Gönderen Konu: Benzin İbresi  (Okunma sayısı 4733 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #20 : Ağustos 24, 2014, 19:09:47 »
Kendi yorumum focus 2000 model Ghia'dan daha iyi yol tutuşu ve viraj  performansı var Gli'ide. Antalya Ankara arası yolculuk yaptım dün Gli ile virajda Corolla bence
Toyata Corolla 1.6GLİ

Toyota Club Türkiye

Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #20 : Ağustos 24, 2014, 19:09:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #21 : Ağustos 24, 2014, 19:10:40 »
İstisna sanırım buda :)
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #22 : Ağustos 24, 2014, 19:12:27 »
Kendi yorumum focus 2000 model Ghia'dan daha iyi yol tutuşu ve viraj  performansı var Gli'ide. Antalya Ankara arası yolculuk yaptım dün Gli ile virajda Corolla bence
Focus'un en iyi olduğu nokta yol tutuştur.

Ae101 o yumuşak süspansiyonu ve incecik lastikleri ile virajlarda  control blade süspansiyona sahip Focus'un sadece tozunu yutabilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #23 : Ağustos 24, 2014, 19:13:39 »
Kendi yorumum sadece ;)
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #24 : Ağustos 24, 2014, 19:14:01 »
Focus kötü demedim bu arada:)
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #25 : Ağustos 24, 2014, 19:26:20 »
Mesajlarım silindi :(
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '95
  • 59 kere teşekkür etti
  • 34 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #26 : Ağustos 25, 2014, 16:21:18 »
Focus'un en iyi olduğu nokta yol tutuştur.

Ae101 o yumuşak süspansiyonu ve incecik lastikleri ile virajlarda  control blade süspansiyona sahip Focus'un sadece tozunu yutabilir.
focus bir tık ileride olabilir ama abartılı fark yok ae101 de hangi süspansiyon sistemini kullanıldığını biliyomusun ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #27 : Ağustos 25, 2014, 16:23:03 »
Corolla çok yumuşak süspansiyonlu ghia gibi değil sürüş ae101 daha zevkli ghia daha stabil duruyo
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #28 : Ağustos 25, 2014, 16:25:20 »
focus bir tık ileride olabilir ama abartılı fark yok ae101 de hangi süspansiyon sistemini kullanıldığını biliyomusun ?
Gerçekten dağlar kadar fark var. Focus 1'in rakibi E12 kasadır (hoş onu da yer de [emoji4]) Ae101'in geride kalması çok doğal çünkü Focus'un muadili değil.

  Ae101'de çift salıncak olması lazım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #29 : Ağustos 25, 2014, 16:30:37 »
Esp falan yok bi çok ghia da nadir rastlanıyo yada, süspansiyon değilde yol tutuş programları daha çok ayaklarını yere bastırıyo aracın birde Aerodinamik tabiki
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #30 : Ağustos 25, 2014, 16:38:01 »
Esp falan yok bi çok ghia da nadir rastlanıyo yada, süspansiyon değilde yol tutuş programları daha çok ayaklarını yere bastırıyo aracın birde Aerodinamik tabiki
ESP opsiyondu.

Focus'un gerçekten harika bir süspansiyonu olduğunu düşünüyorum.

Yol tutus olarak birçok otorite tarafından sınıfının referans alınan modeli zaten.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '95
  • 59 kere teşekkür etti
  • 34 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #31 : Ağustos 25, 2014, 16:41:18 »
Gerçekten dağlar kadar fark var. Focus 1'in rakibi E12 kasadır (hoş onu da yer de [emoji4]) Ae101'in geride kalması çok doğal çünkü Focus'un muadili değil.

  Ae101'de çift salıncak olması lazım.
+1 e10nun yol tutuşu e12 den iyidir e10 sadece önden kolay kopar.
bu arada e10 da mcpherson süspansiyon sistemi kullanılır :tamam:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #32 : Ağustos 25, 2014, 16:43:20 »
Euro standartlarının üstünde esp testleri biz 2009 golfle denemiştik sanayide benim focusu kayma fren ve bidon araları golften iyiydi
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #33 : Ağustos 25, 2014, 16:51:42 »
+1 e10nun yol tutuşu e12 den iyidir e10 sadece önden kolay kopar.
bu arada e10 da mcpherson süspansiyon sistemi kullanılır :tamam:
Ben çift salıncak diye biliyordum. Bilgilendirme icin teşekkürler. [emoji4]

E12 vs Focus 1'de sonuç ne olur bilemem de bizim E11 bildiğiniz gibi E10 ile hemen hemen aynı.

Focus 1 ve E11'i kiyaslarsam Focus 1 fersah fersah daha önde.

Focus1 kolay kolay kopmaz. Koparsa da arkadan kopar. En azından bizimki hiç kafayı atmıyordu. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #34 : Ağustos 25, 2014, 17:53:41 »
Zaten torsiyon da kopma yavaş yavaş gerçekleşir.Multilink te ise kopma aniden olur diye biliyorum.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #35 : Ağustos 25, 2014, 17:54:40 »
Aynen, doğru tespit
Toyata Corolla 1.6GLİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #36 : Ağustos 25, 2014, 18:00:44 »
Zaten torsiyon da kopma yavaş yavaş gerçekleşir.Multilink te ise kopma aniden olur diye biliyorum.
Fakat şöyle birşey var.

Bağımsızda araç rahatlıkla toparlanabilirken torsiyonda bunun çok zor oldugu denir hep

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • BaşTezgahtar
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 157000
  • Model Yılı: '97
  • 44 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Benzin İbresi
« Yanıtla #37 : Ağustos 25, 2014, 18:05:31 »
Torsiyon ve yarı bağımsız testleri youtube da var. tam bağımsız mantığı biraz farklı
Toyata Corolla 1.6GLİ