Gönderen Konu: Kamberlendik  (Okunma sayısı 4918 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #20 : Ocak 07, 2014, 09:21:18 »
yakışmış bence...
    evet benim aracim 2013 gumruk cikisli . hatta turkiyeye izmir gumrugunden birtanede grisi girdi diye biliyorum.baska bir sitede konusu var ama suan konu acamiyorum telefonum dolayisiyla.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #20 : Ocak 07, 2014, 09:21:18 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #21 : Mart 25, 2014, 19:48:15 »
Kamberimizi çok sevdik ve ön lastiklere de vermeye karar verdik :)

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '99
  • 18 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #22 : Mart 25, 2014, 21:53:40 »
Selam arkadaşlar,
İzmire gittiğimde çamurlukları içeri kıvırttım arka lastiklere hafif kamber verdik.
Aslında görüntü hoş oldu ama kafamda hep soru işareti var, acaba iyimi ettim kötü ettim bilemiyorum :-\
Sizinde yorumlarınızla bu kamber kalsın mı? gitsin mi? :)















görüntü güzel olmuş yakışmış.araca bir zararı olmazsa sıkıntı yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #23 : Mart 25, 2014, 22:02:12 »
görüntü güzel olmuş yakışmış.araca bir zararı olmazsa sıkıntı yok.
İnşallah yoktur :( ama görüntü süper oldu :D
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Aşk bazen kalbi olmayan bir metal yığını.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 5 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #24 : Mart 25, 2014, 22:36:25 »
Kaç derecelik kamber bu? Ben pek kamberlik bi fark göremedim de?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #25 : Mart 25, 2014, 22:38:23 »
Önler 3 arkalar 3,5 ;)
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Aşk bazen kalbi olmayan bir metal yığını.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 5 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #26 : Mart 25, 2014, 23:01:23 »
Hayırlı olsun. İçten erime sıkıntısı pek yaşamazsınız.yani şuan araba yüklü değil bide. Yüklü olsa biraz daha belli eder mi bilemem ama keşke arkaları 5derece yapsaydın derim ben. Peki normalde çamurluklara dokunmasan bu açıda sürtme mi oluyordu ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #27 : Mart 25, 2014, 23:11:21 »
Aynen sürtme oluyordu. Şu anda bile arkaya biri otursun serçe parmak girmiyor çamurlukla lastik arasına
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • !!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 163000
  • Model Yılı: '98
  • 31 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #28 : Mart 26, 2014, 09:11:40 »
Siz bide Akçakoca yollarını görün derim :D Adam kamberli geziyor resmen vuuu :D Tebrik etmek gerek abi seni :)  :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #29 : Mart 30, 2014, 23:10:01 »
Kamberli lastiklerde hava basıncı nasıl olmalıdır?
Az?
Çok?
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #30 : Nisan 01, 2014, 11:29:25 »
Yok mu bir cevabı olan?
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #31 : Nisan 01, 2014, 11:36:30 »
Şimdi kanka çokta olsa, az da olsa kenarlardan aşınmaya başlayacak zaten. Benca fark etmez, eşit yap yani, orjinalde ne diyorsa.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #32 : Nisan 01, 2014, 11:57:43 »
 Düşünmek lazım, fikir yürütüyorum(yazılı düşünüyorum :) );
Kamberden dolayı lastiğin yere temas alanı azalmıştır. Lastiğin desenine, omuz yapısına bağlı olarak bu alanın ıslak-kuru yol tutuşu farkeder. Fazla basınçta, temas alanı daha da azalır, düşük basınçta artar. Virajda, dıştaki lastiğin temas yüzeyini arttırır, içteki lastiğin zaten azalmış olan temas yüzeyi daha da azalır. Tabi bunlar negatif kamber için.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • cibili cibili şak şak şak...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 102110
  • Model Yılı: '00
  • 41 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Kamberlendik
« Yanıtla #33 : Nisan 01, 2014, 23:03:30 »
Şimdi kanka çokta olsa, az da olsa kenarlardan aşınmaya başlayacak zaten. Benca fark etmez, eşit yap yani, orjinalde ne diyorsa.
Düşünmek lazım, fikir yürütüyorum(yazılı düşünüyorum :) );
Kamberden dolayı lastiğin yere temas alanı azalmıştır. Lastiğin desenine, omuz yapısına bağlı olarak bu alanın ıslak-kuru yol tutuşu farkeder. Fazla basınçta, temas alanı daha da azalır, düşük basınçta artar. Virajda, dıştaki lastiğin temas yüzeyini arttırır, içteki lastiğin zaten azalmış olan temas yüzeyi daha da azalır. Tabi bunlar negatif kamber için.



Teşekkürler Alper ve Hakan Abi :)

Normalden biraz fazla yaptım 34 fena değil şimdilik.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE_____ ATAM
İŞİNE BAK__________________BABAM
OĞLUM BAĞA BAK BAĞA______ DEDEM