Arkadaşlar,
1. vitesi sadece araç kalkarken kullanmayı, trafik içindeki duraklamalarda 2. vites ile devam etmeyi tavsiye ediyorlar.
Teşekkürler.
Durmaya yakın pozisyona gelinip te tekrar hızlanmaya geçildiğinde 2. viteste iken titreme yapabilir.
Ben de aracı alır almaz fark ettim 1.nci vitese geçişte bir zorluk var hafif tıkırt kolda hissedilen bir oturma oluyor.. araba durur vaziyette diğer vitesleri de denedim hepsinde sorunsuz geçiş oluyor ama durkalklarda ben de 1.nci vitesein zor geçmesinde sıkıntı yaşıyorum. neyse konuyu arayıp buldum da kronik bir şey herhalde çok dert etmeye gerek yok 1000 bakımda bir gösteririm dedim kendime..
Ben de aracı alır almaz fark ettim 1.nci vitese geçişte bir zorluk var hafif tıkırt kolda hissedilen bir oturma oluyor.. araba durur vaziyette diğer vitesleri de denedim hepsinde sorunsuz geçiş oluyor ama durkalklarda ben de 1.nci vitesein zor geçmesinde sıkıntı yaşıyorum. neyse konuyu arayıp buldum da kronik bir şey herhalde çok dert etmeye gerek yok 1000 bakımda bir gösteririm dedim kendime..
Aracın yeni olmasından kaynaklanıyordur, benim araçta ilk başlarda 1 den 2 ye geçerken tak diye ses geliyordu zamanla geçti.
80,000 bakımına girmeden önce vitesler şıkır şıkır geçiyordu nasıl şanzıman yağını serviste değiştirdim sabahları 1 ve 2 viteslerde zor geçiyor motor ısındıktan sonra gayet seri bir şekilde geçiyor.
Herhalde havaların soğuk olmasından kaynaklı olarak düşünüyorum.