Viraj adaptif farı zaten ilk kullanan Citroendi, 60 lar ya da 70 lerde üstelik.
3 teker üzerinde gidebilme meselesi de gerçek ancak ön iki teker sabit olmalı.
Daha üst segmentlerinde kaput hava yastığı bile mevcut yayalar için.
Son kasaları dıştan da hoş ancak bence aşırı büyük.
Büyük olması şehiriçinde park sıkıntısı yasatabilir belki fakat iç mekan gerçekten çok fonksiyonel.
Büyük olması şehiriçinde park sıkıntısı yasatabilir belki fakat iç mekan gerçekten çok fonksiyonel.
Öyle bir kasa, hele ki İstanbul gibi yoğun şehir içi trafiğinde gerekli mi tartışılır ana katılıyorum sana Enes. Bence zaten şehir içi kullanımlarına 2 kişilik, minik araçlar teşvik edilmeli. Bir kişinin ulaşımı için bilmem kaç metre kare ve bilmem kaç kg araçlar, özellikle yoğun trafikli şehir içlerinde rasyonel gelmiyor bana. Diğer yandan özellikle son kasasının ikinci eli de hareketli gibi duruyor.
Öyle bir kasa, hele ki İstanbul gibi yoğun şehir içi trafiğinde gerekli mi tartışılır ana katılıyorum sana Enes. Bence zaten şehir içi kullanımlarına 2 kişilik, minik araçlar teşvik edilmeli. Bir kişinin ulaşımı için bilmem kaç metre kare ve bilmem kaç kg araçlar, özellikle yoğun trafikli şehir içlerinde rasyonel gelmiyor bana. Diğer yandan özellikle son kasasının ikinci eli de hareketli gibi duruyor.
Ben olsam ben de şehiriçi kullanımı için B segment bir araba alırdım. Tek kisi olupta lüks SUV kullanıp trafiği ve cevreyi katledenler maalesef fazla.
Çok güzel paylaşım hakan daha önce izlemiştim ama buraya eklemen harika olmuş.