0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
benzin fazla gidiyor rampa ve yokuşta zorladınmı yağ yakıyor tekirdağa gidip geliyorum yazın 93 corolloyla ***aşırı*** hız yaptım oldu düz yolda süper rampada o performansı bulamıyorsunuz
kesinlikle öyle ama o sorun çözülebiliyor, sert ve kısa yay, spoyler (anatomik olan bile şaşırtıcı derecede işe yarıyor) geniş taban lastik..muhteşem iyileşiyor, yan rüzgarlardan da daha az etkileniyor
Arka lastikler ile çamurluk arasının sıfır 1 cm olmasına rağmen ön tarafın 4-5 cm yukarıda olmasına gıcık oluyorum
Bu süspansiyon stroku ile de alakalı olabilir Alperen.
Aracın belli özellikler çerçevesinde ön ve arka aksın yere basış miktarı farklıdır. Bu üreticinin belirlediği ve uzun hesaplamalar sonucu olan birşeydir ve tamamen yol tutuş güvenliği ve frenaj ile alakalıdır. Bu yüzden sadece tek aksı belli bir miktar yere yaklaştırmak aracın dengesini bozar. Yere yaklaşan taraf yere daha iyi tutunurken, diğer tarafın tutuşu azalır. Bence Ae101 lerdeki orjinal yayların boğum sayısı fazla yük için ideal değil. Tabi uzun süreli yıpranma sonucu da aracın dengesinde değişme olması doğal. Bence en iyi çözüm uygun yükseklik ve sertlikte yay takımı ile (4 adet) değiştirmektir. Eibach lar konfordan fazla ödün vermeden çalışırlar.
Açıklama için teşekkürler Hakan abi, 4 adet ay aynı ölçülerde mi olsun yoksa önler 3,5 arkalar 5cm gibi farklılık göstermeli miyiz ae101 lerde
arkadaslar bişii sorcam bu efsane kasaların tümü japon mu? ben bu kasayı 93-98 japon biliyorum yanılıyormuyum??