0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
1.6 atmosferik 132hp ile 0-100 hızlanması arasında 0.5sn civarı var (10.1sn.), son hızı 185km/s, aracın gidişi normal bir kullanıcı için gayet normal, motorun mühendisliğinin YAMAHA'ya ait olması demek benim için uzun ömürlü olacağı anlamına geliyor, bu arada kısmetse 1.2₺ Flame X-Pack sahibi olduk
Ufuk bey hayırlı olsun , güle güle kullanın inşallah , bir kaç ay öncesine kadar bende dört gözle bekliyordum ama bir türlü gelmeyince mazda 3 kısmet oldu:) Şimdi acaba mazdayı satıp bir flame x pack patlatsam mı diye düşünmüyor deyilim. Bugün canlı canlı görüp daha iyi fikir sahibi olmayı düşünüyorum ama aklıma takılan konular var , mesela tüketim değerleri muadili sayılabilecek araç ya da motorlardan bir tık fazla gibi geldi ,donanım olarak flame x pack oldukça dolu bir paket ama power sense den eksikleri de var ,mesela kör nokta uyarı sistemi ya da geri manevra uyarı sistemi gibi . Bunlar tabi ki bir çok kullanıcı için çok önemli görülmeyebilir, benim içinde çok çok önemli değil ama mevcutta sahipken vazgeçmeye değer mi düşünmek lazım . Tabiki yeni hb de panoramik cam tavan gibi önemli bir artı yı da göz ardı etmemek gerekir. Son olarak Ufuk bey , bugün bende gidip görüşeceğim ama fiyat olarak liste fiyatından birazda olsa esniyorlar mı ?
2018 makyajlı kasa Mazda 3'ü satıp bunu almazdım şahsen. Mazda, 2018 makyajlı Mazda 3'de diğer firmaların kasa değişiminde yaptığı değişiklikleri yaptı. İç tasarımı çok daha hoş ve premium (kayar kapaklı göz olsun, multimedya ekranının daha göze hoş konumlandırılması, audideki gibi hmi kontrolörünün olması). Dış tasarım ikisi de yarışır ama Mazda hala önde bence. Mazda'nın motoru en zor koşullarda dahi tüketim konusunda cimri, Toyota'nın 1.2T'si CHR'deki tüketimlerde ortada. Toyota'nın turbo konusunda hala kendisini geliştirmesi gerekiyor. Mazda'da gerekirse lovato exr de takılabiliyor, ama 1.2T için direk enjeksiyon kitler çok daha pahalı.
Teknik olarak Mazda'ya laf söyletmem ama yaşadığımız ülkeyi göz önünde bulundurursak geleceği şu an için belirsiz bir marka benim için, kısa zaman içerisinde Daihatsu örneğine dönebilir diye düşünüyorum.1.2T Corolla WLTP yakıt tüketimi verileri Mazda 3 1.5 SkyActiv G ile hemen hemen aynı görünüyor, 1.2T Corolla performansı da daha yüksek kağıt üzerinde,8NR-FTS'de Yamaha mühendisleri egzoz manifoldunu ortadan kaldırarak Turbo'yu direk silindir kapağına montaj yapmışlar, böylece Turbo lag ve manifold'un ortaya çıkardığı ısıl verimsizliği minimuma indirmişler, Turbo ayrıca su takviyeli (motordan ayrı ikinci bir soğutma devresine sahip) aftercooler'a sahip, değişken geometrili olduğunu da hesaba katarsak bir turbo teknolojisi daha ne kadar geliştirilebilir ki? LPG konusunda hiç bir şey demeyeceğim zira az çok biliyorsun ben pek LPG kullanımı taraftarı değilim o yüzden LPG uyumlu/uyumsuz konusu beni pek ilgilendirmiyor.Mesaj Birleştirildi: Şubat 28, 2020, 12:22:53//www.youtube.com/watch?v=8klJd5gAWhA