Gönderen Konu: TR nin En Hızlı e15 i  (Okunma sayısı 6202 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #20 : Mayıs 26, 2014, 01:01:01 »
Dynamometre ile yapılıyor, yol üstünde değil araç sabit, ücretinin de çok bişey olduğunu sanmıyorum, siz isterseniz lpg ile de ayrı olarak ölçerler heralde..
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Toyota Club Türkiye

Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #20 : Mayıs 26, 2014, 01:01:01 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • DeVLeRiN AşKı BüYüK OluR..!
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '95
  • 167 kere teşekkür etti
  • 290 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #21 : Mayıs 26, 2014, 01:53:47 »
Dyno test kac lira.
Lpg de ve benzinde ayri ayri olcuyorlarmi.
Arac sabit teker mi donuyor yoksa yoldami yapiliyor.
Dynocular yardimci olun bu cahile.
Yeni araca yaptirsak ne cikar. merak ettim.
 sehir ici 1500-2500  d/d kullaniyoz hep o aralikta motor ne kadar sanzuman ne kadar teker ne kadar vs vs vs...

50-75 tl arası fiyat var..

araç exp yapan yerler yapıyor genelde sanayide..

lpg ve benzin arasında 12 hp fark var dedi eleman bilemiyorum ne kadar doğru..

Sıfır km araç bile 100 de yüz performan vermediğini duydum ne kadar doğru bilmiyorum..
2.0 Avensis Exe.E. Emekliye ayırdık ..
Şimdi LR Defender 110 2500cc lpg zamanı :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #22 : Mayıs 26, 2014, 08:58:58 »
Yunus Maşallah ya Allah utandırmasın , herkez birşeyler sormuş ve yanıtlamışsın, ben şunu merak ettim  arkalar 18 önler 16 jant kullandım yazmışsın bu doğrumu ? bana fotoğraflarda jant çapı eşit gibi geldi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #23 : Mayıs 26, 2014, 11:39:56 »
Honda yerine toyota seçtiğine sevindim :).
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #24 : Mayıs 26, 2014, 12:34:57 »
Oldukça başarılı olmuş...
Yakıt durumu nasıl oldu ben onu merak ettim ...

şehir içi 11.0
uzun yolda 8.5

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:36:20
Guzel arac, kazasiz belasiz kullanin.

2ZZ-GE emme manifoldu montajinda modifikasyon gerekti mi? Manifold ve Silindir kapagi icin conta değisimi yapildi mi


gaz kelebegini elektronik kullanmıyorum halatlı sısteme gectıgı ıcın kesme bicme oluyor tabikide contalar deişildi.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:37:37
Guzel olmus aracınız güle güle kullanın.
Güç olarak farklı bir merakla soru sorayım bende şimdiki durumda 0-100 hızlanması kaç sn ölçütünüz mü acaba?

malesef hiç aklıma gelmedi stock iken 10 saniye civarıydı . dedigim gibi kafadan atıpta bi rakam sölemeyi sevmiyorum :) bi ara dener video koyarım konu altına

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:38:29
Helal olsun 170 bg ama tork az kalmis ona sasirdim.
çünkü beyin ayarı yoktu :) araba aşırı fakirdeydi hava çok giriyordu benzin az gidiyordu anladın ?

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:41:43
başlık iddalı :)  keşke honda alsaydın. type r falan iyi olurdu.

bmw alınca toyotayı bol bol anarsın :)

honda ile toyota arasındaki motor farkını araştırsanızda ben gördügün yapılanları işlemleri biliyorum :) hondanın fd6 sı benım e15 imle aynı klasmanda aynı işlemleri hondaya bir arkadasım yaptırdı aynı olmasa benımkınden biraz daha düşük işlemleri . 1 hafta sonra launch ta kol çıkarttı :) aramızdaki fark bu hondayı bukadar büyütmeyin, hızlı arabalar lafım yok ama ben pek hondacı degilim :) tabikide toyota unutulmaz bı araba . bu işleri bu arabaya yapmak sadece para gerektirmez arabanı sevmen gerek  8-)

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:43:41
Dynamometre ile yapılıyor, yol üstünde değil araç sabit, ücretinin de çok bişey olduğunu sanmıyorum, siz isterseniz lpg ile de ayrı olarak ölçerler heralde..

