Gönderen Konu: VW den TSI motor teknolojisi.  (Okunma sayısı 11066 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #20 : Kasım 13, 2006, 13:45:28 »
Passat ada koyarlarsa bu motoru ki koyacaklar 1.6 fsi la takasa girebiliriz çok zevkli bir araç olur tadından yenmez şimdiden yiyesim geldi aracı  170
beygirlik passat süper olur yahu  
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Toyota Club Türkiye

VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #20 : Kasım 13, 2006, 13:45:28 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #21 : Kasım 13, 2006, 16:10:09 »
Alıntı yapılan: Kerim Aldemir
Passat ada koyarlarsa bu motoru ki koyacaklar 1.6 fsi la takasa girebiliriz çok zevkli bir araç olur tadından yenmez şimdiden yiyesim geldi aracı  170
beygirlik passat süper olur yahu  
[/quote]Öhh, bi durun ya, daha binmediniz ki değiştiresiniz. Biraz binseydiniz.  
Kaliteli marka aslında müşteriyle ebedi aşk ister. Ve aslında her sadık müşteri, şöyle ilk karşılaşmada fosfor fosfor sırıtıp laubali olmayan

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #22 : Kasım 13, 2006, 23:50:20 »
Kerim, Passat'a koyarlarsa 2.0'dan pahalı olur tahminimce. Zaten Golf'te bile çok pahalı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
    • www.toyotasa.com.tr
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #23 : Kasım 14, 2006, 12:01:51 »
1.4 hacimli motora turbocharge baglarsan, bi de turbo gecikmesini de düşünerek önüne supercharge baglarsan bu neticeye tabi ki ulaşırsın, bunun neresi süper teknoloji? yapmayın Allah aşkına, tabi ki güzel bi makina çıkmış ortaya, ama abartmayın lütfen.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 8 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #24 : Kasım 14, 2006, 12:05:50 »
Mühendislik harikası değil ama güzel bir iş, super olan kısmı bunu seri üretimde piyasaya sürecek cesarete sahip olmakta.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Site Başçavuşu
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 52 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #25 : Kasım 14, 2006, 13:24:28 »
Yeni bir teknoloji olmasının getirdiği sorunlar doğacaktır muhtemelen.

1. vites 60
2. vites 110 a yakın yav

0-100'ü arkadaşın 1 den 2 ye geç geçirmesi ve baştaki 1 saniyelik boşluğu silersek 7 saniye civarı hesapladım ben.

1.4 motorla hea...Dengeler değişecek galiba...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #26 : Kasım 14, 2006, 13:25:08 »
hakkaten de çok iyi hazılanmadılarsa başları ileride turbosunu değiştirmek isteyenlerle baya bir ağrıyabilir.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #27 : Kasım 14, 2006, 14:16:15 »
buradaki yakıt ve yalman domestic pazarındaki yazılım ile zaten araçlar problem çıkarıyor.bu teknoloji yi burada satmak heleki kullanıcı bilinci düşünülürse sorun çıkar diyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #28 : Kasım 15, 2006, 12:31:30 »
Alıntı yapılan: Görkem Baytekin
Kerim, Passat'a koyarlarsa 2.0'dan pahalı olur tahminimce. Zaten Golf'te bile çok pahalı.
[/quote]


1.6 fsi comfortline jetta 45 bin ytl 1.4tsi 140 beygirlik 47bin, 170hp lik 50 bin ytl ... Aynı donanım 5 milyar farketmiş...

Motor ömrünü vw çalışanları 300 bin km demişler yeter de artar 20 yıl binmeyeceksen aynı arabaya...

Yılın en iyi yeni motoru ödülünü almış iyi bir motora benziyor... Alanlar çıksın meydana neymiş ne değilmiş anlayalım...

