amaç yanlamaktır ve güçlü bir önden motor ve arkadan itiş birleşimi en iyi şekilde bunu sağlar. Ancak iyi bir drift için bunlar yeterli değildir. Aracın rot ayarlarından tutun lastiklerine kadar hepsi drift için özel hazırlanmıştır. Tabi her yanlamayı gerçek manada drift saymaz isek.
 Bunun dışında drift pek ilgimi çeken birşey de değildir. Sadece gösteriye yönelik birşey bence.

 Araç ise gerçekten çok iyi duruyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #11 : Ağustos 20, 2009, 18:05:36 »
erdicim drift aracı olması için önden çeker olması lazım önden çeker olsaydı acayip iyi drift aracı olurdu.zaten japon araçlarının böyle drift tarzı yerlerde tercih edilmesinin nedenide bu çünkü hepsi önden çeker
hepsi arkadan itiş olmasın  ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #12 : Ağustos 21, 2009, 03:16:41 »
12 Silindirin sesi kulaktaki pası alır sanırım.  :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #13 : Ağustos 21, 2009, 11:44:51 »
şimdi drift yapmak aslnda kolay iş degildir ve zor iş de degildir!Arabada bulunmasi gerekn özellikler olsa iyi olur dediklerimiz bir kere sert yaylara sahip olmali arac ki manevralarda cok fazla savurmasin kontrol sizde olsun tamamiyle!ondan sora kule gergisi dedigimiz bir denge cubugu buda tehlikeleri aza indiren temel unsurdur!Kalin tekerler cok fazla güven saglamaz!Basinc yere ne kadar fazla olursa o kadar iyidir!Kalin tekerlek sadece spor bir görüntürdür ve ince yanak olayida sadece spor bir görünüm icindir!arabanin yere daha fazla basinc uygulamasi icin ince tekerlekler daha iyidir...yere deyen yüzey ne kadar azalirsa basinc o kadar artar!Bu yüzden karli havalarda tirikli ve ince tekerlek kullanilir!Rally arabalarnda görüdügünüz gibi!Ama drift yapabilmek icin yani uzun mesafeli drift yapabilmek icin arabamizin arkadan itişli olmasi daha iyidir yani tek yöne drift yapicaksak uzun bir yay ciziceksek bu şekilde drift yapicaksan arkadan itişli arabalar daha iyidir!Eger zig zagli drift yapacaksak önden itişli araba bizim icin daha uygun olur!cünkü arka tekerlerimizi el freni ile kitledigimiz zaman arabayi kaydirmak daha kolay olur!Ama bu hareketleri lütfen trafige kapali alanda ve geniş bir alanda yapalim!
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #14 : Ağustos 22, 2009, 12:11:07 »
  Yazdıklarının bir kısmını doğru bulmakla beraber bir kısmına katılamıyorum Tunç
 Kalın yanak ve kalın taban lastik sadece görsel amaçlı değildir. Kullanım koşullarına göre bu durum değişir. Karlı ve buzlu (sert buzda sadece ince tabanda işe yaramaz) zemin ile kuru asfaltı karıştırmamak lazım.
 Gerçek manada ve uzun süreli driftlerde el freni pek de kullanılmaz. Yeterince güçlü ve arkadan itişli bir araç ve iyi bir sürücü tekniği ile bu kayma olayı başlatılıp devamda ettirilebilinir. Burada direksiyon-gaz oranı çok önemlidir ve iş sürücünün eli ve ayağında biter. Ancak araçda buna uygun olmalı. Ayrıca drift aracında yolu daha iyi tutmasını sağlamak da tezat oluşturur. Sadece drifti başlatmak değil, onu spine dönüştürmeden devam ettirebilmek de önemlidir. Tabi bir yönden diğer bir yöne dönüş (drifti devam ettirerek) de aynen öyle.
 Önden çekişli araçta ise savrulma daha çok ön kesimden olacaktır. Bu duurmda yol tutuşu arttrımak ve aracı doğru çizgisine sokmak arkadan itişliye göre çok daha kolaydır. Sadece gaz pedalı ile oynama bile aracın ön aks grubun yol tutuşunu arttırabilir. Ancak driftte istenen bu değildir.
 Önden çekişli araç ile iyi yanlama, arka lastiklerin altına konan plaka ve el freni çekili iken olur. :)

 Bu konularda geçen hiç bir şey trafik şartlarında uygulanmaya, denenmeye çalışılmamalıdır. Yeterli bilgi ve tecrübeye sahip olunmadan, yanımızda profesyonel birisi bulunmadan trafiğe kapalı yolda dahi denenmesi kesinlikle sakıncalıdır. Lütfen bilinçli olalım, bu işler ile uğraşan pilotlar uzun eğitimlerin ve teknik gelişimin sonucunda oralara gelebiliyolar. Lütfen uyarılara dikkat edelim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • İŞTE MUTLU SON..
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #15 : Ağustos 22, 2009, 12:22:27 »
offf ferrari ya.aslında ben ferrrariyi spor araba olarak pek begenmiyorum çok köşeli geliyor bana.neyse zaten para yok boşuna çenemizi yormuyak

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Her zaman kalbimizde yaşayacaksın...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #16 : Ağustos 29, 2009, 13:22:00 »
içine hayranım şu arabanın :) göstergelerde keza
Ince Bir Zevk ve Çevikliğin Zekice Birleşimi > Toyota

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #17 : Ağustos 29, 2009, 14:32:26 »
ben bu arabanın içine otursam kullanma fırsatım olsa kullanmam oturur izlerim öyle bir araba.
..Tüplü ve Öfkeli..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #18 : Eylül 04, 2009, 17:22:19 »
ben imkansız aşklar için yaratılmışım... :D :D :D...ahhh ferrariiii ahhhh... :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Ferrari'den 599 GTB, 12 silindir, 620 beygir
« Yanıtla #19 : Eylül 04, 2009, 18:57:55 »
ben bu arabanın içine otursam kullanma fırsatım olsa kullanmam oturur izlerim öyle bir araba.

Sadece içine oturmak içinse Corolladan çok daha fazla zevk alırsınız. Çünkü Ferrari kesinlikle konforun iyi olmadığı arabalardan biridir. Bir arabayı ne kadar spor yaparsan konfordan o kadar ödün verirsin (konfordan kastım elektronik aksamlarlarla teknolojik bir görüntüye sahip olmak değildir)

ön tekerden  drift  yapacaksınız ?  türk genci yha  bi yasıma daha girdım  :)

Önden çekişli araçlarda arka tarafın hız ve viraj nedeniyle savrulmadı, arkadaş itişllilerde ise patinaj ile arkanın savurtulması ile dirift yapılır. Arkadaşlarında belirttiği gibi arkadan itişli veya dört çekerler dirift için daha uygundur.

erdicim drift aracı olması için önden çeker olması lazım önden çeker olsaydı acayip iyi drift aracı olurdu.zaten japon araçlarının böyle drift tarzı yerlerde tercih edilmesinin nedenide bu çünkü hepsi önden çeker

Drift kralı olan tabir edilen bir Japon aracı var; hem de Corolla ama bu Corolla arkadan itişli AE86. aşağıdaki linkte Mesut beyin eklediği fotoğraflar var örnek olması açısından, özellikle son resim

http://www.toyotaclubtr.com/fotograflar-videolar/camry-(japon-tayvan-orijinal-dizayn)/40/
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem