0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Normal bir araçtan pek farkı kalmadı yeni nesil dizel araçların.devir aralığı daha duşuk oldugundan vites degisimlerini 2000-2500 devir aralıgında yapmanız yakıt tuketimi acısından faydalı olacaktır.euro dizel yakıttan şaşmayın. bakımlarını duzeli yaptırın , cok uzun sure sorunsuz kullanırsınız.
Yeni aracınız hayırlı olsun Hacı Bey. Aşağıdaki başlığa göz atmanızı tavsiye ederim:http://www.toyotaclubtr.com/mekanik-sohbet/0-km-dizel-aracin-motoru-nasil-acilir/
Şimdiden Hayırlı Olsun Allah Kazasız Belasız Kullanmayı Nasip Eylesin.Bilindiği Gibi Dizel Motor İle Benzinli Motorlar Arasında Oldukça Frk Vardır.Aldığında Da Zaten Göreceksin.Dizel Araçların Kalbi Turbosudur.Turbo Olmadan Pek De Bi İşe Yaramaz.Bu Turbonun Da En Kötü Yanı Gecikme Sorundur Gaza Basdıgın Gibi Benzinli Motorda Oldugu Gibi Bi İvmeyi Hemen Hissedemessin Ancak Ardan 2-3 Sn Gectikten Sonra Arac Sana Gercek İvmelenmeyi Gösterecektir.Bu Gecikme Bazen Utanc Verici Oluyo .Öregin Bayır Yukarı Kalkacaksan Gazı Önceden Verip Yaım Debriyjla Kalkman Lazım Yok Araba Bayılıyo Bazen Stop Bile Ediyo.Mesala Hızlı Kalkıs Yapcaksan da Aynı Sey Gecerli İlk Önce Gazı Verip Turbonun Devreye Girmesini Sağlamalısın.Bunun Gibi Ufak Tefak Alıskanlıklar Kazaman Gerekyo.Ama Gercekten Dizel Araba Sürmesi Başka Keyif Verir İnsana Turbo Devreye Girdikten Sonra Tatlı Bi İvmelenmyle Ordan Uzaklasırsın.En Güzel Yanı Da Sık Vites Değiştime Sorunu Ortadan Kalkar Özellikle Corolla Nın Dizelinde Ki Tor Cok Güzel Bi Arda Kesitisiz Olarak Kendini Gösteriyor(1800-3000 195 Nm).Tecrubelerimle Sana Yardımcı Olmaya Calıstım Yararlı Olduysam Ne Mutlu Bana.Güle Güle Kullan.