0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
O tabiki tamamen kişisel görüş, bazı insanların idealleri atmosferikle belli yerlere gelebilmek, şu anda da modifiye camiasında genel trend o yönde, Ama bence turbosuz bir araç, sürüş keyfinden yoksundur, kendi aracım ve o segmentleride kastetmiyorum, dizelleri vs. leri , turbo olayı gtx30 la başlıyor. Herneyse konuyu sapıtmayım ben fazla, e30 ları hiç sevmiyorum normalde ama, boyası kaportası çok bakımlı araçlar , gerçekten güzel duruyor bu da onlardan biri. Genel olarak jant rengine bende ısınamadım, gri kalsa, daha bir asil olurmuş araç.
Abi yapma, n/a bir motorlu bir aracın sürüş keyfi hiç bir motorda yok.Turbo lag,yavaş tepkimeler,karmaşık sistemler filan yok.n/a motor'un nirvanaya ulaştığı araç denildiğinde akla McLaren F1 gelir örneğin.Youtube'da videolar mevcut.Sadece sesi bile adama Bugatti'sini yaktırır ( başlıkla çok alakasız oldu ama aradan mevzuya bir salça olup kaçayım dedim )
kardeşim, gtx30-35 olan sağlıklı bir araçta, hiç boost gelişine tanık oldunmu, lag olayı twin turboyla çözülür, farzı misal gariban scirocco, twin charger var, her yeri dolu, istediğin n/a yla kıyasla, en babası vtectir. Turbonun zevki, uzun süre kullanmayanlar için iticidir. Ekstra sorun , yakıt vs. Ama o boost geldiği zaman dünya durur. Mclaren f1 bambaşka bir araç, onu normal na lar yerine koyamayız. Benimde en favori araçlarımdan biri. Özellikle top gearda, ilk 1000metre testinde bugattiyi geçtiği bir video varki, orda gerçekten gözyaşlarıma hakim olamadım.