Anket

Kasko ve Trafik Sigortası İndirim Hakkı Süre ve Araç Sahipliği Kısıtlaması İle İlgili Anket

Poliçe İndirim Hakkı Her Araç İçin ve Sürekli (kayıtlı araç olmadığında sona ermeyecek, indirim hakkı kaybolmayacak şekilde) Olmalı
6 (100%)
Böyle Bir Hak Çalışmasına Gerek Yok
0 (0%)

Toplam Oy Verenler: 6

Oylama kapandı: Nisan 11, 2021, 17:25:33

Gönderen Konu: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey  (Okunma sayısı 50538 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 13 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #200 : Şubat 27, 2018, 17:35:59 »
Merhaba arkadaşlar benim için asıl önemli olan cam klavuzunda orjinal logolu cam takılır ibaresini görmek istiyorum çünkü bazı sigorta şirketleri cam klavuzuna aynen şu ibareyi koyuyor "camın tamirinin mümkün olmadığı değiştirilmesi durumunda orjinal logosuz cam hasarsızlık durumunu etkilemez logolu cam takılırsa yüzde 25 muafiyet uygulanır " diye yazıyor ben istiyorumki servise gittiğimde bana orjinal logolu cam takılsın ve hasarsızlığımı etkilemesin bu şekilde işlem yapan kasko şirketleri bildiğiniz varsa yardımcı olursanız sevinirim.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #200 : Şubat 27, 2018, 17:35:59 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 145600
  • Model Yılı: '11
  • 10 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #201 : Şubat 27, 2018, 18:13:22 »
merhaba ali bey. konuya çok vakıf değilim ama sigortacı arkadaşım var. dilerseniz size bilgilerini verebilirim. size her konuda yardımcı olur.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #202 : Şubat 27, 2018, 21:22:10 »
Merhaba arkadaşlar benim için asıl önemli olan cam klavuzunda orjinal logolu cam takılır ibaresini görmek istiyorum çünkü bazı sigorta şirketleri cam klavuzuna aynen şu ibareyi koyuyor "camın tamirinin mümkün olmadığı değiştirilmesi durumunda orjinal logosuz cam hasarsızlık durumunu etkilemez logolu cam takılırsa yüzde 25 muafiyet uygulanır " diye yazıyor ben istiyorumki servise gittiğimde bana orjinal logolu cam takılsın ve hasarsızlığımı etkilemesin bu şekilde işlem yapan kasko şirketleri bildiğiniz varsa yardımcı olursanız sevinirim.

Ben de bu cam mevzusu için Toyota Kasko yaptırıyorum.  AkSigorta bünyesinde. 2 kez logolu ön cam , yetkili serviste değişti. Sorun olmadı.
Bir kez de Groupama 'da Logolu orijinal ön cam, serviste değişti. Onda da sorun olmadı. 

3 kez cam değiştirmemde de muafiyet falan ödemedim. Hasarsızlığı bozmadı.

Çok şükür başka da kasko işim olmadı. Olmaz da inşallah.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 13 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #203 : Şubat 28, 2018, 12:28:41 »
öncelikle teşekkür ederim arkadaşlar bende dün baya araştırdım servisin anlaşmalı olduğu sigorta şirketlerinde eğer orjinal cam ibaresi varsa orjinal cam takılıyor ve hasarsızlığı etkilemiyormuş heralde dün araştırmalarımın sonuncunda axa kasko yaptırmaya karar verdim. acaba aramızda axa kasko kullanan ve serviste cam değişimi yapan varmı axa kaskonun maksimum kaskosunun şartları gerçekten tatmin edici geldi bana

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #204 : Şubat 28, 2018, 13:29:53 »
Konu didi ama kaskonuza kaza sonrasi manevi tazminst klozunu da eklettirseydiniz. ( Allah korusun sizin hatanizdan kaynaklanan bir kaza sonrasi karsi tarafin manevi tazminat talepleri de karsilanirdi)
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #205 : Ağustos 03, 2018, 17:53:45 »
sigortayı kapsayıp kaskoyu kapsamayan veya kaskoyu kapsayıp sigortayı kapsamayan şartlar nelerdir? tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyoruz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #206 : Ağustos 03, 2018, 21:22:11 »
ilk akla gelen yol yardım,çekici,trafik sigortasında yok,kasko da var.trafik sig.karşı taraf ve 3.şahıslar için,kasko sizin için,kasko da değer kaybı talep edilebiliyor gibi..tabii ki trafik zorunlu,diğeri ihtiyari..
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #207 : Eylül 08, 2018, 21:32:11 »
Araca 4 ay once sampo dan kasko yaptirdim. İkame arac icin 2x7 gun yazdilar. Fakat ben bunu sınırsız yaptirmak istiyorum. Musteri hizmetlerini aradim. Sadece cekici icin ve saglik icin diye menu var. Baska bir sey yok. Sigoryaci desen bir sey anlamiyor.

