Ben bunu hep yapıyorum. İstasyonda yakıtın gelip gelmediğini sorarım. Düzgün yer olunca zaten soruma şaşırır genelde. Aslında yeni gelen yakıtı satmamaları lazım. Ayrıca o depoların belli sürelerde bir temizlenmesi gerekeir ve ayrıca bildiğim kadarı ile pompa filtrelerinin de kontrolü gerekir. bu yüzden belli yerlerden yakıt almaya çalışıyorum. Ayrıca her zaman yakıt fişini de saklamakta fayda var. Akaryakıt istasyonları bu gibi durumlar için sigortalı zaten (ruhsatlı ise tabiki). Bence sigortadan gerekli tüm işlemlerin yapılmasını sağlamak en sağlıklısı olur.
Kırsal motorin ile euro dizel için ayrım olmasa bile (aslında kırsal motorininde satışı kalkabilir bence, ya da aynı akaryakıt istasyonlarında her ikisi birden satılamamalı) benzin ile eurodizel pompa uçları farklı diye biliyorum ve kimi araçların depo kapağı kendine uygunyakıta göre dizayn edilmiş durumda hatalı dolumu önlemek için bildiğim kadarı ile tabi.
Abicim haklısın aslında depoları biz değil
istasyonlar temizletmeli 
Bizzat bu değişimin başında bulundum geçen yıl, eniştemin x markanın benzin istasyonu var, tankların değişimi bir hafta kadar sürdü ve tesisi kullanamadık (gerçi bizim alternatifimiz vardı tesis çift yönlü olduğu için). Ancak bu iş madden ve manen külfetli olduğu için çoğu istasyon buna yanaşmaz

Çünkü depolar tesisin altında olur ve tamamen istasyon hizmet dışı konumuna kadar gelebilir ve bu bi kaç günlük değil uzun bir işlemdir... Hal böyle oluncada bizim depolar yanlış zamanlı alımlarda pislik dolar...
Hakan abimin dediği gibi pompacılar uzaylı gibi baksada

alımlarda sorgulamak gerekir
