0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Kömür ve konjektör gerçekten yok mu? yine istedikten sonra sanayide halledilmeyecek şey yok,çözüm üretilmiş sonuçta..
Konuyu hortlatalım,Bügün benim emektarın şarj dinamosu kömürünü ve kayışını değiştirdim,10 gündür arada şarj lambasını yakıyordu kömür bitmiştir dedim elektrikciye gittim demez mi bunların parçası bulunmuyor kömürü ayrı değil kömür ve konjektör birleşik onunda yenisi yok ama çıkmacı var altarnötör tamiri yapıyor onda olabilir ona git dedi neyse gittim demesinmi abi bunların kömürü ayrı neyse önce moralim bozuldu sonra düzeldi sağolsun söktü temizledi kömürü değiştirdi toparladı taktık,Kömür ==} 20 TL 5 PK 1130Bando kayış ==} 35 TL İşçilik ==} 100 TL Toplam ==} 155 TL10 yıllık kömürün fotosu [attach=1]
Bende kömür ve konjektörü birlikte aldım, eski konjektör vidası çıkmadı sonra kömür yatağını kesip vidayı çıkardım ve orjinal konjektörü geri taktım ötekide yedek kaldı. Ben rulmanı çok zor buldum oda küçük olanın eni hafif dar. Kasnağı sökmek çok uğraştırdı beni.
Herkese merhaba, triger seti +v kayışı değişti sübap ayarı yapıldı.
Bugun zaman bulup aracimin on camlarina cam filmi yaptirdim. Uygulama Maslak Oto Sanayide Tanzer Oto Cam Filminde yapildi. Esnafligini ve iscilik kalitesini kesinlikle tavsiye ederim.