Gönderen Konu: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi  (Okunma sayısı 5389 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #40 : Kasım 20, 2018, 22:24:09 »
Aşağıdaki parça @Mutlu Tekir (30216)  kardeşimize gelsin  :D


Toyota Club Türkiye

Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #40 : Kasım 20, 2018, 22:24:09 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #41 : Kasım 20, 2018, 22:51:46 »
Valla ne yalan söyleyeyim ben de Almancıyım :) Ben de aslında farklı araçlar önerdim ama kendi Golf'ü tercih etti, bize hayırlı olsun demek düşer.. ( kaldı ki Golf bence sınıfında liderdir her zaman)

Bu arada sanırım gözden kaçtı araç highline, yani dolu paket..Hız sabitleyici vs gibi donanımlar standart..

fehmi bey, herkesin görüşüne saygı duymakla beraber ben hiçbir zaman alamancı olmadım. hele vw'i hiç sevemedim. donanım cimriliği, artık bıktıran

tasarımları ki (farı değiştirip kasa değiştirdim diyor neredeyse.), dsg, turbo arıza riskleri, abd'de 10 yıl garanti verip Türkiye'de 2 yıl garanti vermesi,

burnundan kıl aldırmayan satış politikaları (bence bizim milleti en çok bu cezbediyor.) Türkiye'ye kuruş yatırım yapmayışları nedeniyle hiç sevemedim.

bence vw grubu parasını hakkeden bir araba değil. japon araçlardan tek artısı 1 tık önde olduğu yalıtım ve konforu. onun dışında bir artısını

göremiyorum. bu benim fikrim.  hele 130 bine neler alınmaz ki?


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #42 : Kasım 20, 2018, 23:54:08 »
Aşağıdaki parça @Mutlu Tekir (30216)  kardeşimize gelsin  :D


 :rofl: :rofl: :rofl:  Hahah abi, Sen çok yaşa. Tam beni anlatıyor. :D
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #43 : Kasım 20, 2018, 23:59:57 »
fehmi bey, herkesin görüşüne saygı duymakla beraber ben hiçbir zaman alamancı olmadım. hele vw'i hiç sevemedim. donanım cimriliği, artık bıktıran

tasarımları ki (farı değiştirip kasa değiştirdim diyor neredeyse.), dsg, turbo arıza riskleri, abd'de 10 yıl garanti verip Türkiye'de 2 yıl garanti vermesi,

burnundan kıl aldırmayan satış politikaları (bence bizim milleti en çok bu cezbediyor.) Türkiye'ye kuruş yatırım yapmayışları nedeniyle hiç sevemedim.

bence vw grubu parasını hakkeden bir araba değil. japon araçlardan tek artısı 1 tık önde olduğu yalıtım ve konforu. onun dışında bir artısını

göremiyorum. bu benim fikrim.  hele 130 bine neler alınmaz ki?

Her aracın birbirine göre üstün oldukları ve zayıf oldukları noktalar var.
DSG ve turbo konusunda ben adamlara suç bulmuyorum. Araba kullanmayı bilmeyen bir milletiz. Almanya'daki trafikte araçlar durmaz. Mümkün olduğu kadar hız düşürülür ama dur kalk yapılmamaya çalışılır, haliyle aralara giren fırlamalar da yoktur. Dur kalk yapılmayan bir memleket ile İstanbul trafiği bir mi? Nasıl dayansın çift kavrama? Bu sorun tek dsg ye özel değil, edc de de var, hyundaininkinde de var.

Motoru çalıştırdığı gibi motorun  bir kendine gelmesini beklemeden hareket eden, hareket etmekle kalmayıp bir de yüksek devir çeviren, üstüne bir de motoru istop etmeden önce beklemeyen direksiyon şöförleri varken de hangi turbo motorlu araçlar olsa sıkıntı verir. Öte yandan 40-50bin km.de atmosferik motoru bitiren insanlar yok mu? Var. Bu durumda atmosferik motorlar dayanıksız diye genelleyebilir miyiz?

Diğer tüm söylediklerine katılıyorum. Burnundan kıl aldırmıyor, genelde apaçi tipler kullanıyor, çifte standartcı, parasını hakeden araç değil (ama millet seviyor işte, 2. eli var.), uzar gider bu liste. Biraz da bu önyargılarımı kırmak için denemek istiyorum. :)
Golf olmazsa megane 4 hb 1.2 tce manuel touch olacak zaten. İkisinden biri.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 402 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #44 : Kasım 21, 2018, 09:37:27 »
Fehmi abi 13übin çok iyiymiş highline dsg için. Acaba midline plus manuel ne kadardır ki.