50 tl ücreti var expertiz yapan yerlere götürmeyin sadece performans garajlarındakı dynolar  daha saglıklı . expertiz yapan yerlerde pek gerçekçi rakamlar cıkmıyor. tabiki hava koşulları ve nem cok önemli ölçerken .

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:44:35
Yunus Maşallah ya Allah utandırmasın , herkez birşeyler sormuş ve yanıtlamışsın, ben şunu merak ettim  arkalar 18 önler 16 jant kullandım yazmışsın bu doğrumu ? bana fotoğraflarda jant çapı eşit gibi geldi

jantlar komple 18 inc redline ( racemod) iken ön tarafları teneke jantları takıyoruz :) normal kullanımda 4 tekerlek 18 inc   :)

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:45:45
Honda yerine toyota seçtiğine sevindim :).

tr nin %  70 i honda yapıyorsa emin ol Türkiyede honda mod. parcaları yogun oldugu ıcındır yurt dısında ki imkanlar olsaydı % 70 toyotacı olurdu :)
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #25 : Mayıs 26, 2014, 13:17:02 »
tr nin %  70 i honda yapıyorsa emin ol Türkiyede honda mod. parcaları yogun oldugu ıcındır yurt dısında ki imkanlar olsaydı % 70 toyotacı olurdu :)

Kesinlikle öyle :), o yüzden toyotaya devam :).
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: -
  • 44 kere teşekkür etti
  • 145 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #26 : Mayıs 26, 2014, 14:59:01 »
tekrar elinize sağlık. masraflarınızın tutarı ve süresi nedir acaba?

bir de ses yalıtımı nasıl oldu? mevcut hali çok kaliteli değil, ekstra bir şey yaptınız mı ya da yapacak mısınız?
2007 Toyota Corolla 1.6 Comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #27 : Mayıs 26, 2014, 22:04:00 »
tekrar elinize sağlık. masraflarınızın tutarı ve süresi nedir acaba?

bir de ses yalıtımı nasıl oldu? mevcut hali çok kaliteli değil, ekstra bir şey yaptınız mı ya da yapacak mısınız?

yalıtımda sıkıntı yok egzoz varex kapattıgım zaman ses hiç yok nerdeyse masraf olarak uzun uzun hesap yapmam lazım yaklasık 1 senedır yavas yavas yapıyorum . extra olarak jant modelımı deıstırecegım 18 inc volk te37. birde coil düşünüyorum
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corollove-
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 72126
  • Model Yılı: '07
  • 292 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #28 : Mayıs 28, 2014, 11:55:03 »

şehir içi 11.0
uzun yolda 8.5

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:36:20

gaz kelebegini elektronik kullanmıyorum halatlı sısteme gectıgı ıcın kesme bicme oluyor tabikide contalar deişildi.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:37:37
malesef hiç aklıma gelmedi stock iken 10 saniye civarıydı . dedigim gibi kafadan atıpta bi rakam sölemeyi sevmiyorum :) bi ara dener video koyarım konu altına

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:38:29
çünkü beyin ayarı yoktu :) araba aşırı fakirdeydi hava çok giriyordu benzin az gidiyordu anladın ?

