0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
1 silindirde yanma oldu ise kuvvetli muhtemel diğerlerindede bişiler başlamıştır.Birde piyada da LPG ye daha dayanıklı subaplar mevcut, bu işlem yapılırken bu tip ürün seçilerek bir sonraki benzer durum sürecide uzarılabilir.Kısmen rektefiyede denebilir, ama tam değil.
araç lpg li olduğu için çelik subap takılacak,tabii tamamı yenilenecek,üst kapak açılınca bakalım neler çıkacak,opellerde magnesium alaşımlı olduğu için 50-60 bin de subaplar eriyor ve değişiyordu,toyota da çok erken olmuş görünüyor.ortalama masrafın 1700 tl gibi olabileceğini tahmin ediyorum.
kullanıcılar 100.000 km kadar bahsediyorlar,normalde lpg li sistemle 3000 devir üzerinde kullanıldığında ısıyı arttırıyor ve subaplar ondan dayanıksız hale geliyor,bu nedenle benzin püskürtmeli lpg sistemleri öneriliyor.
Arkadaşlar aracımın tamiri bugün bitti.......Yapılan işlemleri 2850 TL'ye yaptırdım.
Aracı 1 hafta benzinde kullanmamı ve düşük devirde kullanmamamı söyledi.Normal kullan ne çok devirli ne çok devirsiz dedi.
2500-4500(max) RPM bandı iyidir. Güle güle kullanın inşaAllah.
Unutmuşum açıklamayı Volkan Bey, 4500 RPM uzun soluklu, her defasında kolay kolay kullanacağınız bir devir olmasın.
Hocam lpg de kullanmaya başlamadan önce lpg nin hava yakıt karışımına bir baktırın yazık her şeyi yenilemişsiniz.
4500 çok kısa süre çıkabileceğiniz devir olur,ustanın söylemek istediği şudur ,arabayı çok sıkıştırmayın,çok ani kalkışlar yapmayın,duruma göre 2000-3500 devir makuldur,bu arada parçalar birbirine alışmış olur.zaten lpg li araç kullanıldığında da bunlara dikkat etmek lazım.