Ne yapabilirim?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #208 : Eylül 08, 2018, 21:35:34 »
İkame araç almanızı gerektirecek kadar uzun bir onarım sürecini geçireceğiniz servis ile istişare edebilirsiniz, kaskonun haricinde kalan sürede ikame araç temin etmelerini talep edebilirsiniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #209 : Eylül 08, 2018, 22:12:04 »
bayramda benim çocuklarda sorun yaşadılar,arabaları halen serviste,sompo japon14 gün süreyle araç veriyor ve bunu 2 ayrı tarihte 7 gün süreyle veriyor,başka sigorta şirketleri ile görüşmeli ve onlara kasko yaptırmalı,çünkü en basit işler yoğunlukla 15 günü buluyor,eksper gelmeden de size araç verilmiyor.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #210 : Eylül 08, 2018, 22:16:13 »
Basima su an icin gelen bir olay yok cok sukur. Ancak ufak bir olyda bile 1 hafta araba serviste kalabiliyor. Allah korusun bir kaza aninda sureyi dusunemiyorum. Tedbir alalim dedim.

Yani ek yaptiramayip sirketi mi degistirmek laxim...

Mesaj Birleştirildi: Eylül 08, 2018, 22:20:11
bayramda benim çocuklarda sorun yaşadılar,arabaları halen serviste,sompo japon14 gün süreyle araç veriyor ve bunu 2 ayrı tarihte 7 gün süreyle veriyor,başka sigorta şirketleri ile görüşmeli ve onlara kasko yaptırmalı,çünkü en basit işler yoğunlukla 15 günü buluyor,eksper gelmeden de size araç verilmiyor.

2 ayri tarihte 2 ayri olay icin mi? İkisini birlestirip tek olayda 15 gun olmuyor mu?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #211 : Eylül 08, 2018, 22:33:22 »
şirket daha çok 2x7 gün şeklinde uygulama yapıyormuş,zaten bayram ve eksper gelişi derken bir haftayı geçti,ben durumu tahmin ettiğim için corollayı hemen vermiştim,düşünün arabanız çekici ile gitmiş,siz ortada kalıyorsunuz ,bu nedenle uygun fiyatlı bir joker araba almayı planlıyorum,sigortacılarda bankacılar gibi,yağmur yağdığında ya şemsiyeyi alıyorlar ya da size şemsiye aratıyorlar,kısaca göle su gelinceye kadar kurbağanın gözü patlıyor.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #212 : Eylül 08, 2018, 23:08:44 »
şirket daha çok 2x7 gün şeklinde uygulama yapıyormuş,zaten bayram ve eksper gelişi derken bir haftayı geçti,ben durumu tahmin ettiğim için corollayı hemen vermiştim,düşünün arabanız çekici ile gitmiş,siz ortada kalıyorsunuz ,bu nedenle uygun fiyatlı bir joker araba almayı planlıyorum,sigortacılarda bankacılar gibi,yağmur yağdığında ya şemsiyeyi alıyorlar ya da size şemsiye aratıyorlar,kısaca göle su gelinceye kadar kurbağanın gözü patlıyor.
Tokay abi çok haklısın sigortacılar ürün satabilmek için kırk takla atıyor sattıktan sonra yok öyle değildi şöyleydi diye kıvırmalar başlıyor en son yaşadığım olayda bana sattığı yol yardımı kullanmak istediğimde en yakın servise çekerim gerisi ücretleri teklifinde bulundular benim ikamet ettiğim yerle alakası olmayan bölgeye çekecek kendilerin çıkışı ve dönüşü 100 km yi geçmemesi gerekiyormuş sistem bu şekilde işliyormuş sigortacı beyefendi bunu hiç açıklamamıştı sorunca da evet sistem öyle diyor her şekilde bir kılıfına uyduruyorlar sistem sömürge üzerine kurulu
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #213 : Eylül 08, 2018, 23:14:02 »
şirket daha çok 2x7 gün şeklinde uygulama yapıyormuş,zaten bayram ve eksper gelişi derken bir haftayı geçti,ben durumu tahmin ettiğim için corollayı hemen vermiştim,düşünün arabanız çekici ile gitmiş,siz ortada kalıyorsunuz ,bu nedenle uygun fiyatlı bir joker araba almayı planlıyorum,sigortacılarda bankacılar gibi,yağmur yağdığında ya şemsiyeyi alıyorlar ya da size şemsiye aratıyorlar,kısaca göle su gelinceye kadar kurbağanın gözü patlıyor.

