Gönderen Konu: 93 MADE İN JAPAN GL  (Okunma sayısı 9979 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #20 : Ekim 05, 2011, 03:11:40 »
yeni jantlarıma kavuştum sonunda yorumlarınızı esirgemeyin lütfen önleri düşürmek istiyorum ama coil over set bulamadım bulduklarım çok uçuk fiyatlar istiyor. önerileriniz nelerdir sizce ne yapmalıyım..?

Türkiyede Coilover set bulmanız mümkün değil, şu anda sadece 3-5 kişide var bildiğim kadarıyla, fiyatlarıda 1500 liranın üstünde.. Eğer bulduysanız, o coilover değilde coilspring olabilir. Coilspringlerin fiyatı ise yurt dışında 30-40euro falan zaten.

Ben corollanın ön amortisör tablalarını aşağı indirttim, baya güzel oldu, sadece amortisörler biraz daha aşağıda çalıştığı için birazcık sertleşti gibi, bununda spor yayların orjinal amortisöre takıldığında yaptığı yaylanmayı azaltacağına inanıyorum, matrac 4cmlik yaylarımda hazırda bekliyor zaten, jant aldığım zaman çamurlukları traşlayıp onlarıda takacağım.  Ama bence orjinal japon amortisörler duruyorsa onlarda oynama yapmayın.

Bakın bu benim sadece tablalarla oynadığım hali(daha yaylar takılmadı)



Bu arada sizin aracın resimlerine baktımda, sanırım sizin araçlarda bayaa pozitif ofset var. Eğer performans sizin için ikinci planda ise bir kamber kit çok şık duracaktır.

Toyota Club Türkiye

Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #20 : Ekim 05, 2011, 03:11:40 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #21 : Ekim 05, 2011, 09:21:56 »
Öncelikle Allah kaza bela vermesin inşallahh,

Şahsi fikirlerimi belirteyim jantlara kadar güzel gitmiş herşey... Ön lip farklı olmuş açıkcası iyi mi kötü mü karar veremedim amagördüklerim arasında en iyilerden :D Farlara laf yok gerekli ön düzeltmelerle angel farlardan daha hoş görüntü verir....

Ancak japona alman jant böyle direk takınca pek hoş olmuyor tabi biraz uğraşırsan aynı jantlarlamükemmel görüntüler alırsın şekil 1A da görüldüğü üzere;



[/url]

fikirleriniz için teşekkür ederim evet jantlar alman olduğu için abes kaçıyor ama ben pek almanına japonuna takılmıyorum uyumlu olsun gözüme hoş gelsin yeter :) bu jantları çok seviyorum gerçi ben alana kadar ayağa düştü bu gidişle fazla durmayacak bende :) şuan tek sorunum aracı basmak ama geri dönüşü olmayan şeylerle bozmak istemiyorum. resimdeki araç nasıl sürtmüyor anlamıyorum benimki şuan boşken bile arkalar esnemede sürtüyor. çamurluk içlerini içe büktürcem kurtarmazsa mecburen kamber verdircem..
daha yapacak çok işi var aracın zamanla yavaştan devam ediyorum bu süreçte de sizlerle paylaşıp tecrübelerinizden tavsiyelerinizden faydalanmak istiyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #22 : Ekim 05, 2011, 09:28:55 »
Kardeş jantlar yanlış anlamada hiç olmamış .Arabayı göstermek yerine farklı bir yapıya büründürmüş sökdüklerin kat va kat daha iyi duruyordu
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #23 : Ekim 05, 2011, 09:31:57 »
fikirleriniz için teşekkür ederim evet jantlar alman olduğu için abes kaçıyor ama ben pek almanına japonuna takılmıyorum uyumlu olsun gözüme hoş gelsin yeter :) bu jantları çok seviyorum gerçi ben alana kadar ayağa düştü bu gidişle fazla durmayacak bende :) şuan tek sorunum aracı basmak ama geri dönüşü olmayan şeylerle bozmak istemiyorum. resimdeki araç nasıl sürtmüyor anlamıyorum benimki şuan boşken bile arkalar esnemede sürtüyor. çamurluk içlerini içe büktürcem kurtarmazsa mecburen kamber verdircem..
daha yapacak çok işi var aracın zamanla yavaştan devam ediyorum bu süreçte de sizlerle paylaşıp tecrübelerinizden tavsiyelerinizden faydalanmak istiyorum.


İşte benim bahsettiğim noktada tam orası yoksa bende alman-japon ayırmıyorum ama bu jantları bu görüntüde kullanmak için bir miktar hatta bayaa bi işlem gerekli dostum ki sende o değişikliklere karşıymışsın, başka çözümler üretmemiz gerekicek yada böyle yüksek kalıcaz :(

Bu arada Erdem kardeşimizinde zevkine Ankarayıen güzel şekilde temsil eder herzaman ancak benim anlayışıma ters orjinale hiç bir zaman dokunma sadece çıkar ve depoya koy orjinali ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #24 : Ekim 05, 2011, 09:32:13 »
Türkiyede Coilover set bulmanız mümkün değil, şu anda sadece 3-5 kişide var bildiğim kadarıyla, fiyatlarıda 1500 liranın üstünde.. Eğer bulduysanız, o coilover değilde coilspring olabilir. Coilspringlerin fiyatı ise yurt dışında 30-40euro falan zaten.

