0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Motorlarda değişiklikler var ancak hacimler hala yüksek. 2.0 dizel gerekli ülkemiz için ama TR kimin umrunda.http://www.ototeknikveri.com/haber/4549/yeni-2016-toyota-hilux-motor-gami
2ceker araclarda motor hacmine gore degil agirliga gore bandrol aliniyor.
abi öyleyse sorun yok ama yinede güncel hilux 3.0lt fiyatı 100bine dayanmış yeni model dahada pahalı olur.
O yüzdenmi amarok un ötv si düşük ama 4x4 de 4x2 de de ötv düşük
Kadir abi dayımda 4x4 Amarok var ama kamyonet olarak geçiyor araç.
bu toyota pikaplarını amarok gibi çift turbolu yapsa daha güçlü olmaz mı? hem motor hacmi de düşer.sonuçta hılux alcak adam tarlada batan kamyonu çekecek. arkasına 1000 kg yük atacak ya da ne bileyim 2.500 kiloluk römorkoru çekmek için alacaktır ciddi tork gerekiyor bunlar için
Hele şükür o uzun vites kolunu bırakmışlar... O neydi öle ya eski kamyon vitesi mi desek yoksa 403 otobüsünden alma vites kolumu desek:))))) galiba bu Araçların sadece inşaatlarda tarlada tapanda kullanılmayıp şehir içinde de kullanıldığını anlamışlar... Acaba Türkiye ye yine uzun vites kollu yollarlar mı bu sadece Amerika versiyonuysa:))))
fotoğraflar tayland bayisinde çekilmiş.
Sonunda Türk tüketiciyi düşünmüşler diyeceğim ama aklıma hemen motorlar geliyor ve fikrimi değiştiriyorum.