0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bende bu arabayı ülkemizde görmeyi çok isterdim.http://touch.toyota.com/avalon/
Görünüş harika bence. ORtaya bir de VW amblemi konulsa yok satar Türkiye' de.
Türkiye'de eşeğe VW amblemi koysalar o bile satar