0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Subaru sadece sizin değil, ülkemizde hemen herkes için hem rüya hem kabus gibi bir marka maalesef. XV kullanmadım ama Levorg, Outback ve Forester kullandım, kendimde Forester 2.5XT STI kullanıcısıyım.2. el konusunda haklısınız, ben son 7-8 aydır Forester'ı satmaya çalışıyorum ancak araçtan çok "parçasını satar mısınız?" mesajı alıyorum. LPG'li araca tövbeli olduğumdan (2.5 STI sakin kullanım ile şehir içi 100km/11lt. benzin tüketiyor, keza 2.0 motorlu olanları da çok yakın bir tüketime sahip) ve günlük 70-80km yol yaptığımdan (daha önce günlük 25-30km. yol yapıyordum) dolayı satmayı düşünüyorum, başka herhangi bir konuda hiçbir sorunum yok.Konfor konusunda ise kullandıklarım içerisinde sıralama şu şekilde Forester > Outback > Levorg, yol tutuş konusunda ise Levorg > Forester > Outback şeklinde. Forester ile 160km/h ile hız sabitleyerek gidebiliyorum, viraj konusunda bir problem yok (yerden 18cm yükekliğe rağmen) ama daha önce de dediğim gibi 150km/h üzerinde direksiz kapılar (ve tabi artık 11 yaşındaki fitiller) sebebi ile rüzgar sesi artıyor.Kimse üzerine alınmasın marka bir yana ama ben Toyota marka araç alacak olsam İngiltere montajı bir araç almam, Avensis'de buna dahil.
Onlar tutmuştu ama
Tüm dünyada sw araçlara talep düşüyor ne artması,raporlara denk geldiğinizde inceleyin.Avrupa`da en talebin olduğu Fransa (yada Almanya tam hatırlamıyorum) talep düşüşte.Kullanıcıları Suv lara yöneliyor artık.Sadece premium sw grubunun kendi markaları arasında talep artışı var o kadar.
SW'nun sedanlardan fazla görüldüğü gerçeğini değiştirmez ama. Evet SUVlara yönelim tüm dünyada var.
eyvallah hocam çok teşekkür ederim. yalnız ingiltere montajı araç niye almıyorsunuz, merak ettim. benim bildiğim ingiliz montajı daha kaliteli olmuyor mu?
İngiltere montajı araçların daha kaliteli olduğu algısı, Carina ve Avensis gibi D sınıfı araçların üretim yeri olmasından kaynaklanıyor sanırım.E12 Corolla H/B ve Auris gibi yine İngiltere montajı olan araçların Corolla sedan ile ortak kullanılan parçalarının ömrünü göz önünde bulundurduğumda, ayrıca yine bu araçların üretiminde kullanılan "local products" parçaların tamirinin (orijinal tamir takımının) olmaması ve yine bu tip parçaların hemen hemen 10 yıl sonunda üretiminin durdurulması, beni bu araçlardan uzaklaştırıyor. Kısacası Made In Japan olsun, çamurdan olsun...Haaa sardı beni şimdi bi telaş ufuk hocam söylemeseydin iyidi
İngiltere montajı araçların daha kaliteli olduğu algısı, Carina ve Avensis gibi D sınıfı araçların üretim yeri olmasından kaynaklanıyor sanırım.E12 Corolla H/B ve Auris gibi yine İngiltere montajı olan araçların Corolla sedan ile ortak kullanılan parçalarının ömrünü göz önünde bulundurduğumda, ayrıca yine bu araçların üretiminde kullanılan "local products" parçaların tamirinin (orijinal tamir takımının) olmaması ve yine bu tip parçaların hemen hemen 10 yıl sonunda üretiminin durdurulması, beni bu araçlardan uzaklaştırıyor. Kısacası Made In Japan olsun, çamurdan olsun...Mesaj Birleştirildi: Temmuz 19, 2017, 22:24:50S/W yerine SUV talebi oluşturmak zaten üreticilerin algı operasyonu, genelde S/W dizaynın ground clearance değerini yükselterek kaybettikleri pazar payını almayı hedefliyorlar.Bazı sözüm ona SUV araçların dört çeker sistemi sadece teknik veri tablosunda görünmekten ibaret, iki çeker olacaksa yerden 20cm yüksek olmasının amacı ne?Ayrıca yine SUV geçinen çoğu aracın, markanın C sınıfı modelinin alt yapı ve yürüyen aksamını kullanıyor, dolayısı ile yerden yüksekliği ile "daha sağlam" gibi görünen araçlar aslında bir anlamda insanları tuzağa düşürüyor da denilebilir.