herhalde Samsung gibi herşeye burnunu sokmadığı içindir. herkes bildiği işi en iyi şekilde yapsın yapsın diyedir. Toyota nın iş makinaları var Dozeri vinçleri vs. ama tır otobüsü fln yok, ancak otomobilde ürün gamı çook geniş toyota.jp bakmayın türkiyeye gelen 3 modeli varken japonyada lüx limuzinleri dahi var. Samsung dan örnek vermem şundandır, adamların güney korede plazaları, otomobilleri, tv, telefon, iş makinası, gemi.. gibi liste çok uzayıp gidiyor.
Ev nin zaten scaniasi var adam niye wv diye kamyontır uretsinde.
Aksaray ne önem arz ediyor ki Scania'da arazi istemiş?
Aksaray Konya arası malum geniş ve düzlük etrafta fazla yerleşim yerlerinin olmamasına bağlıyorum.
Tarim arazilerini bitirmek için de olabilir hani yani belki
Aksaray Konya arası malum geniş ve düzlük etrafta fazla yerleşim yerlerinin olmamasına bağlıyorum.
Banada yedek parça yan sanayide konyanın 1 numara olması dolaysıyla parça ürettirmek maksadıylamış gibime geliyor,eğer duyduğum doğruysa,derlerki bulamadığın bir parçayı konyaya git sana orjinali gibi yapsınlar derler diye duydum..hangi atölyeye gidersen git yaparlarmış...bence kalifiye eleman ve bu hizmetinden faydalanmak içindir...
Babada yedek parça yan sanayide konyanın 1 numara olması dolaysıyla parça ürettirmek maksadıylamış gibime geliyor,eğer duyduğum doğruysa,derlerki bulamadığın bir parçayı konyaya git sana orjinali gibi yapsınlar derler diye duydum..hangi atölyeye gidersen git yaparlarmış...bence kalifiye eleman ve bu hizmetinden faydalanmak içindir...
Konya o konuda kendini aştı. Türkiye'nin Çin'i diye tabir edilir.
Konyalı olarak şunu söyleyebilirim gerçekten ağır sanayi otomobil parçaları gibi konularda şuan çok iyi durumda. Ama patent almıyor adamlar komşum krank dişlisi yapan bir fabrikada çalışıyor ve şunu söyledi dünya devi firmaların dişlilerini yapıyoruz amblemini basıp gönderiyoruz dedi.
Massey fergusoun traktörlerinin motor ile ilgili bir çok parasınının kendi ilçemde yapıldığını daha bir kaç yıl önce öğrenmiştim.
Toyota nın iş makinaları var Dozeri vinçleri vs. ama tır otobüsü fln yok,
Toyota'nın kamyonu, otobüsü, minibüsü ve kamyoneti var. Afganistan'da sıklıkla kullanılıyor.