Gönderen Konu: Motor altı tam koruma  (Okunma sayısı 8093 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Motor altı tam koruma
« Yanıtla #20 : Ocak 13, 2016, 09:22:53 »
arkadaşlar orjinal harici yapılacak uygulamalar da şöyle bir sıkıntı olacaktır, birincisi güvenlik olası bir kaza halinde ilave edilen parça nereye doğru hareket edecek ve nasıl bir zarar yaratabileceği, ikincisi ise sürüş esnasında araç altındaki hava akımını nasıl yönlendirdiği (aracın yerle olan temasını hava etkiliyor biliyorsunuz) ve yaratabileceği rüzgar sesi vs.

bu nedenle var ise orjinal bir parça almak her zaman en mantıklısı tabi oda var ise :)
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Motor altı tam koruma
« Yanıtla #20 : Ocak 13, 2016, 09:22:53 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Motor altı tam koruma
« Yanıtla #21 : Ocak 13, 2016, 12:39:04 »
arkadaşlar orjinal harici yapılacak uygulamalar da şöyle bir sıkıntı olacaktır, birincisi güvenlik olası bir kaza halinde ilave edilen parça nereye doğru hareket edecek ve nasıl bir zarar yaratabileceği, ikincisi ise sürüş esnasında araç altındaki hava akımını nasıl yönlendirdiği (aracın yerle olan temasını hava etkiliyor biliyorsunuz) ve yaratabileceği rüzgar sesi vs.

bu nedenle var ise orjinal bir parça almak her zaman en mantıklısı tabi oda var ise :)

İnce bir sac plakayı vidayla tutturulursa bir güvenlik zaafiyeti oluşturmaz. Kaporta kadar ince bir sacdan bahsediyoruz. Aynı zamanda ince vidalar plastik üstünde tutacağından hafif bir geriye darbede o plastik yuvalarından atacaktır.
Aerodinamik olarak da orjinal her tarafı delikdeşik karter korumadan daha az ses çıkaracağı kesindir.
Uygulayıp uygulamamak kullanıcıya kalmıştır. Ben plastik bir parçaya orijinal diye o kadar fiyat vermem
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Motor altı tam koruma
« Yanıtla #22 : Ocak 13, 2016, 12:49:45 »
olay plastik-sac meselesi değil bence. bugün araçların kaportasının çoğu yerinde polimer var. plastik karter koruma bence saca göre ısıl açıdan daha avantajlı. ayrıca keçeli ya da nispeten yumuşak malzemeli olursa yoldan seken taş vb. cisimlerin çıkaracağı ses açısından yine saca göre başarılı olacaktır.