Gönderen Konu: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil  (Okunma sayısı 7142 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A+
  • 2651 kere teşekkür etti
  • 3030 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #20 : Şubat 04, 2017, 19:02:06 »
Yakıtlar vs mevcut durum olarak düşünelim. Sadece araç alım vergilerini daha düşük düşünelim. Eskiden ötv vs yoktu mesela.

Toyota Club Türkiye

Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #20 : Şubat 04, 2017, 19:02:06 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '15
  • Kan Grubu: A+
  • 59 kere teşekkür etti
  • 86 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #21 : Şubat 15, 2017, 18:43:50 »
Volvo V40 ve İnfiniti Q30 diyorum.
Spor modeller hariç.

Bir typer ve m3 ile diğer C segment araçları bir tutmamak gerek.
Burası basra değil izmit körfezi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '17
  • Kilometre: 26300
  • Kan Grubu: 0+
  • 104 kere teşekkür etti
  • 803 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #22 : Mart 27, 2017, 14:21:14 »
corsa bagaj yönüyle küçük gelip,yaş ilerlediği ve uzun yol araç kullandığımız için 1 yıl araç araştırdık,eski kafa olduğumuz için ve bazı grup araçlara ve distribütörlere antipatimiz olduğu için,bütçe,donanım,servis,marka modelin uzun yıllar devam etme şartı,motor gücü,atmosferik olma şartı,1600 cc ve 6 ileri düz vites olma şartını yerine getiren,bagajın yeterliliği ve şaft yüksekliği olmayışı gibi etkenleride dikkate alarak corolla yeni advance aldık,beklenti demeyeceğim çünkü hangi aracın ne olduğunu biliyorum,sonuçta % 80 ve üzeri memnuniyetim olduğunu söylemek istiyorum,% 100 zaten mümkün değil..
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '05
  • Kilometre: 77000
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #23 : Ocak 28, 2018, 20:53:15 »
Hyundai Elantra ya da Renault Megane.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '18
  • Kilometre: 38000
  • Kan Grubu: 0+
  • 181 kere teşekkür etti
  • 219 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #24 : Ocak 28, 2018, 21:54:12 »
 otomatik olmak şartıyla sırasıyla  civic, corolla veya mazda 3. suv'da ise subaru xv veya levorg olurdu herhalde.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '16
  • Kilometre: 52000
  • Kan Grubu: 0+
  • 34 kere teşekkür etti
  • 156 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #25 : Ocak 28, 2018, 22:43:07 »
fiat egea
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: ---
  • 32 kere teşekkür etti
  • 199 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #26 : Ocak 28, 2018, 23:01:59 »
Madem bütçe ve hayal sınırı koyulmamış C sınıfı için :

Tesla Model 3....Ha yatıp kalkıp hayalini kurduğum araba ise Model S 100D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '00
  • Kilometre: 315000
  • Kan Grubu: B+
  • 7 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #27 : Temmuz 29, 2019, 15:42:55 »
Şahsi sıralamam:

1- Ford Focus
2- Toyota Corolla
3- Vw Golf
4- Peugeot 308.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 92500
  • Kan Grubu: A+
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #28 : Temmuz 29, 2019, 16:27:20 »
Geçeği söylemek gerekirse, 1 ay önce 2015 Model, 2016 Ocak trafik çıkışlı 90.000 de kazasız Corolla d4d almış birisi olarak, bir daha toyota almam. Sanırım japon da almam. sanırım C sınıfı da almam.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 263 kere teşekkür etti
  • 1356 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #29 : Temmuz 29, 2019, 16:35:14 »
Geçeği söylemek gerekirse, 1 ay önce 2015 Model, 2016 Ocak trafik çıkışlı 90.000 de kazasız Corolla d4d almış birisi olarak, bir daha toyota almam. Sanırım japon da almam. sanırım C sınıfı da almam.
Sebebini de yazarsanız daha açıklayıcı olur marka araştırması yapan kişilere ışık tutar.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 92500
  • Kan Grubu: A+
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #30 : Temmuz 29, 2019, 16:58:01 »
2009 d4d corollam vardı. 290.000 km'de sattım. bu 300 bin km'de standart bakım hariç bir bakım yaptırmadım. Bu süre zarfında rot yada alt takımla ilgili bir ses yada tıkırtı duymadım. 6 yıl kullandım, arabamdan dizel sesi hissedilir şekilde duymadım. 14 saat tek şöför araba kullandım , herhangi bir ağrı yada ayakta uyuşma olmadı.