benim de ikinci arac olarak doganım vardı. şubat ayında kaza yaptım arac perte cıktı. Allahtan ikinci aracım vardı da çoluk cocuk rezillik çekmedik. simdi ben de ucuz yollu ikinci bir arac arıyorum.
 bir de kaskolu arac ile kaza yaparsak çekici olarak kaskoyu mu arıyoruz. istediğimiz servise götürebiliyor muyuz?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #214 : Eylül 08, 2018, 23:38:06 »
önce kaskoyu arıyorsunuz,onlar çekiciyi size yönlendiriyorlar,çekici hizmeti ücretsiz olarak 150 km ile sınırlıymış,daha uzun km için fark ödeniyor,bu işler tuhaf şekilde yürüyor,ayvalıkta olan iş için çekici bergamadan geldi,150 km sınırı için arabayı balıkesir resmi servisine çekmeyi istediler,biz balıkesir ters istikamet diye ,ikamet yeri olan izmiri talep ettik,sigorta şirketinin acenteliğini almış olan ve onların işini yapan resmi veya özel servise çektirebiliyorsunuz.insanın bu tür işlerde şaşırmaması için önceden sanki talimli olması gerekiyor,corolla için toyota kasko yaptırdık,garanti bitinceye kadar resmi toyota servisini düşünürüz,çünkü allah hepimizi kazalardan korusun uzun yol ve farklı memleketlerde kimseyi tanıyamıyorsunuz.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #215 : Eylül 08, 2018, 23:39:24 »
benim de ikinci arac olarak doganım vardı. şubat ayında kaza yaptım arac perte cıktı. Allahtan ikinci aracım vardı da çoluk cocuk rezillik çekmedik. simdi ben de ucuz yollu ikinci bir arac arıyorum.
 bir de kaskolu arac ile kaza yaparsak çekici olarak kaskoyu mu arıyoruz. istediğimiz servise götürebiliyor muyuz?
evet çekici olarak kaskoyu arıyorsunuz ama istediğiniz servis kendilerinin çıkış yaptıkları yerden başlayıp tekrar kendi yerlerine dönüşlerinde 100 km yi geçmiyorsa götürebilirsiniz aksi durumda ücret talep ediyorlar veya en yakın servise çekiyorlar en son yaşadığım kaza sonucu yol yardım paketi kapsamında çekici talep ettim Hatay merkeze çekebileceğini İskenderun'a ücret alacaklarını söylediler sistem sizin bulunduğunuz yere en yakın olan yerden çekiciyi gönderiyor ve yine bulunduğunuz en yakın servise çekiyor bilmem açıklayıcı oldumu durum kasko'dada aynı işliyor

Mesaj Birleştirildi: Eylül 08, 2018, 23:44:30
önce kaskoyu arıyorsunuz,onlar çekiciyi size yönlendiriyorlar,çekici hizmeti ücretsiz olarak 150 km ile sınırlıymış,daha uzun km için fark ödeniyor,bu işler tuhaf şekilde yürüyor,ayvalıkta olan iş için çekici bergamadan geldi,150 km sınırı için arabayı balıkesir resmi servisine çekmeyi istediler
Tokay abi size 150 km dediler bana 100 km dediler ve aracı en yakın servise çekeriz demişlerdi bu km nin dışına çıkamıyoruz isterseniz ücretli olarak istediğiniz yere çekilir dediler ( tabi bende size ücret vereceğime dışarıdan çağırırım dedim ve arkadaşı aradım )
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #216 : Eylül 09, 2018, 12:04:34 »
Daha da garanti olsun diye toyota asistans hizmeti aldim..

Kasko cekicisini mi cagirmak daha iyi olur asistani mi?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #217 : Eylül 09, 2018, 15:43:00 »
aksine bir hüküm ve belirtilmiş bir şekil yoksa asistans aranır durum bildirilir ve çekiciye ihtiyaç olduğu anlatılır,onlar çekiciyi yönlendirirler.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 84000
  • Model Yılı: '07
  • 425 kere teşekkür etti
  • 307 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #218 : Eylül 11, 2018, 20:17:02 »
subat ayında kaza yapmıştım ve 8 de 2 hafif kusur karsı tarafa da 8 de 6 ağır kusur verilmişti. ancak bugün bana o zamanki benim sigortam olan şirketten kaza dosyası açılmıştır diye mesaj geldi. sorgulattığımda karşı taraftaki aracın içindeki yolcu sigortama başvurmuş.

 bu ne olabilir. manevi tazminat mıdır nedir? maddi tazminat mıdır nedir?yardımcı olabilir misiniz?
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Kasko Poliçesi Hakkında Her Şey
« Yanıtla #219 : Eylül 11, 2018, 21:22:15 »
kazada yaralanma,dr.raporu,iş göremezlik gibi bir durum söz konusu mu?gelecek yazıya göre yorumlanabilir,normalde teminat kadarını sigorta şirketinizin aleyhe bir durum söz konusu olsa bile ödemesi gerekir,asli kusurlu olan taraf karşı taraf.
Tokay Ceritoğlu