0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
işe gidip gelmek için şehir bisikleti arayışındayım
Kadans dakikada pedali tam tur çevirme sayınız. Aynen arabanın motor devri gibi. Nasil ki yüksek viteste 2000 devirin altında motor arabayı cekmekte zorlanır üst devirlerde daha atak davranirsa, düşük kadans yüksek viteste dizlerimize çok yük biner, düşük vites yüksek kadans ile dizlere daha az yük bindirerek ilerleyebiliriz, ta ki pedali artik bosa çevirmeye ya da sele üstünde ziplayacak seviyeye (devir kesici ya da red line diyelim buna da [emoji3] ) gelince veya biraz daha oncesinde ust vitese gecmek gerekir.
Şehir bisikletlerinde farklı hesaplanıyormuş, zaten 18" ten başlıyor kadro boyları. Ben de 19-20 bakıyorum. Hesaplayıcılar 21-22 diyor aslında 175 boy için.
Ben onde yol lastigi, arkada arazi lastigi tercih ederdim. Camur, dere, bayir, yuk altinda ve yolda avantajini gormustum.Artik cogu oyle ama cift katmanli cant daha saglikli samrel icin.Kullanim yeri ve yuke gore rulman bilye capi farkli secilebilir. Uzun yol icin aerodinamik gidon cok ise yariyor.Neyse, artik kask, eldiven vs ulasmak kolay, eskiden cok problemdi.Bir de telefon bilek aparati, rakim, gecilen yol vs bilgisi icin faydali olur.MB ler cok vitesli gorunmesine ragmen, ayna, zincir vs sagligi icin zincir nispete duz konum viteslerini secmek lazim.Mesaj Birleştirildi: Nisan 29, 2016, 08:27:27+ Belediyeler vb kurumlarca sadece bir sukse araci olarak gorulmeyip, bu is ciddi tutulmali. Zaten az olan bisiklet yollarina parklama vs kesinlikle izin verilmemeli. Duzenleme yapmak cok olumlu ama kesinlikle bunlar net sekilde denetlenmeli.