2015 modelde ise 2006'dan beri hiçbirşey eklemediklerini ama kaliteden çok fazla ödün verdiklerini düşünüyorum. 2016'da trafiğe çıkmış arabadan bagajından kasislerde ses geliyordu, bagaj stepne kapağı ile kasa arasına ince kilim koydum, ses kesildi. Diresiyonu çevirdikte gıcırtı geliyor, gece uzun yolda sinir bozuyor daha çözemedim. (Eski arabamda yoktu bu arada) 2009'a göre : Yol sesi daha fazla alıyor, daha fazla motor sesi alıyor içeriye, sebebi belirsiz ve anlamsız sesler geliyor. Usta kronik diyor, somuna bant sarayım mı diye soruyor ? 1000 km sesi önlüyormmuş :)  Blimsellik Arge top seviyede.

Daha az yakması daha güçlü olması gibi hiçbir artısı yok. Bunun yanında 2008 Volvoda arka koltuk ısıtma var, bizde herhangi bir konfor öğesi yok.

İki değişiklik olmuş, 1 ayna 100km de oynamıyor, arkası net görünüyor, 100'den sonra rüzgar varsa yolda geziyordu artık gezmiyor. şanzıman biraz daha az sarsıyor ama %15 değişim olmuş. Çok değil.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 263 kere teşekkür etti
  • 1356 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #31 : Temmuz 30, 2019, 00:25:28 »
Hocam yıllar arasında kalite sadece Toyota da düşmedi bütün markalarda hissedilir derecede kalite düşmesi mevcut bu ekonomik satışlarla da alakalı diğer karşılaştırmanız Volvo ve Corolla biraz insafsız olmuş sonuçta aynı paranın ve segmentin araçları değil evet corollada yol sesi trim sesleri mevcut ama en azından diğer markalar gibi üç beş yıl sonunda kullanıcısını üzmüyor hâlâ ustaların en sevmediği marka olma ünvanını koruyor :D çünkü ustalar masraf çıkarmayan arabayı sevmez dikkatimi celbeden diğer şikayetiniz ayna meselesi oldu ben Toyota modellerinin en eskisinde dahi aynanın oynadığını daha görmedim en azından benim 93 model emektarda bile oynamıyor bizim buranın rüzgarına bile dayanıyor yani,dikiz aynasında aynı şekilde düzgün duruyor,artık bundan sonraki alacağınız araçta hayırlısı olmasını dilerim.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 92500
  • Kan Grubu: A+
  • 145 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #32 : Temmuz 30, 2019, 10:21:41 »
Haklısınız , Renault, Kia, Hyundai ve hatta Honda bile demedim. Çünkü onlarda da yol sesi , kronik saçma problemler mevcut. Örneğin yine bir japon olan honda civic 2018 rs'de alındıktan 6 ay sonra kaportada çökme oldu. içini doldurmamışlar. C sekmenti avrupada ucuz olmasına rağmen ülkemizde adaletli vergi toplama sistemi olmadığı için dolaylı vergilerden gelir elde etmeye çalışıyor devlet. Bu yüzden haddinden pahalı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 263 kere teşekkür etti
  • 1356 kere teşekkür edildi
Ynt: C segmenti tercih edeceğiniz otomobil
« Yanıtla #33 : Temmuz 31, 2019, 21:03:50 »
Haklısınız , Renault, Kia, Hyundai ve hatta Honda bile demedim. Çünkü onlarda da yol sesi , kronik saçma problemler mevcut. Örneğin yine bir japon olan honda civic 2018 rs'de alındıktan 6 ay sonra kaportada çökme oldu. içini doldurmamışlar. C sekmenti avrupada ucuz olmasına rağmen ülkemizde adaletli vergi toplama sistemi olmadığı için dolaylı vergilerden gelir elde etmeye çalışıyor devlet. Bu yüzden haddinden pahalı.
Zaten vergi sistemi bir düzelse 1.6 nın ve c segmentin yüzüne kimse bakmaz en azından benim gibi bütçe kısıtlı olupta eski d ve e segmente binenler hemen level atlar üst modellere geçer daha az önce 2007 Opel Corsa kullandım sıfır lastik aldık bütün ayarlar yapıldı araç ilk el daha 61 bin km'de ama konfor yol tutuş viraj hakimiyeti sıfır benim emektar bile ona göre konforlu daha sağlam viraj döndüğümü hissettirmiyor.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.