Sanmıyorum, şu an ki araçların hemen hemen hepsinde kemer takılı olmasa dahi patlıyor sensörü bulan patlatıyor valla 
Normalde olmaması lazım.Ama kasise girip hava yastığı patlayanı falan duymuştum tabi kemer takılıydı onlarda.Ya srs görünümlü srp türü hava yastığı var yada bir bozukluk var sistemde
2001 corollada srs var abi

SRP cila değil miydi
bu arabanın içinden sağ salim çıktıysan boş ver airbagi masraftan kurtarmışsın.
ayrıca büyük geçmiş olsun.
Oncelikle gecmis olsun. Bu airbag isi bi turlu netlik kazanamadi zaten.
sadece sensöre denk gelmesi de yeterli değil heralde açılması için, ivmeden falan da bahsediliyor
Hocam bu arabayı ne yaptınız? Sattınızmı?
2005 model focus ile 2 hafta önce bir akrabam kaza yaptı. şoför de emniyet kemeri takılı yan koltuk boş iken her iki hava yastığı açıldı.
acaba bu araç perte çıkmış oldumu? daha sonra aırbag takılabilir mi?
Önde darbe var ki kaput bayağa yamulmuş.Pert olur. Başka resim varmı?
2005 model focus ile 2 hafta önce bir akrabam kaza yaptı. şoför de emniyet kemeri takılı yan koltuk boş iken her iki hava yastığı açıldı.
acaba bu araç perte çıkmış oldumu? daha sonra aırbag takılabilir mi?

Ön taraf ne durumda bilmiyorum ama hava yastığı kutu şeklindedir, değişir yani.Ancak kaput,çamurluklar falanda değişecek sanıyorum birde akslar,rotlar falan derken muhtemelen pert olur.
duyduğuma göre araca pert kaydı değil hasar kaydı yazılmış (2005 focus için )
duyduğuma göre araca pert kaydı değil hasar kaydı yazılmış (2005 focus için )
Acaba yan sanayi ürünlerle onarımı yapılacak olabilir mi? Öyle olursa ancak kurtarır gibi görünüyor.Tabi ön tarafın durumu ne derece o da belli değil
çok çok çok geçmişler olsun .
üzücü , can sıkıcı bi olay . sağlık olsun .
airbaglerin açılması için bi takım kriterler var. her durumda açılmadığını bilirim.
24 km / saat hız barajı vardır.
mesela : düz bir duvara 23 km hızla çarpıldığında , duvar = beton olduğundan , duvar esnemeyecektir . böyle bir durumda darbe algılayıcılar devreye girecek ve hava yastığı açılacaktır .
fakat 23 km değil de 70le yada başka bir hızla , önde gitmekte olan aracın arka tamponundan ona çarpmayla ise (siz çarpan arabasınız) hava yastığı açılmayacaktır. çünkü onun ve de sizin tamponlarınız esnemiştir ve darbenin büyük kısmı emilmiştir ; absorve edilmiştir. gereksiz olarak da böylece hava yastıgının patlama maliyeti ortadan kaldırılacaktır.
hee , emniyet kemeri sürekli-daima - her zaman takılmalı .
takılmalı ki , bedensel zararınız minimum olsun.
can kurtaran şey hava yastığı değil ; emniyet kemeridir .
çok geçmiş olsun tekrar .
emniyet kemeri takılı değilse açılmaz. emniyet kemeri gergisi aktif olacak koltuk doluluk sensörü dolu olduğunu onaylayacak sensör darbe alacak falan filan. ama bu kazada açılmaması tuhaf. sensörün darbe almaması imkansız gibi duruyor.. ön tampon haşat olmuş o kadar esnemeye falan açılması lazımdı diye düşünüyorum...
sırf airbag tamir olacaksa , satma aşamasında , işlem gördüğü anlaşılabilir diye biliyorum .
direksiyon komple değişirse sanırım bu dert ortadan kalkar .
arabanın da kaskosu varsa bu haliyle kesin perte çıkarılması icap eder .
2005 model focus ile 2 hafta önce bir akrabam kaza yaptı. şoför de emniyet kemeri takılı yan koltuk boş iken her iki hava yastığı açıldı.
acaba bu araç perte çıkmış oldumu? daha sonra aırbag takılabilir mi?

airbag taksan ne olacak araba ayvayı yemiş