Tiriger kayışı koptuğu anda motor stop ettiği için normalde hiçbir motora zarar vermez. ANCAK

trigerin koptuğunu anlamazsanız ve marşa basarsanız olmadı iterek çalıştırmaya çalışırsanız en iyi ihtimalle subapları eğersiniz ve hepsini değiştirmek zorunda kalırsınız. Motorda bir patlama sesi ile beraber stop ederse biliniz ki triger kopmuştur. kesinlikle marşa basmayın ve iterek çalıştırmaya uğraşmayın. ben bunların hepsini yapmıştım maaalesef subapların tamamı değişti, ve üst kapak rektifiye edildi. 2008 yılında 2001 model 1.4 palio aracıma 350 tl masrafım gitmişti. Triger koptuğu halde ne yapsanız da motora zarar vermeyen tek araç da düşük model karbüratörlü kuş serisidir. o yüzden eski taksiciler arabada triger kayışı taşırlardı koptuğu anda yenisini takmak için. ae 101'lerde zarar vermiyor diyenlere de şunu sormak lazım, madem motora hiç zarar vermiyor niye trigeri değişiyorsunuz?