Gönderen Konu: Beygir kaybına neden olan faktörler...  (Okunma sayısı 6204 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #20 : Nisan 05, 2009, 18:28:59 »
Erciyes işyerleri sitesi.A City'nin yan tarafında.Erkayalar Bosch Diagnostik/servis..Komple kontrol 50 TL.üç ayrı kontrolün adeti 20 TL.Toplam olunca  50'ye yapıyorlar..
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Toyota Club Türkiye

Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #20 : Nisan 05, 2009, 18:28:59 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • şaban demirel
    • facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #21 : Nisan 05, 2009, 23:30:42 »
ilginize teşekkür ederim özcan bey.
saygılar...
toyota'sız adam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #22 : Nisan 06, 2009, 00:05:36 »
Ne demek Şaban bey..Benim için zevkti.
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #23 : Nisan 06, 2009, 00:28:44 »
Ozcan, hatirladigim kadariyla bujileri degistirmeyi dusunuyordun.Degistirdin mi? Henuz degistirmediysen onun da katkisi olabilir. Bujiler ve kablolari, gerci senin araba yeni model...Sanzuman yagi degisti mi hic? Aklima gelenler bunlar. Motorda problem oldugunu hic zannetmiyorum.Hatta yuzde sifir ihtimal veriyorum buna...Ama belki yag degisimi zamani gelmistir.
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #24 : Nisan 06, 2009, 00:41:46 »
Ozcan, hatirladigim kadariyla bujileri degistirmeyi dusunuyordun.Degistirdin mi? Henuz degistirmediysen onun da katkisi olabilir. Bujiler ve kablolari, gerci senin araba yeni model...Sanzuman yagi degisti mi hic? Aklima gelenler bunlar. Motorda problem oldugunu hic zannetmiyorum.Hatta yuzde sifir ihtimal veriyorum buna...Ama belki yag degisimi zamani gelmistir.
   Ahmet ilgin için teşekkürler.Ama araba da hiç bir problem yokmuş.Dün gidip görüştüğüm de test verilerinin normal normlarda oldugunu söylediler.Şükür bir şey yok.Ama yinede o koca A4 Corolla gibi değil.Corollanın yanında su aygırı gibi hantal kalıyor..:D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #25 : Nisan 06, 2009, 17:40:54 »
  Çarşamba günü A4'ü komple teste soktuk.Arabada ki tüm değerler (fren,amortisörle vs.) ilk günki gibi çıktı.Yalnız yapılan hız testinde,elde edilen Hp değeri 105 yerine 85 çıktı.Detayda 15,2 Hp kaybı yaşandığı yazılıydı.Sorum şu;bir motor neden beygir kaybına uğrar.Sorun nasıl giderilir.
  Aldığım ilk cevap,fikir babında;piston yatakların da yada pistonlar da bir sorun olabilir.Bunun dışında türlü türlü nedenlerde olabilirmiş.Sizin de görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.Peki yaptıracakmıyım.Elbette ki hayır..bu haliyle bile 68 Lt benzin ile 1245 km yol gidebiliyorum..

simdi sevgılı ozcan ben denızcıyım kaptanım yanı sana bazı deneyımlerımden bahsedıyım mesela gemı makınelerı 7000 hp gucunde olur genelde ve dakıkada 1000 1200 donus yapar krank mılı sen dusun artık pıstondakı erımeyı  eger senın aracında boyle bır kullanıma tabıı ıse bu olabılır  demem su eger pıstondakı asınma fazla ıse segmanlar bı ıse yaramaz yanma odasına gıren hava ve yakıt tam anlamıyla yanamadıgı ıcın performans dusuklugu yasanır  ve guc kaybına neden olur hatta yanamayan yakıt zamanla kalıtsal bır hal alıp krank mılıne bıle zarar verır pıston erıme olayı hassastır kısacası  su da olabılır hava sıbop larına ve yakıt enjektorlerıne bı baktır ıstersen yada temızlet belkı faydasını gorursun

selametle...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #26 : Nisan 06, 2009, 22:51:45 »
   Murat bey ilginize ve yorumunuza teşekkürler.Üstede belirtiğim gibi arabanın hiç bir şeyi yokmuş.Test verileri normalmiş.
   Konu dışına çıkacak olursak eğer...Kaptanlık işini nerde icra ediyorsunuz acaba.Bir yakınımda Tuzla'da kaptanlık okuyor...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #27 : Nisan 06, 2009, 23:07:46 »
ben de biraz konun dışına çıkayım ; eniştemin opel astırası var, 2002 modeldi sanırım, ben ona bindim birkaç kez, 1.6 olduğu için bana çok atak geliyordu, 2. 3. viteste bastığım zaman coşuyordu, o yüzden hep sempatim vardı astra lara... malum bu ay toyota yı aldık, bugün 2. viteste bir dokunayım gaza dedim, babama 1.6 motor ve 110 bg bir araba aldığımızı göstermek için, araba bir anda çok yüksek bir hıza çıktı (hızı yazmıyorum, forum kuralları gereği) , babam koltuğa yapışmış, elini koyacak yer arıyordu, saniyelik bir hızdı, hemen 5. vitese atıp ideal hızda seyrettim tabi...yaklaşık 2 dk lık bir sessizlik oldu... sonra bizimki, bana yemin ettirdi, arabayı yalnız kullanırken oğlum, bana söz vereceksin, asla gaza sert basmak yok, şehir içi 50 yi, şehir dışı 90 ı geçmek yok... öyle zaten baba dedim, bu sadece denemeydi dediysem de , uzun uzun tembihledi :)

iyiki toyota yı tercih etmişiz, başka markalar hantal geliyor artık, japonların imajı bile yetiyor... hele kuzenimdeki 96 model corollayı hiç konuşmayalım, malum f1 :)
sol...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • ZZE-112 den sonra makyajlı dizel...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #28 : Nisan 07, 2009, 13:20:16 »
Erciyes işyerleri sitesi.A City'nin yan tarafında.Erkayalar Bosch Diagnostik/servis..Komple kontrol 50 TL.üç ayrı kontrolün adeti 20 TL.Toplam olunca  50'ye yapıyorlar..
 
Teşekkür ederim Özcan Bey..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #29 : Nisan 07, 2009, 22:27:48 »
simdi sevgılı ozcan ben denızcıyım kaptanım yanı sana bazı deneyımlerımden bahsedıyım mesela gemı makınelerı 7000 hp gucunde olur genelde ve dakıkada 1000 1200 donus yapar krank mılı sen dusun artık pıstondakı erımeyı  eger senın aracında boyle bır kullanıma tabıı ıse bu olabılır  demem su eger pıstondakı asınma fazla ıse segmanlar bı ıse yaramaz yanma odasına gıren hava ve yakıt tam anlamıyla yanamadıgı ıcın performans dusuklugu yasanır  ve guc kaybına neden olur hatta yanamayan yakıt zamanla kalıtsal bır hal alıp krank mılıne bıle zarar verır pıston erıme olayı hassastır kısacası  su da olabılır hava sıbop larına ve yakıt enjektorlerıne bı baktır ıstersen yada temızlet belkı faydasını gorursun

selametle...

cesıtlı tıcaret gemılerınde calısmaktayım  okul hangısı acaba tudev/itü  benım bılader de tüdev de ogrencı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 109000
  • Model Yılı: '12
  • 536 kere teşekkür etti
  • 508 kere teşekkür edildi
Ynt: Beygir kaybına neden olan faktörler...
« Yanıtla #30 : Nisan 08, 2009, 00:21:17 »
sanrım İTÜ öğrenicisiydi
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR