Gönderen Konu: MMT ŞANZIMAN  (Okunma sayısı 5183 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '08
  • 61 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #20 : Haziran 11, 2016, 01:38:39 »
frene basınca debriyaj basılı mı bekliyor yoksa vitesi boşa mı alıyor?
Frene basildiginda kavrama ayiriyor

TURKCELL T40 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Toyota Club Türkiye

Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #20 : Haziran 11, 2016, 01:38:39 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '12
  • 22 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #21 : Haziran 11, 2016, 01:58:54 »
frene basınca debriyaj basılı mı bekliyor yoksa vitesi boşa mı alıyor?

Normal giderken kırmızı ışıkta durdunuz en fazla iki saniye sonra boşa alıyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #22 : Haziran 11, 2016, 02:23:50 »
merhaba. benzer sorun yaşıyorum. konu açmak yerine buradan sorayım. 2015 27000 km mmt corollam var. bazen (ayda 2-3 kez) geri vitese taktığımda bip sesi geliyor ve birkaç saniye geri vitese geçmiyor. sonra müdahaleye gerek kalmadan geri vitese geçiyor. E de iken hiç başıma gelmedi hep geri vitese geçişlerde oluyor. actuator ve balata için erken bir km değil mi? 27 bin km nin 25 binini uzun yolda yaptı ama son 4-5 aydır sürekli şehir içi kısa mesafe (git-gel 1-2 km) kullanmak zorunda kalıyorum. ilk aldığım zamanlarda da bir iki kez yapmıştı servis "normal 2015 lere kalibrasyon yapmıyoruz olsa bile 40 binden sonra kalibrasyon olur demişti. bir fikriniz var mı acaba?
Esat bey merhaba:Aracınızda hiç bir sıkıntı yok,geri vites dişlisi çok ender de olsa anında kavrama yapmaya biliyor,o zamanda ikaz veriyor ama 3-5 saniye sonra işlem tamam.Benim aracımda da binde bir oluyor sıkıntı yok.İyi günlerde kullanın aracınızı ve kafanızı takmayın,

Mesaj Birleştirildi: Haziran 11, 2016, 02:26:07
Merhabalar siteye yeni üyeyim
2010 model coralla comfort extra aracımız var otomatik şanzıman yaklaşık 1 senedir biz kullanıyoruz
aracı kullandığımız süre içinde 3 belki 4 kere vitesi ışıkta n den e moduna alıp gaza bastığımda bip bip edip ilerlemiyor 3-4 saniye kadar sonra ilerliyor. Bunun sorunu ne olabilir acaba şanzımanın ısınması mı ?
Bu arada Adana da oturmaktayım öyle trafik filan da yok burda
burak bey merhaba:eğer yolda kalmak istemiyorsanız acil baskı-balata-bilya yenileyin,iyi günler

Mesaj Birleştirildi: Haziran 11, 2016, 02:28:19
Aracımı 2015, 16 bin km.de aynısı bende de var servise sorduğumda bazen dişli denk gelmiyor, onun denk gelmesini bekliyor sistem demişlerdi

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet Aydın bey doğru tespit servisin verdiği bilgi tamamen doğru
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #23 : Haziran 11, 2016, 12:15:10 »
Teşekkür ederim.

Mesaj Birleştirildi: Haziran 11, 2016, 12:16:22
Normal giderken kırmızı ışıkta durdunuz en fazla iki saniye sonra boşa alıyor
teşekkür ederim.

Mesaj Birleştirildi: Haziran 11, 2016, 12:18:01
Esat bey merhaba:Aracınızda hiç bir sıkıntı yok,geri vites dişlisi çok ender de olsa anında kavrama yapmaya biliyor,o zamanda ikaz veriyor ama 3-5 saniye sonra işlem tamam.Benim aracımda da binde bir oluyor sıkıntı yok.İyi günlerde kullanın aracınızı ve kafanızı takmayın,

Mesaj Birleştirildi: Haziran 11, 2016, 02:26:07
burak bey merhaba:eğer yolda kalmak istemiyorsanız acil baskı-balata-bilya yenileyin,iyi günler

Mesaj Birleştirildi: Haziran 11, 2016, 02:28:19
Evet Aydın bey doğru tespit servisin verdiği bilgi tamamen doğru
merhaba. İyi dilekleriniz ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #24 : Haziran 11, 2016, 17:24:22 »
yolda kalırsınız...
aisin balata seti ve aisin rulman 550 tl 300 de değişim işçiliği 850 tl.actuator ün motorunada bakılmalıdır..

Saffet Bey verdiğiniz fiyat servis fiyatı değil sanırım ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • EN İYİ PERFORMANS UZUN ÖMÜRLÜ OLANDIR.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 239 kere teşekkür edildi
Ynt: MMT ŞANZIMAN
« Yanıtla #25 : Haziran 15, 2016, 22:47:38 »
hayır piyasa fiyatı.serviste fiyat şu şekilde.1100 tl parçalar+işçilik 1600-1700 gibi.aynı işi yapıyolar parçalar aisin(toyota) mühürlü o kadar mal aynı mal..