Gönderen Konu: Yapı Kredi Müşterileri  (Okunma sayısı 1669 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Yapı Kredi Müşterileri
« : Kasım 01, 2006, 11:39:56 »
Bankanın Koç Bank ile birleşmesinden dolayı şu anda bir müşterisi mağdur duruma düşmüş durumdadır. İnternet Şubesi ve ATM lerden işlem yapmak şu an için çok sakıncalıdır. Ben 30.10.2006 tarihinde ATM den zarfla para yatırmıştım, 01.11.2006 saat 11:35 itibari ile param hala hesaba geçmemiş. Şubeye sorduğum zaman 15 gündür parası hesabına geçmemiş insanların olduğunu öğrendim. Hesapta Yapı Kredi gecikme faizi uygulamayacakmış ama otomatik ödeme olarak belirlenmiş faturaların faizleri hakkında birşey diyemiyorlar.

Aynı şekilde kredi kartları ile ilgili de bazı sıkıntılar mevcuttur. Limitler ve harcamalar karışabiliyor. Başkasının harcamaları sizin kartınıza yansıyabilir. (Benim başıma bu dert te geldi)

İnternet şubesinden yapılan havaleler gecikmeli gidiyor, hesap bakiyeleri zamanında güncellenmiyor.

Kısacası Koç grubu yaptı yapacağını, süper çalışan bankayı soktu bir tarafına ...

Bilginize ...


Toyota Club Türkiye

Yapı Kredi Müşterileri
« : Kasım 01, 2006, 11:39:56 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 161 kere teşekkür edildi
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #1 : Kasım 01, 2006, 12:26:15 »
yapma ya yandık desene ben en çokworld kartı kullanırım ve yıllardır bankanıın kapısından girmedim ya atm ile yada onlıne para yoluyorum inşallah başımıza bir şey gelmez uyardığın için teşekkürler
Alıntı yapılan: Günal Yılmaz
Bankanın Koç Bank ile birleşmesinden dolayı şu anda bir müşterisi mağdur duruma düşmüş durumdadır. İnternet Şubesi ve ATM lerden işlem yapmak şu an için çok sakıncalıdır. Ben 30.10.2006 tarihinde ATM den zarfla para yatırmıştım, 01.11.2006 saat 11:35 itibari ile param hala hesaba geçmemiş. Şubeye sorduğum zaman 15 gündür parası hesabına geçmemiş insanların olduğunu öğrendim. Hesapta Yapı Kredi gecikme faizi uygulamayacakmış ama otomatik ödeme olarak belirlenmiş faturaların faizleri hakkında birşey diyemiyorlar.

Aynı şekilde kredi kartları ile ilgili de bazı sıkıntılar mevcuttur. Limitler ve harcamalar karışabiliyor. Başkasının harcamaları sizin kartınıza yansıyabilir. (Benim başıma bu dert te geldi)

İnternet şubesinden yapılan havaleler gecikmeli gidiyor, hesap bakiyeleri zamanında güncellenmiyor.

Kısacası Koç grubu yaptı yapacağını, süper çalışan bankayı soktu bir tarafına ...

Bilginize ...
[/quote]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Site Başçavuşu
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 52 kere teşekkür edildi
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #2 : Kasım 01, 2006, 14:42:56 »
Geçmiş olsun.Çıkar bunun da kokusu yakında...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #3 : Kasım 01, 2006, 18:05:42 »
ooo birilerinin muhteviyatı cukka etme hissi hasıl oldu şahsımda....
Always TOYOTA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '09
  • 111 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #4 : Kasım 01, 2006, 23:06:35 »
Alıntı yapılan: Günal Yılmaz

İnternet şubesinden yapılan havaleler gecikmeli gidiyor, hesap bakiyeleri zamanında güncellenmiyor.

Kısacası Koç grubu yaptı yapacağını, süper çalışan bankayı soktu bir tarafına ...

Bilginize ...

[/quote]

 

burada bahsi geçen olay başıma geldi. havale yapacağınız ykb kullanıcısı kişinin birleşme sonrası yeni hesap numarası aldığından emin olun. yoksa siz eski hesaba havale yaparsınız karşınızdaki kişide bekler durur. sonra paranın arkasından bakar durursunuz. (benim başıma geldi ama ben parayı kurtardım) bir arkadaşıma bilinmeyen birisinden 3 bin ytl para gelmiş hesabına oda 1 ytl sini yemiş hepsini bitiremeden parayı gönderen bulmuş bizimkini birkaç telkinle(artık ne dediyse) paranın geri kalanını geri havale yapmış. aslında yapmayabilirdi ama adamın dediklerinden sonra paşa paşa yaptı.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #5 : Kasım 02, 2006, 10:24:38 »
tam sayfa özür ilanı vermişler bugün
artık affedersiniz herhalde
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #6 : Kasım 02, 2006, 15:24:01 »
Gördüm o ilanı, ama kim affeder bilinmez. Bu kadar rezalet o seviyedeki iki şirkete hiç yakışmıyor. Nasıl bilgi işlemleri var anlayamadım valla.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Yapı Kredi Müşterileri
« Yanıtla #7 : Kasım 02, 2006, 18:19:45 »
Kocbank'ın internet şubesi ile yk'nin int.şb.si arasında yazılım, hesap fragmantasyonu ve uygulamaları arasında dağlar kadar fark var.

Nispeten sorunsuz birleştirme yaptıklarını söylemek lazım. Ya sistemleri tek tip haline getirmeye karar verselerdi  

Neyse ki rasyonel davranmışlar.
--dünya dönüyor--