Gönderen Konu: VW-Toyota  (Okunma sayısı 3224 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #20 : Nisan 24, 2009, 18:23:06 »
saman alevi olur arızalar başlayınca belli olur toyotadan şaşmam::)tsı kulağa güzel geliyor düşük hacim motor yüksek beygir ama hiçte az yakmıyor normal olarak o kadar beygire.turboların ne kadar sağlıklı olduğunu yıllar göstercek..3 araçta aynı dizel motor örneğin coralla,auris,yarıs sorunsuzluk adına doğru bence sağlam motoru yapmış devam ediyor.fazla çeşit demek bence iyi bişey değil ayrı ayrı hastalıklar çıkabilir..evet diğerleri satışta geçebilir ama ben toyotadan şaşmam uzun yıllar binmek için..

Toyota Club Türkiye

Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #20 : Nisan 24, 2009, 18:23:06 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Shiro (beyaz) ve ben
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #21 : Nisan 27, 2009, 13:53:02 »
İkinci el oto ile ilgili yorum yapanlar "uyarılar ve dikkat edilmesi gerekenler" gibi bölümlerde, eğer turbo motorlu bir arabadan bahsediliyorsa daima yazarlar "turbo problemlerine dikkat edin" diye..
Volvo, Saab, Nissan, Subaru farketmez.. Bir süre sonra o turbo bozulur.
(Üzerine yük binen ve hızlı dönmesi gereken bir parçadır)
Şimdi VW benim ezberimi bozacak bir turbo ünitesi yapmış olabilir mi.. olabilir.. :)
Ama durum şüpheli kısacası..
Yoksa birkaç şirin aksesuar için, ya da uymak için sürüye,...  Binmeli mi konserve kutusuna araba diye,
Veremem üç kuruş daha diyerek yedek parçaya,...  Boyun mu eğmeli her nissan ya da honda'ya..
İstemem eksik olsun..!  
    Corona de Bergerac

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #22 : Nisan 27, 2009, 14:48:39 »
hibrid araçlarla ilgili oluşan fiyat farkı ekstra vergiden değil aracın üretimindeki fiyat artışını sağlayan etmenlerdir benzinli normal bir araçtan fazla bir elektrik motoru, enerjiyi depolamak için araçta bulunun lityum piller, fren esnasında oluşan kinetik enerjiyi depolamak için fren disklerine eklenen sistemler ilk aklıma gelenler avrupada hibrid araçlar için teşvikler var türkiyde konu hakkında çevre bakanlığının çalışmaları mevcut 

konuyla ilgili bölümümde küçük bir sunum yaptım geçtiğimiz hafta hibrit araçlar hakkında linkini ekliyorum

http://rapidshare.com/files/226304150/hibrit_ara_lar.pps

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #23 : Nisan 27, 2009, 15:31:27 »
Yuksek olmamasi lazim. 1.4-1.8 icten yanmali motor ne ise o olmasi lazim. Hatta yakit tuketimi az oldugu icin vergisinin esdeger motorlu araclara gore cok daha az (ya da SIFIR) olmasi lazim. Mantik bunu soyluyor. :)
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #24 : Nisan 27, 2009, 15:55:39 »
malesef 0 vergi uygulaması hiçbir yerde yok bildiğim kadaıyla. teşvikler önceki mesajdaki sunumun son sayfasında mevcut taksicilere yönelik ya da  trafik sıkışıklığına avantaj gibi teşvikler var ( tek çift plaka uygulamasından muafiyet) bu sebeplerden üretimdeki rakamı yükselten sebeplerin ülkelerdeki vergi uygulamarıyla dengelenip daha temiz dünyaya el ele olması lazım ama burası tr işte yavaş yavaş :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #25 : Nisan 27, 2009, 16:05:05 »
ABD'de belli sayida arac icin (ilk 50bin-100bin) sifir vergi uyguladilar.Tesvik icin.Neden olmasin...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #26 : Nisan 27, 2009, 16:15:59 »
 Hybrid (çift kök) araçalrın yaygınlaşmasının önünü açmak her yönden faydalı bir yaklaşım olur bencede ayrıca bazı düzenlemerle ( Egzoz vb. muayeneler) Kibrit araçlarında trafikte dolaşmasını önlemeye başlamaları iyi oldu bence.
 Birde aynı duurmu sürüücler içinde yapmaları lazım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #27 : Nisan 27, 2009, 16:20:05 »
amiyane tabiriyle kılın yağın hesabını yapıp vatandaşını yolma peşinde bir devlet yapımız var deprem zamanı icad edilen özel iletişim vergisi diye bir vergi bidaha bütçeden çıkmadı benzinden ve araç satışından alınan vergi zaten ortada :)

ama durum çok vahim değil çevre bakanlığı konuyla ilgili çalışma yürütüyormuş ama 0 vergi aşaması zor gibi bence honda civic ima teşviklerle 35 40 bin liraya satılırsa eşdeğer olarak yeni nesil prius 40 bin civarı rakamlarla satışa sunulabilirse en iyi ihtimalle kendilerine pazar bulabilirler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #28 : Nisan 27, 2009, 23:37:42 »
SATIŞLARI YÜZDE 4.5 ARTTI

Alman hükümetinin uyguladığı hurda indirimi ile Volkswagen, satışlarını yüzde 4.5 artırarak 251 bin 500 araç satmayı başardı. Alman otomobil üreticisi, Audi, Skoda, Seat ve Skania dahil dokuz markasıyla 2018'e kadar Toyota ve GM'i geçerek dünyanın 1 numaralı satıcısı olmayı hedefliyor.

Volkswagen'in en önemli pazarlarından Çin'de ilk çeyrek satışları yüzde 6 yükseldi. Rusya'da yüzde 14.1'lik artış ile, 25 bin 800 adet araç satıldı. Toyota'nın en önemli pazarı olan ABD'de ise ilk çeyrek satışları kriz yüzünden neredeyse yarı yarıya düştü.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: VW-Toyota
« Yanıtla #29 : Nisan 27, 2009, 23:46:19 »
geçse ne olur geçmese ne olur sürekli teknolojiyi değiştirip durmaktan başka birşey yok, şanzımanı dağılan tsi golf lerden hiç bahsedilmiyor galiba sonuçta pazarın isteklerine cavap vermek adına agresif teknolojiler kullanıp ömrü kısaltmakmı yoksa muhafazakar kalıpda kalıp ömrü uzun tutmakmı şirketlerin yöneticileri bunların hesabını kitabını bizden iyi yaparlar sanırım , kişisel fikrim tsi iyi yolda iyi kaçıyor bişey diyemem (genelde çok müthiş gidişi var gaza basmaya gelmiyor gibi bahsedildiği için dedim) hızlı otomobil istiyorsam neden tsi alayım ki aynı kasanın ne bileyim bir sürü çeşidi var sadece süper hızlı gidiyor diye tsi almanın mantığını çözmek zor sadece