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:41:43
honda ile toyota arasındaki motor farkını araştırsanızda ben gördügün yapılanları işlemleri biliyorum :) hondanın fd6 sı benım e15 imle aynı klasmanda aynı işlemleri hondaya bir arkadasım yaptırdı aynı olmasa benımkınden biraz daha düşük işlemleri . 1 hafta sonra launch ta kol çıkarttı :) aramızdaki fark bu hondayı bukadar büyütmeyin, hızlı arabalar lafım yok ama ben pek hondacı degilim :) tabikide toyota unutulmaz bı araba . bu işleri bu arabaya yapmak sadece para gerektirmez arabanı sevmen gerek  8-)

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:43:41
50 tl ücreti var expertiz yapan yerlere götürmeyin sadece performans garajlarındakı dynolar  daha saglıklı . expertiz yapan yerlerde pek gerçekçi rakamlar cıkmıyor. tabiki hava koşulları ve nem cok önemli ölçerken .

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:44:35
jantlar komple 18 inc redline ( racemod) iken ön tarafları teneke jantları takıyoruz :) normal kullanımda 4 tekerlek 18 inc   :)

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 26, 2014, 12:45:45
tr nin %  70 i honda yapıyorsa emin ol Türkiyede honda mod. parcaları yogun oldugu ıcındır yurt dısında ki imkanlar olsaydı % 70 toyotacı olurdu :)
ezmek amacli soylemedim hocam yanlis anlama lutfen :) sasirdim o kadar anladim.
Toyota Corolla 2007 MMT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #29 : Mayıs 28, 2014, 21:54:19 »
ezmek amacli soylemedim hocam yanlis anlama lutfen :) sasirdim o kadar anladim.

yok ezmek gibi bir durum aklıma gelmedi . ayarsız arabanın dyno verisi budur :) yakında dynoya girecem ama içimden 250 tork geçiyor 180+ hp inşallah

bu arada 0-100 soran arkadaş video çekemedim ama 7 saniye 0-100
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #30 : Mayıs 28, 2014, 22:37:02 »
Motor şimdi tam anlamıyla ne oldu orayı anlayamadım ben 2zzfe mi 2zzge mi 1zzfe mi yoksa 1.6 dual vvt-idan devam mı motorun kodu tam olarak nedir 1.6 mı 1.8 mi 2.0 mı ?

Maşallah emek var karşılıksız kalmadı miktarı bende merak ediyorum hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah.
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: -
  • 44 kere teşekkür etti
  • 145 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #31 : Mayıs 28, 2014, 23:22:41 »

yok ezmek gibi bir durum aklıma gelmedi . ayarsız arabanın dyno verisi budur :) yakında dynoya girecem ama içimden 250 tork geçiyor 180+ hp inşallah

bu arada 0-100 soran arkadaş video çekemedim ama 7 saniye 0-100

7 sn cok iyi bence. Bu kasa bir arac icin başarılı. 3.5 camry de 7,3 sn gibiydi yanlış hatırlamıyorsam.
2.4 accord 196 hp de ise 7,9 sn fabrika verileri.
2007 Toyota Corolla 1.6 Comfort

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #32 : Mayıs 28, 2014, 23:42:41 »
7 sn cok iyi bence. Bu kasa bir arac icin başarılı. 3.5 camry de 7,3 sn gibiydi yanlış hatırlamıyorsam.
2.4 accord 196 hp de ise 7,9 sn fabrika verileri.

1,6 arabalar genelde 2. vites ile 95 Km bantını geçemiyor mecburen 3. vitese atılıyor.
Bu vites degişimi nedeni ile en az 1,5 saniye kaybediliyor.
Sadece devir kesici iptali ile bile bir araba 2. vites ile 100 e çıkar böylece vites degişimindekş 1,5 saniye kazanılır.
 ;)
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #33 : Mayıs 30, 2014, 03:08:18 »
1,6 arabalar genelde 2. vites ile 95 Km bantını geçemiyor mecburen 3. vitese atılıyor.
Bu vites degişimi nedeni ile en az 1,5 saniye kaybediliyor.
Sadece devir kesici iptali ile bile bir araba 2. vites ile 100 e çıkar böylece vites degişimindekş 1,5 saniye kazanılır.
 ;)

egzantirik ve beyin ile 7200 çevirdigim için sıkıntı yok 2. viteste 103-5 felan yapıyor

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 30, 2014, 03:09:22
Motor şimdi tam anlamıyla ne oldu orayı anlayamadım ben 2zzfe mi 2zzge mi 1zzfe mi yoksa 1.6 dual vvt-idan devam mı motorun kodu tam olarak nedir 1.6 mı 1.8 mi 2.0 mı ?