Mutlu sordum şimdi, cevap gelince editlerim iletiyi.. Ama belki farketmişsindir, bayilerde araba yok kapanın elinde kalıyor.. İstediğin arabayı değil, bulabilirsen bayinin elindeki arabayı alıyorsun :D

Edit: ellerinde araç kalmadığı için fiyat veremiyorlar :(
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #45 : Kasım 21, 2018, 09:40:04 »
Her aracın birbirine göre üstün oldukları ve zayıf oldukları noktalar var.
DSG ve turbo konusunda ben adamlara suç bulmuyorum. Araba kullanmayı bilmeyen bir milletiz. Almanya'daki trafikte araçlar durmaz. Mümkün olduğu kadar hız düşürülür ama dur kalk yapılmamaya çalışılır, haliyle aralara giren fırlamalar da yoktur. Dur kalk yapılmayan bir memleket ile İstanbul trafiği bir mi? Nasıl dayansın çift kavrama? Bu sorun tek dsg ye özel değil, edc de de var, hyundaininkinde de var.

Motoru çalıştırdığı gibi motorun  bir kendine gelmesini beklemeden hareket eden, hareket etmekle kalmayıp bir de yüksek devir çeviren, üstüne bir de motoru istop etmeden önce beklemeyen direksiyon şöförleri varken de hangi turbo motorlu araçlar olsa sıkıntı verir. Öte yandan 40-50bin km.de atmosferik motoru bitiren insanlar yok mu? Var. Bu durumda atmosferik motorlar dayanıksız diye genelleyebilir miyiz?

Diğer tüm söylediklerine katılıyorum. Burnundan kıl aldırmıyor, genelde apaçi tipler kullanıyor, çifte standartcı, parasını hakeden araç değil (ama millet seviyor işte, 2. eli var.), uzar gider bu liste. Biraz da bu önyargılarımı kırmak için denemek istiyorum. :)
Golf olmazsa megane 4 hb 1.2 tce manuel touch olacak zaten. İkisinden biri.

mutlu bey, karar ve tercih elbette sizin. kendiniz için en doğru kararı siz vereceksiniz. hakkınızda hayırlısı olsun. dsg olayına gelince bu konuyu vw

yetkilisiyle bile tartıştım. bana vw'in hassas bir şanzıman olduğunu yok dur da manuele al yok kalkışta manuele al. şehir içi yoğun trafikte ısınırmış,

küsermiş ne bu kardeşim araba mı aldım, kaprisli kadın mı? nerede kaldı otomatiğin konforu, rahatlığı? yaklaşık 10 yıldır tam otomatik ve cvt japon 

araçları kullanıyorum Allah'a şükür böyle sıkıntı ve eziyetler çekmedim. tak d'ye ak, git abi. yok yoğun trafikte küsermiş, ısınırmış, yok Allah'a şükür.

 japon arabaları bu yüzden seviyorum kaprisli değiller.  ha yeri gelince toyota'nın mmt-i ve honda'nın i shift şanzumanlarını da en çok eleştirenlerdenim ki

dsg kadar sıkıntılı olmamalarına rağmen. hatta araç alacak tanıdıklarıma japon alacaksan tam otomatik veya cvt alacaksın derim. vw 2 yıl garanti verip

en küçük arızada kullanıcı hatası deyip milleti uğurluyor. vw'in dsg'si  de turbosu gibi çok hassas hemen küser, darılır, kaprisli kadını da arabayı da

sevmem. aman benden uzak olsun. atmosferik candır.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 402 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #46 : Kasım 21, 2018, 09:40:20 »
fehmi bey, herkesin görüşüne saygı duymakla beraber ben hiçbir zaman alamancı olmadım. hele vw'i hiç sevemedim. donanım cimriliği, artık bıktıran

tasarımları ki (farı değiştirip kasa değiştirdim diyor neredeyse.), dsg, turbo arıza riskleri, abd'de 10 yıl garanti verip Türkiye'de 2 yıl garanti vermesi,

burnundan kıl aldırmayan satış politikaları (bence bizim milleti en çok bu cezbediyor.) Türkiye'ye kuruş yatırım yapmayışları nedeniyle hiç sevemedim.

bence vw grubu parasını hakkeden bir araba değil. japon araçlardan tek artısı 1 tık önde olduğu yalıtım ve konforu. onun dışında bir artısını

göremiyorum. bu benim fikrim.  hele 130 bine neler alınmaz ki?

Söylediklerinizin tamamına katılıyorum ama çok vw fanatiği değilim.. Benim gönlüm yıldız'da  :asikadam: :-[
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #47 : Kasım 21, 2018, 09:48:00 »
Söylediklerinizin tamamına katılıyorum ama çok vw fanatiği değilim.. Benim gönlüm yıldız'da  :asikadam: :-[

bak yıldıza laf yok  :alkis: zaten paran olacak ya yıldıza ya da lexus'a bineceksin.ama bizim için şimdilik hayal :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #48 : Aralık 19, 2018, 21:38:48 »
Son durum nedir şimdi?
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #49 : Aralık 19, 2018, 23:32:20 »
Son durum nedir şimdi?

