Gönderen Konu: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın  (Okunma sayısı 3751 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #20 : Mart 28, 2016, 19:43:32 »
Soylem olarak yazinin kulaga ilginc gelen bir yani yok bence. Anlam olarak guzel. Ben on cama yapistirilan king isareti ve Royal... yazisini begeniyorum. 
Tokatlama konusunda da bence fazla kimseye kafa tutmayin. Sanirsam sizin soforlugunuz iyi oldugundan diger arkadaslari tokatlamissiniz. Yoksa 1.6 avensisiniz ile hic ummadiginiz bir araca tokatlanip arabadan soguyabilirsiniz. Benim 1.6 Astra ile 1.4Tsi Tigueni tokatladigim gibi sizi de kucumsediginiz bir arac tokatlarsa arkadas ortaminda girgir konusu olabilirsiniz. O nedenle siz siz olun fazla meceraya girismeyin [emoji23] [emoji23] [emoji23]
"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Toyota Club Türkiye

Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #20 : Mart 28, 2016, 19:43:32 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #21 : Nisan 01, 2016, 10:17:22 »
Metini şu konuda destekleyeceğim. Avensis spor araba değil ve tokatlamak için de değil diyen güzel Mahmut abi ve bu tür düşünenlere inat(tatlı olanlardan :) ), corollaya modifiye mi olur memur arabası dedikleri için elimden geldiğince sade modifiye ettim ve çevremdeki insanlar corolla ile daha çok ilgileniyorlar hondaya nazaran. Çünkü honda ele ayağa düşmüş, bugün al yarın tüm parçalarını al tak. Ama corolla'da öyle bir şey yok bol emek ve zaman harcaman gerekiyor ve nadide kalıyor. Bundan dolayı corollayı seviyorum.

Avensis kasası ağır ve 132 beygir az geliyor olabilir. Yazılım + soğuk hava işlemi + headers + egzoz borusu uygun şekilde değiştirilirse (sallıyorum) 10-18 beygir atar ve buda çoğu piyasadaki arabaları yemeye yeterlidir. Gidip golf gti ile kapışmayacaksın tabi :).

Not: imla hatası vardır, affola.
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #22 : Nisan 02, 2016, 01:40:22 »
Metini şu konuda destekleyeceğim. Avensis spor araba değil ve tokatlamak için de değil diyen güzel Mahmut abi ve bu tür düşünenlere inat(tatlı olanlardan :) ), corollaya modifiye mi olur memur arabası dedikleri için elimden geldiğince sade modifiye ettim ve çevremdeki insanlar corolla ile daha çok ilgileniyorlar hondaya nazaran. Çünkü honda ele ayağa düşmüş, bugün al yarın tüm parçalarını al tak. Ama corolla'da öyle bir şey yok bol emek ve zaman harcaman gerekiyor ve nadide kalıyor. Bundan dolayı corollayı seviyorum.

Avensis kasası ağır ve 132 beygir az geliyor olabilir. Yazılım + soğuk hava işlemi + headers + egzoz borusu uygun şekilde değiştirilirse (sallıyorum) 10-18 beygir atar ve buda çoğu piyasadaki arabaları yemeye yeterlidir. Gidip golf gti ile kapışmayacaksın tabi :).

Not: imla hatası vardır, affola.

Kardeşim modifiye konusunda söylediklerine katılıyorum . Benim katılmadığım nokta avensisin performansı normal bir kullanıcı için yeterli olsa da spor kullanım için yeterli değil . Eğer amaç diğer araçlara kafa tutmaksa avensis en son tercih edilecek araçlardan biridir özellikle 1.6 sı . Birde şu var trafikte diğer araçlara kafa tutmak veya yarışmak araç ne olursa olsun ayrı bir tartışma konusu .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #23 : Nisan 02, 2016, 01:54:53 »
Ankara da çektiğimizi bir Allah bilir bir biz biliriz.Otobüsler bile makas atar hale geldi.Ortalık ''apaçi'' kaynıyor.İnsanlarda saygı tarfik kuralları diye bir şey kalmadı.İnsanlar kör döğüşü yapar gibi araba kullanıyor.Hele 20 30 yaş arası gruplar varki çoğu tesadüfen veya diğer şoförlerin dikkati sayesinde yaşıyor.
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #24 : Nisan 02, 2016, 06:46:58 »
Ankara da çektiğimizi bir Allah bilir bir biz biliriz.Otobüsler bile makas atar hale geldi.Ortalık ''apaçi'' kaynıyor.İnsanlarda saygı tarfik kuralları diye bir şey kalmadı.İnsanlar kör döğüşü yapar gibi araba kullanıyor.Hele 20 30 yaş arası gruplar varki çoğu tesadüfen veya diğer şoförlerin dikkati sayesinde yaşıyor.
Sadece Ankara da değil neredeyse heryerde aynı şekilde durum hocam. Bu başkaları sayesinde kaza yapmadan gezen tipler sonra kendilerini usta şoför sanmaya başlayıp aşırı özgüven depoluyorlar  :olu: sonrası malum. Gerçi bu özgüven denilen şeyde benim gözümde cahil cesareti ve edepsizlikten öte değil  :tamam:
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #25 : Nisan 02, 2016, 08:53:52 »
Kardeşim modifiye konusunda söylediklerine katılıyorum . Benim katılmadığım nokta avensisin performansı normal bir kullanıcı için yeterli olsa da spor kullanım için yeterli değil . Eğer amaç diğer araçlara kafa tutmaksa avensis en son tercih edilecek araçlardan biridir özellikle 1.6 sı . Birde şu var trafikte diğer araçlara kafa tutmak veya yarışmak araç ne olursa olsun ayrı bir tartışma konusu .

Avensis konforu ile performans arıyoruz abi biz :D . Trafikte kafa tutmak kesinlikle olmaması gerekli buna harfiyen katılıyorum. Yine de farklı olmak için avensis üzerinde değişiklikler sonucu güzel güçler çıkabilir diyorum:). Tabi kıyabilir miyiz avensise o ayrı konu :)
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 11000
  • Model Yılı: '20
  • 318 kere teşekkür etti
  • 118 kere teşekkür edildi
Ynt: her güzel günün bir bedeli var ödeyebilirsen yaşarsın
« Yanıtla #26 : Nisan 02, 2016, 09:52:00 »
evet , şuan bunun için bende çok utandım ve üzgünüm gerçekten...
Yıllarca sayısal eğitimi almış birisi olarak bu benim büyük bir eksikliğim bunu da görmüş oldum ve sayısal eğitimi almak tek bahanem buda çok üzücü .
Bunu düzelteceğim daha fazla utanmamak için, 6500 ler de tokatlama olayına gelirsek yanımızdaki arabalarda basıyor yani onlarda max. seviyede tork ve devir kullanıyorlardı.
Metin bey,bir takım mazeretlerin arkasına sığınarak kendine daha fazla eziyet etme,bilmediğini bilmek de erdemdir,yaşın küçük eksikliklerinin üzerine giderek,hedefine yürü.