Gönderen Konu: Ynt: Kumandalı Anahtar  (Okunma sayısı 9251 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: Kumandalı Anahtar
« Yanıtla #40 : Mayıs 05, 2014, 00:52:31 »
Kaza günü araç nataş servisten yeni teslim alınmıştı...Başka bir şey demem gerekmez sanırım....Yağmurlu havalarda iyi abs ama kuru havada tecrübesi bu şekilde acı oldu...!!!

şunu de , işin içinde başka bişey var. dünyanın en kötü arabasıda durur bu mesafede. fren tutmadı dersen servisle ilgili problem olabilir. hidrolik yağına bir bak bakalım belki fren tutmamıştır. diske yağ sürmüştür, borusu çıkmıştır,hava yapmıştır.
geçmiş olsun ama suçu arabaya atmadan önce bi düşün yahu

Toyota Club Türkiye

Ynt: Kumandalı Anahtar
« Yanıtla #40 : Mayıs 05, 2014, 00:52:31 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: Kumandalı Anahtar
« Yanıtla #41 : Mayıs 05, 2014, 00:59:20 »
yanlış anlamayın bilgilerin yanlışlıgı degil kastım ama ben aracımla 50-40km hızlarla ne absler kitledim hemde ne mesafelerde.yani durmuyorsa orda başka sorun vardır.çünkü aynı araçtan bahsediyoruz aynı markanın arabası.ki abs konusunda tüm firmalar ayrı bir titizlik gösterir düşüncesindeyim.öncelikle kendimize arkasından da dedigim gibi lastiklerin durumuna frenlerin durumuna aracın genel olarak saglıgına bakmak lazım.lastikler özelliklede önemli rol oynuyor..30mtreden direk 20mt ye indik.arada 10mt fark var.10cm degil 10metre yani.ölçümle ilgili yanlışınız var bence.15metre deyin kabulederim ama 20metre bilmiyorum yani.şahsi görüşlerimi paylaşıyorum uzman degilim yanlış anlaşılmasın
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Kumandalı Anahtar
« Yanıtla #42 : Mayıs 05, 2014, 09:52:20 »
Genel olarak benim gözlemlediğim ve abs nin genel üretim amacı tekerlerin tam kitlenmesini önleyip şoföre son hamle şansı bırakıyor .Bizim 97 efsane kasa vardı gerçi biz huyunu çok iyi biliyorduk o yüzden hiç kaza yapmadık ama kızakladı mı direksiyonun tepesinde ne yaparsanız yapın durmaz. Ben genel olarak ani frenden kaçan biriyim ha araç kaydı gidiyor durmuyor frene ısrarla basmanın anlamı yok ayağınızı kaldırıp ufak direksiyon hamlesi şansınız varsa yapıp tekrar frene basın ben hep öyle yaparım çok şükür net kaç tane kazadan kurtardım bu şekilde .Birçok deneyimsiz sürücü araç kızakladıktan sonra direksiyonu çevirip durur lastik kızakladıysa yapacak tek şey ayağı fren pedalından kaldırıp tekrar basmaktır .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: Kumandalı Anahtar
« Yanıtla #43 : Mayıs 05, 2014, 11:42:39 »
Abs arabayi sektiriyo sanki tak tak vuruyo abs siz arabadaki kizaklama gibi bisey benim gozlemledigim bu abs acilinca tak tak vuruyo sekiyomus gibi geliyo ama araba ilerlemeye devam ediyo tabi alip basini gitmiyo kizakliyanlar gibi yanlişim varsa düzeltin :)
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 39 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Kumandalı Anahtar
« Yanıtla #44 : Mayıs 06, 2014, 21:49:11 »
Anıl bey aynı gün servisten teslim alındı araç...Suç herkesin abs durdurmuyor deiği araçta mı yoksa frene basıp durmayı isteyen şöförde mi :)