Ekonomik performanslı motor tam türkiye için tasarlanmış sanki
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 8 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #29 : Kasım 15, 2006, 22:35:28 »
Yılın en iyi motoru ödülü bildiğim kadarıyla Subaru'nun boxer.ında.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #30 : Kasım 16, 2006, 14:40:00 »
Alıntı yapılan: Murat Çelebi
Yılın en iyi motoru ödülü bildiğim kadarıyla Subaru'nun boxer.ında.
[/quote]

ALINTI

Yılın en iyi yeni motoru ödülünü almış [/quote]

Yeni motoru yazmıştım   Sağlamsa alınır bu motor atmosferik kadar uzun ömürlü olmayacağı kesin ama idare eder...
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 8 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #31 : Kasım 16, 2006, 17:57:49 »
2007 de alabilir belli olmaz, 2006 subarunun bildiğim kadarıyla.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #32 : Kasım 17, 2006, 21:36:58 »
Alıntı yapılan: Murat Çelebi
2007 de alabilir belli olmaz, 2006 subarunun bildiğim kadarıyla.
[/quote]


Abicim almış gazete dergilerde yazıyor 1000 1400 cc klasmanında yılın en iyi yeni motoru.. Bunu dandik bir motora vermezler heralde sağlam olsa bari... Hiç güvenemiyor insan toyota yapsa tamamdı... Ama toyotada turbo işine bulaşmıyor fazla bir bildikleri var heralde firma imajı zedelenmesinden korktuklarından olabilir...

Hala kullanan yokmu tsi motoru ilk ağızdan bir yorum alalım..
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 8 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #33 : Kasım 18, 2006, 08:39:56 »
Yıl bitti neyin ödülüymüş o  

Toyotanın twin turbo supra.sını ve celica.sını unutuyorsun   Toyota 100 bin km.de dağılacak motor üretmez ama almanlar için bu sorun değil. Bende pek güvenmem açıkcası.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #34 : Kasım 19, 2006, 13:48:22 »
Satarsın 2 yıl sonra nedir ki yani  

Sanayide yılların ustasına sordum kalite yok o motorda dedi... Toyota hayranı adam
D-4 vvt-i motor... 1AZ-FSE + T22  facelift

Today Toyota tomorrow Lexus...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #35 : Kasım 21, 2006, 12:24:04 »
hatta son öğrendiğim bilgi audi de çin e gidiyormuş.hayırlı olsun cherrywagen...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • 8 kere teşekkür edildi
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #36 : Kasım 21, 2006, 13:58:04 »
Audi.nin Çin'e gitmesi gerekmiyorki, VW grubu araçların içindeki parçaların çoğu orada yapılıyor zaten, Almanlar yıllardır Çin'deler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Toyota Modeli
  • Kan Grubu: ---
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #37 : Kasım 27, 2006, 18:53:35 »
sEN 102 BG 8 valf motoru yeni kasaya koyup millete pahalıya sat,ondan sonra çık 1,4 lt 140-170 beygir güç verdim de;bunuda korkunç fiyatlara sat,olmaz böyle şey,önce şu insanların hakkı olan fsi motoru standart hale getirip diğerini bir zahmet kaldırsınlar,artık 8 valf arabamı kaldı
2009 TİBURON

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
VW den TSI motor teknolojisi.
« Yanıtla #38 : Aralık 08, 2006, 10:31:28 »
Bende VW'nin hala bu motoru nasıl kullandığına şaşıyorum fakat piyasadaki genel kanı VW'ler için tabi malzemeyi çok kaliteli kullanması. Özellikle iç mekanda kullandığı plastik aksamlar olsun, döşemeler. Belli bir kesim motoru çok önemsemiyor demekki. Ortalama bir motor insanların işini hallediyor. Dikkat ediyorum kaç model öndeki Golf'te bile arkalar disk fren, Jantlarda 5 bijon kullanmış, yani belli bir kalite standartı var farkediliyor hemen. Birde ikinci el piyasası çok sağlam onuda Doğuş oto çok iyi kontrol altında tutuyor.
2006 Corolla Sedan Terra 1.4 D-4D
15" CMS Scimitar