0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Man kamyonlar sıfır geldiği zaman içinde kaliteli buz kazıyıcı oluyor. Kademe ekibi bi tane hediye etmişti bana yıllardır kullanıyorum en ufak çizik dahi yapmadı.
Mehmet özellikle güzel ve yiğit Anadolumuzda iller çok soğuk olabiliyor. Örneğin bir kaç hafta önce Nevşehir gece -27 dereceyi gördü, sabahı kapının önündeki arabanın zor açılan dijital ekranı ise saat 09.30 civarlarında -14'ü gösteriyordu. Yani buzlanmadan kasıt basit hoh demeyle ya da fanın üflemesi ile kısa zamanda geçecek bir buzlanma değil, bildiğimiz buz . Öyle buzlanmalarda buz kazıyıcısı da işe yaramıyor. Heleki bir önceki akşamdan aracın ısısı ile karsuları erimiş ve camlarda donup kalmışsa. Kalın buz tabakasını seyreltmek için az miktarda alkol türevi kullanmak çok iyi bir seçenek haline gelebiliyor. Ancak yukarıda da belirtildiği gibi yeterince ve karışımı sprey ile cama tamamen boca etmeden dikkatlice, belki bir kaç tetik düşürerek , cilde kesinlikle temas etmeden kullanılabilir diye düşünüyorum.
o kadar eksi görmedim ben, en son -10 gördüm . Garaj olmadığı sürece zor hava şartları.
https://www.youtube.com/watch?v=eRQ5nj0sFsM Mesaj Birleştirildi: Ocak 20, 2016, 20:03:43Bu da başka bir yöntem.https://www.youtube.com/watch?v=h-nRvcP-mvM
3 senedir araç kullanırım -15 dereceleri de gördüm ama bir kez kapı açarken zorlandığımı hatırlamam.Araca binmeden evvel eğer bineceğim kapı üstünde kar varsa, aracın içine kar gelmemesi için kapı-tavan kesişim yerini temizlerim. Sonra motoru çalıştırır, aracın tamamındaki karı temizlerim. Gideceğim yere vardığımda da, lastiklerde nemlenme var mı kontrol ederim, varsa kuru bezle o nemi hemen alırım ki, gece buzlanma yapıp yapışma yapmasın.
Burada geçen hafta eksi 7bderecede arkadaş fluence kapısını açamadı. İşe yürüyerek gitti.ha eksi 17 olan günde kapı da zerre sorun yoktu. Sorun havanın nemi ile ilgili hem nemli hem de soğuksa o kapı kolu elinde kalır [emoji23] [emoji23]