0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sanki konu ürünün özelliklerinden çok reklam için gibi, yanlışım varsa düzeltin lütfen. Çünkü kimi yazılanlar bunu gösteriyor. Daha az yaksın, daha çok gitsin, vites geçiş süreleri de kısalsın (sanırım dsg tuşu var), yerli araca gerek kalmamış sanki Olayın anlamlı ve teknik açıklaması ise zaten Mutlu yöneticimiz tarafından verilmiş.
E zaten bunu zaten çok gitsin az yaksın diye taktık insanlar soruyo söylüyoruz reklamla ne alakası var deneyimlerimi aktarıyorum forumun amacı da bu değil mi??
Durum postulatı işaret etmiyor. Benzer cihazları etkileri olduğu temelde bilinen bir gerçek, elektronik gaz kelebeğinin çalışmasının mantığı ile ilgili bir durum. Ancak ifadeler ürünün etkilerinden çok ürünün kendisine yönelik, yani reklamvari söylemler. Sonuç itibari ile; aracın tork değerinde artış meydana getirmiyor ise, aracın çekişinin artması durumu söz konusu olamaz. Gaz pedalının, elektronik gaz kelebeği çalışma mantığında, düşük devirlerdeki etkisinin değiştirilmesi ile alakalı bir durum, bu da yakıt tüketimini azaltmaz, sadece gaz pedalı hareketine duyarlılığı arttırır. Yani kısaca; Eko, konfor ve spor sürüş modlarına sahip bir araç, eko modda gaz pedalı vs. etkilere gecikmeli tepki verir, spor modda daha hızlı tepki veri. Bu tarz cihazlar, eko modda gerçekleşen sürüşte spor mod işlemlerini gerçekleştirir.
Ürün dediğiniz gibi boğaz kelebeğine etki ediyor beygir ve tork atmıyor. Zaten yakıt tasarrufu için tasarlanmış bi cihaz değil yalnızca eskisi kadar pedala tam basmıyorum yüksek devire düşük vitesle çıkabildiğim için az da olsa tasarruf sağlıyor ama bu benimle ilgili bir durum başka taktıranların arabasında nasıl bi etkisi var bilmiyorum.