Kim demis bulunmuyor diye, Koyo olarak var bu porya? Ustelik Koyo OEM'e de uretim yapan firma.
Ben diyorum yok diye. Sizin de dediğiniz gibi japon koyo parçaları tedarik ve satışını yapan rulman ticaret
http://www.rulmanticaret.com.tr ile görüştüm. Parçanın ölçülerini de anlatan resmini, araç şase no ve parça kodunu yazıp e-posta gönderdim. Ellerinde mevcut olduğunu söylediler. Şaşırdım! Dedim onca yere sordum bulamadım, dediler bizde mevcut gönderelim. Daha önce 2 yerden aldım fakat uymadığı için iade etmek durumunda kaldım. Gönderdiğiniz parça uymazsa geri gönderebilirim değil mi dedim. Tabiki dediler.
Perşembe ödemeyi yaptım cumartesi ürün geldi. Ancak gelen parça bambaşka! Aradım dedim; size resim gönderdim ölçülerini söyledim, parça-şase numarasını verdim ama siz bana farklı ölçülerde bir parça göndermişsiniz? Telefonun diğer ucundaki başladı; ne göndermişiz, ne zaman göndermişiz, fatura kesmişmiyiz, iade mi, kim görüştü sizle... az sonra bir daha görüşelim. 15 dakika geçti dönen olmayınca aradım, herşeyi baştan izah ettim ve uzaktan alışveriş mevzuatınca 1 hafta içersinde iade edebileceğimi anlattım ve adres alıp geri kargoladım.
İade ettiğim ürün ellerine salı sabah ulaştı. Salı günü arayan soran olmadı. Çarşamba aradım muhasebeye bağlandım ve ürün tarafınıza ulaşmış iadeyi yaparmısınız dedim. Tamam dediler ama iade olmadı. Perşembe günü öğleden önce aradım muhasebeyi az sonra geçer hesabınıza dediler ama iade olmadı. Öğleden sonra aradım gün içinde iade gerçekleşir dediler. Gün sonunda tekrar aradım iade gerçekleşmedi, yetkili biriyle görüşmek istiyorum diye, bağladılar, durumu anlattım ilgileneceğim dedi ama iade olmadı. Cuma sabah tekrar aradım "gerçekten merak ediyorum 4 gündür neden tarafıma iade gerçekleşmedi neden oyalıyorsunuz" dedim. Karşı taraf "burası büyük bir firma, paranız bizde kalmaz korkmayın, tamam diyoruz iade edeceğiz, olmuşla ölmüşe çare bulunmaz..." gibi bir yaklaşımla ağzımın payını verdiler... falan falan... herneyse sonunda cuma günü parayı iade ettiler. Ne bir özür ne bir kusura bakmayın diyen olmadı. Yaşadığımı anlatıyorum yorumsuz! Varın siz yapın yorumu...
Öneri: Mal ve can güvenliğiniz için dikkatli olun.

Çözüm: Toyota Yetkili Servise gitmek durumunda kaldım.
