lexusun motoru f1 araçlarının ki ile benzer mantıkla üretildiği için motor sesi en güzel araç bencede
.. lfa dan sonra ne gelecek merak ediyorum..
Aslında LFA başlangıcın işareti, daha farklı bir çok üretime başlandı.

1 tane LFA fiyatina 6 tane GTR alabiliyorken, ne kadar güzel de bulsam alacagim bir arac degil.
Sazanlık işte

GTR'da olur abi bari o Mavi olsun
ediyorlar zaten... GT86 
Şu iki araçtan hangisini alırdınız. (ikiside manuel vites)
-Mitsubishi Evo X
-Toyota GT86
Fiyat farkları oldukça fazla

STİ tek geçerim ama Evo 9 olsaydı düşünürdüm.
sti ile diğerleri arasında fiyat farkı kayda değer nitelikte,
evo x ile gt86 birbirine yakın gene fiyat bazında, oynanmamış ikinci el evo x daha mantıklı sanki, beklentiler gerçekleşirse
evo x sahibi olmak istiyorum. ( birde şu kadınların suv merakı olmasa çok iyi olacak)
sti ile diğerleri arasında fiyat farkı kayda değer nitelikte,
evo x ile gt86 birbirine yakın gene fiyat bazında, oynanmamış ikinci el evo x daha mantıklı sanki, beklentiler gerçekleşirse
evo x sahibi olmak istiyorum. ( birde şu kadınların suv merakı olmasa çok iyi olacak)
GT86'nin piyasasi suvdan daha iyi bence
lfa dan sonra spor otomobil üreteceklermi peki? yada üretseler bile lfa da yakaladıkları başarıyı yakalayabilecekler mi?