Gönderen Konu: Otomobil incelemeleri  (Okunma sayısı 2909 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #20 : Nisan 22, 2022, 17:29:45 »
Yanılmıyorsam tecrübe aktarımı diye deneyimlediğimiz araçlarla ilgili böyle bir başlık açmıştım  birkaç yıl önce. Civic'ten başlayacak olursam beğendiğim ve severek bindiğim bir araçtı ama Corolla'daki tokluk, konfor ve seriliği Civic'te bulamadım. Bir de koltukları çok alçak olduğu için inip binerken çok sıkıntı yaşıyordum, hele biraz da benim gibi kiloluysanız ve genç değilseniz hiç tavsiye etmiyorum Civic'i.

 Corolla'nın koltukları Civic'ten kesinlikle daha rahat ve süspansiyonları daha yumuşak, daha çabuk hızlanıyor ve güven veriyor. Civic daha sportif, iç mekanı ve kokpiti Corolla'dan kesinlikle daha iyi.

C-hr Hibrit tok, güven veren, yakıtı koklayan ve donanımlı bir araçtı ama 1.8 motor vergisi yakıt ekonomisini anlamsız kılıyordu, bir de arka tarafın darlığı, camların küçüklüğü ve cam tavanın olmayışı en büyük eksileriydi. Şimdiki 2018 Premium Corollam'dan  iç konsolun dikine olması ve sanruf eksikliği dışında çok memnunum hatta bana göre Corolla'nın en yakışıklı, şık, geniş, konforlu ve son efsanesi kasası diyebilirim.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #20 : Nisan 22, 2022, 17:29:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 11000
  • Model Yılı: '20
  • 318 kere teşekkür etti
  • 118 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #21 : Nisan 22, 2022, 18:07:06 »
Yanılmıyorsam tecrübe aktarımı diye deneyimlediğimiz araçlarla ilgili böyle bir başlık açmıştım  birkaç yıl önce. Civic'ten başlayacak olursam beğendiğim ve severek bindiğim bir araçtı ama Corolla'daki tokluk, konfor ve seriliği Civic'te bulamadım. Bir de koltukları çok alçak olduğu için inip binerken çok sıkıntı yaşıyordum, hele biraz da benim gibi kiloluysanız ve genç değilseniz hiç tavsiye etmiyorum Civic'i.

 Corolla'nın koltukları Civic'ten kesinlikle daha rahat ve süspansiyonları daha yumuşak, daha çabuk hızlanıyor ve güven veriyor. Civic daha sportif, iç mekanı ve kokpiti Corolla'dan kesinlikle daha iyi.

C-hr Hibrit tok, güven veren, yakıtı koklayan ve donanımlı bir araçtı ama 1.8 motor vergisi yakıt ekonomisini anlamsız kılıyordu, bir de arka tarafın darlığı, camların küçüklüğü ve cam tavanın olmayışı en büyük eksileriydi. Şimdiki 2018 Premium Corollam'dan  iç konsolun dikine olması ve sanruf eksikliği dışında çok memnunum hatta bana göre Corolla'nın en yakışıklı, şık, geniş, konforlu ve son efsanesi kasası diyebilirim.



Kutay bey 2018 makyajlı kasa Corolla,son kasadan daha yakışıklı ve iç hacmi geniş,bu konuda sizinle aynı görüşteyim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #22 : Nisan 22, 2022, 18:46:41 »
Kutay bey 2018 makyajlı kasa Corolla,son kasadan daha yakışıklı ve iç hacmi geniş,bu konuda sizinle aynı görüşteyim.

Muhittin Abi, yeni her zaman yenidir, yeni kasanın da şüphesiz artıları var: Sanruf, iç konsol, malzeme kalitesi, donanım gibi... ahh keşke 2018 kasaya bu özellikler eklenip hafif makyajlanıp yeni kasa olarak piyasaya çıksaydı tadından yenmezdi  diyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '14
  • 86 kere teşekkür etti
  • 110 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #23 : Nisan 22, 2022, 18:47:24 »
Teşekkürler Selman Bey,
Auris beyaz olduğu için eşim beyaz dışında bir renk istiyordu, galeride 0 km mavisi de güzel görünüyordu, 340.000e aldık maalesef. Pahalı aldığımızı düşünüyorduk ama 1 ayda fiyatlar 20.000 kadar daha artmış görünüyor sarı siteye bakınca.
2014 Auris TS Advance Skypack CVT
2011 Corolla Comfort Extra D4D Manuel (SATILDI)
2009 Yaris Terra 1.3 VVTI Manuel (SATILDI)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #24 : Nisan 25, 2022, 08:22:46 »
Teşekkürler Selman Bey,
Auris beyaz olduğu için eşim beyaz dışında bir renk istiyordu, galeride 0 km mavisi de güzel görünüyordu, 340.000e aldık maalesef. Pahalı aldığımızı düşünüyorduk ama 1 ayda fiyatlar 20.000 kadar daha artmış görünüyor sarı siteye bakınca.

Fiyatlar maalesef günden güne artıyor, aldığınız fiyat sıfır araç için şu dönemde normal fiyat, güzel günlerde kullanın.
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil incelemeleri
« Yanıtla #25 : Ekim 06, 2024, 16:22:27 »
2024 Yeni Duster
Aracın içi tam hedefe yönelik. Sürücü koltuğundan hemen her şeye ulaşmak kolay. Bagaj ve arka koltuk geniş, kullanışlı. Araç yerden amacına uygun şekilde yüksek, otorma pozisyonu da öyle. Yeşil tonu renk arazi için de hoş olmuş.
Ön görüş üst ve alttan çok basık. İçi kpyu renk oldupundan biraz bunaltıcı. Hem 4x4 hem otomatik vites olmaması bir eksiklik. Rav4 hybrid mantığı düşünülebilirdi. Araç fiyatı ise rakiplerine göre orta seviyelerde.

Megane 5 E
İç gebişliği fena değil, arkada ayaklar ön koltuğun altına pek girmiyor. Çevre görüşü iyi. İç kalite algısı çok iyi. Göstergeler ileri doğru bir basamak yukarı çıkmış gibi. Diğer araçları eski gösteriyor. Tavan iç vb kaplama da buna uygun olmalıydı, bunda hem görsel, hem sürdürülebilirlik açısından ilerleme göremedim. Bagaj özellikle yanlardan dar. Zemin fena değil. Kapılarda dış aralarda yalıtım göremedim ama genel ses yalıtımı iyiye benzşyor (bayi içi seslerde).
Fiyat orta seviye gibi.

Rafael
Dıştan fastback havasu var, Austrol'den önemli farkı bu sanırım. Konsolboldukça iyi, yeni çağdan, modern. Ses sistemi markası da bilindik. Cam tavan açılmıyor (bence uzun dönemde daha iyi) ama perde göremedim, belki vardır. İlk anda albenisi var ama fiyatı ayrı bir segmente kapı açıyor gibi.

Tekerlekler genel olarak çap büyümesi gösteriyor. Bunun aslında önemli avantajları var. Diğer yandan hala bu ebat lastikler çok yüksek meblağlarda.