hayırlı olsun , güzel günlerde kullanın
Teşekkür ederim Selçuk. Aracı akşam teslim alıyorum nasipse 
Hayırlı olsun

Bizde E12 kullanıyoruz kalitesi memnun edecektir.
teşekkür ederim arkadaşlar. E12ler yabancı olduğum bir model değil. Babamda 2005 sedanı var sıfır almıştık zamanında araba şuan 58bin km de tık yok arabada
Hadi hayırlısı valla bence çok hesaplı aldın çok iyi fiyat güle güle bin kardeşim .
teşekkür ederim. Hepimiz inş. gülerek binelim Allah kaza bela vermesin kimseye
Hayırlı olsun..Güzel tercih..Allah kaza bela vermesin..
Hayırlı olsun abi en iyisini yapmışsın.İç-dış temizlik bi de 4 tane Michelin Energy Saver alırsın araba cillop gibi olur.
teşekkür ederim arkadaşlar. nasibimiz yine corolladan yanaymış
Hayırlı olsun.
Darısı başımıza diyelim. Kısmet
Allah razı olsun. Rabbim daha iyilerini nasip etsin sizlere.
Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin hayırlı olsun