Maşallah emek var karşılıksız kalmadı miktarı bende merak ediyorum hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah.

motor stock pistonlar krank yatak kol sekman herşey stock. blokta hiç bir işlem yok dual vvt-i 1zr-fe 2zz-ge nin emme manifoldu var sadece
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #34 : Mayıs 30, 2014, 04:41:14 »
Egzantrik oemmi araçta, ppr kaan, her zaman güzel işle rçıkarıyor, port&polish te türkiyede 1 numara gerçekten,  çok güzel güç almışsınız,  ben bu kadarını beklemezdim. Honda yerine toyota yapmak ciddi İdealist bir davranış, tebrik ediyorum sizi.
Herkes 0-100 é takılmış, bence önemli olan 60- üstü hızlansın, sırf 0-100 için Stock araç dahi, slick lastik, vites Oranları ve güzel bir debriyaj ciddi sürelere gelir, ama sonraki hızlanma güzel olmaz, önemli olan ara hızlanmalarda başarılı bir araç yaratmak ki, yapılan araçta buna örnek
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #35 : Mayıs 30, 2014, 11:34:29 »
0 100 e 4 sn de çıkmadığı sürece bundan sonra boşa para harcarsın. piyasadaki spor arabaları geçecek kadar olmuş zaten araba..

Allah göstermesin, kazadan beladan uzak dur. okadar yaparsın , bir sorun çıkarsa hayatın mahvolur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corollove-
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 72126
  • Model Yılı: '07
  • 292 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #36 : Mayıs 30, 2014, 19:59:06 »

yok ezmek gibi bir durum aklıma gelmedi . ayarsız arabanın dyno verisi budur :) yakında dynoya girecem ama içimden 250 tork geçiyor 180+ hp inşallah

bu arada 0-100 soran arkadaş video çekemedim ama 7 saniye 0-100
tesekkur ederim.Takipteyim :)
Toyota Corolla 2007 MMT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corollove-
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 72126
  • Model Yılı: '07
  • 292 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #37 : Mayıs 30, 2014, 19:59:37 »

0 100 e 4 sn de çıkmadığı sürece bundan sonra boşa para harcarsın. piyasadaki spor arabaları geçecek kadar olmuş zaten araba..

Allah göstermesin, kazadan beladan uzak dur. okadar yaparsın , bir sorun çıkarsa hayatın mahvolur.
kesinlikle oyle.Yolda çok arabayi üzer
Toyota Corolla 2007 MMT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • 2 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #38 : Mayıs 30, 2014, 22:26:45 »
0 100 e 4 sn de çıkmadığı sürece bundan sonra boşa para harcarsın. piyasadaki spor arabaları geçecek kadar olmuş zaten araba..

Allah göstermesin, kazadan beladan uzak dur. okadar yaparsın , bir sorun çıkarsa hayatın mahvolur.

aynen kontrollü şekilde gazlanması gerek geçen hafta avans sesi hala kulaklarımda 75 shot nos kullanırken 4 viteste nosladım o an o sesi duymamazlıga vurmasaydım yada başka birisi olsaydı eminim ayagınıda gazdan çekmezdi elinide nostan :) ondan sonra sil baştan
Vvt-i Power!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 55000
  • Model Yılı: '09
  • 24 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: TR nin En Hızlı e15 i
« Yanıtla #39 : Haziran 09, 2014, 12:19:43 »
Maşallah emek harcanmış bir araç.

-Ecu işini nasıl çözdünüz acaba proglamayı kim yaptı ve beyin değiştirildi mi? Yaklaşık neye mal oldu ecu+programlama Teşekkürler