Herşey noterde bitiyormuş Osman abi. Eğer plaka değişmek isteniyorsa plakalar notere getiriliyor. Ardından sistem rastgele bir plaka atıyormuş. Noter bu bilginin olduğu evrağı size verip şöförler odasına gidip orada da 40 tl verip plakaları bastırıyorsunuz. Sonra plakaları alıp araca takıp devam ediyorsunuz.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #50 : Aralık 19, 2018, 23:50:38 »
Herşey noterde bitiyormuş Osman abi. Eğer plaka değişmek isteniyorsa plakalar notere getiriliyor. Ardından sistem rastgele bir plaka atıyormuş. Noter bu bilginin olduğu evrağı size verip şöförler odasına gidip orada da 40 tl verip plakaları bastırıyorsunuz. Sonra plakaları alıp araca takıp devam ediyorsunuz.

O zaman hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. Resimleri bekliyoruz..
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #51 : Aralık 20, 2018, 00:04:45 »
O zaman hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. Resimleri bekliyoruz..

Yok deneyim benden değil. İnternetten okuduğum bilgiler.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '17
  • 305 kere teşekkür etti
  • 312 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #52 : Aralık 20, 2018, 00:33:42 »
Çok yakın zamanda 1 hafta oldu, dayıma 1.2 TSİ comfortline DSG 2015 model golf aldık. Benim aracımda 2016 model Astra J.

Golfü yaklaşık 2-3 gün kullandım ve golfün C segmenti için özel bir araç olduğuna karar verdim.

Mutlu abi sanada bluemotion 110HP olanı almanı öneririm.105 hp olana göre torku daha alt devirde veriyor, oldukça titreşimsiz ve bir o kadar sessiz bir motor.Konya'da şehir içinde ekranda aldığımız verisi 6.5 litre civarındaydı.(DSG çok iyi şanzıman bir sürü otomatik sürdüm ama böyle vitesleri takır takır atması filan aracı muazzam bir yürütme yeteneğine sahip gerçekten )

Bu arada şunuda es geçmemek lazım ürettiği gücü yere en iyi aktaran araç markası VW grubu.Yani 1.2tsi  110HP ve 175NM torku olan bir aracın bu kadar iyi çekişe sahip olabileceğini hiç düşünmemiştim.Nedenine gelirsek tork gücünün çok fazla olmamasından dolayı böyle düşünüyordum ama Max torkunu 1400 D/D dan itibaren verince öyle bi düşünce bırakmıyor hiç bi şekilde.

Mesaj Birleştirildi: Aralık 20, 2018, 00:35:15
İlk sayfalarda bir yorum okudum bu gerçekten doğru.Yani bir VW araca isterseniz sonradan bir sürü donanım ekleniyor ama diğer markalarda bunları eklemek oldukça zor.
Corolla 2017 1.6 Advance 1.6 MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Sıfır Araç Alımı Hakkında Bilgi
« Yanıtla #53 : Aralık 21, 2018, 15:51:04 »
Her aracın birbirine göre üstün oldukları ve zayıf oldukları noktalar var.
DSG ve turbo konusunda ben adamlara suç bulmuyorum. Araba kullanmayı bilmeyen bir milletiz. Almanya'daki trafikte araçlar durmaz. Mümkün olduğu kadar hız düşürülür ama dur kalk yapılmamaya çalışılır, haliyle aralara giren fırlamalar da yoktur. Dur kalk yapılmayan bir memleket ile İstanbul trafiği bir mi? Nasıl dayansın çift kavrama? Bu sorun tek dsg ye özel değil, edc de de var, hyundaininkinde de var.

Motoru çalıştırdığı gibi motorun  bir kendine gelmesini beklemeden hareket eden, hareket etmekle kalmayıp bir de yüksek devir çeviren, üstüne bir de motoru istop etmeden önce beklemeyen direksiyon şöförleri varken de hangi turbo motorlu araçlar olsa sıkıntı verir. Öte yandan 40-50bin km.de atmosferik motoru bitiren insanlar yok mu? Var. Bu durumda atmosferik motorlar dayanıksız diye genelleyebilir miyiz?

Diğer tüm söylediklerine katılıyorum. Burnundan kıl aldırmıyor, genelde apaçi tipler kullanıyor, çifte standartcı, parasını hakeden araç değil (ama millet seviyor işte, 2. eli var.), uzar gider bu liste. Biraz da bu önyargılarımı kırmak için denemek istiyorum. :)
Golf olmazsa megane 4 hb 1.2 tce manuel touch olacak zaten. İkisinden biri.

Abi selamalar .

Abi dsg konusunda korkma dikkatli kullanırsan kolay kolay sıkıntı çıkarmaz çıkarsa da dışarıda artık 1500-2000 liraya hallediyorlar buda az rakam değil ama o eskiden söylenen 20k lık rakamlar artık yok ki sorun çıkaracak diye bişeyde yok .