Ben corollanın ön amortisör tablalarını aşağı indirttim, baya güzel oldu, sadece amortisörler biraz daha aşağıda çalıştığı için birazcık sertleşti gibi, bununda spor yayların orjinal amortisöre takıldığında yaptığı yaylanmayı azaltacağına inanıyorum, matrac 4cmlik yaylarımda hazırda bekliyor zaten, jant aldığım zaman çamurlukları traşlayıp onlarıda takacağım.  Ama bence orjinal japon amortisörler duruyorsa onlarda oynama yapmayın.

Bakın bu benim sadece tablalarla oynadığım hali(daha yaylar takılmadı)



Bu arada sizin aracın resimlerine baktımda, sanırım sizin araçlarda bayaa pozitif ofset var. Eğer performans sizin için ikinci planda ise bir kamber kit çok şık duracaktır.

alt tablaları aşağı aldınız anladığım kadarıyla ama jant takınca iç tarafı yaylara değmesin bu işlemin geri dönüşü varmı benim amortisörler hala orjinalleri o yüzden zayıflamışlar artık onlarıda değiştiricem aracın altına yatıp bi ölçeyim bu işlem kurtaracak gibiyse yaptırırım güzel olmuş teşekkürler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #25 : Ekim 05, 2011, 09:36:47 »
Kardeş jantlar yanlış anlamada hiç olmamış .Arabayı göstermek yerine farklı bir yapıya büründürmüş sökdüklerin kat va kat daha iyi duruyordu

estağfurullah niye yanlış anlayım herkesin zevk ve beğenileri farklıdır eskileri beğendiyseniz size gönderebilirim :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #26 : Ekim 05, 2011, 09:41:37 »

İşte benim bahsettiğim noktada tam orası yoksa bende alman-japon ayırmıyorum ama bu jantları bu görüntüde kullanmak için bir miktar hatta bayaa bi işlem gerekli dostum ki sende o değişikliklere karşıymışsın, başka çözümler üretmemiz gerekicek yada böyle yüksek kalıcaz :(

Bu arada Erdem kardeşimizinde zevkine Ankarayıen güzel şekilde temsil eder herzaman ancak benim anlayışıma ters orjinale hiç bir zaman dokunma sadece çıkar ve depoya koy orjinali ;)

aynen katılıyorum özellikle son cümleye... ne yapıp edip bi yolunu bulup aracı bozmadan alçaltacağım acelem yok yavaş olsun sağlam olsun şimdiye kadar yaptığım herşeyi içime sinerek ve çok özenle yaptım. son çare 3,5 luk spor yay alıp takıcam :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #27 : Ekim 05, 2011, 09:44:43 »
güzel araç kazasız belasız kullan. bence de jantlar fena durmuyor yalnız çamurluğa işlem yapmak kurtarmayacak gibi geldi bana. tamponda ki lip i aynı renge boyatmayı düşünmüyor musun? birde işin açıkçası sadece önde olup da yan ve arkalar da lip olmadığı zaman benim pek hoşuma gitmiyor, çünkü yandan bakınca önü farklı arkası farklı görünüyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #28 : Ekim 05, 2011, 17:30:27 »
alt tablaları aşağı aldınız anladığım kadarıyla ama jant takınca iç tarafı yaylara değmesin bu işlemin geri dönüşü varmı benim amortisörler hala orjinalleri o yüzden zayıflamışlar artık onlarıda değiştiricem aracın altına yatıp bi ölçeyim bu işlem kurtaracak gibiyse yaptırırım güzel olmuş teşekkürler.
Evet alt tablaları 3cm aşağı aldırttım. Jant takınca sürtme ihtimali yok, çünkü zaten amortisöre en yakın ET oranındaki jant arabanın orjinal jantları. Bundan sonra hangi jantları takarsam takayım orjinallerinden hem daha küçük hem daha dışarıda olacaktır.
Mesela orjinal ebatı 185/65/14, biz bunun yerine 195/45/16 jant taktığımızda aslında ince yanaklarda esneme payı daha az hesaplandığından dolayı teker çapı küçülüyor. Eski lastiğinizi bu lastiklerin yanına koyup bakarsanız aradaki boyut farkını görebilirsiniz.
Amortisöre sürtme durumu zaten çok yaşanılan birşey değil ama aracı alçaldığında direksiyonun tam dönme durumunda davlumbazlara sürtebilir.

Bu arada sanırım bende en sonunda jant olarak bbs rs takacağım. Yaklaşık 4 aydır döne döne 8x16 et20lik jant arıyorum, çünkü bu ölçüler tam olarak bizim kasaların çamurluk hizalarına denk geliyor ve mükemmel görüntüye sahip olabilmem için gereken jant ebatı bu. Yabancı internet forumlarına biraz göz geçirdimde, özellikle Almanyada bu ebattan istemediğiniz kadar model çıkıyor. Ama türkiyede sadece bu sizinde satın aldığınız bbsler var bu ebata uygun olan. Bu bakımdan aslında çok iyi bir tercih yapmışsınız. Bende aynı sizin dediğiniz gibi çok ele ayağa düştü diye kaç zamandır bbs almamak için direniyordum ama sonunda mecbur kalacağım gibi görünüyor. Önyargılarımızı bir kenara koyup şahsi fikrimi söylemem gerekirse aslında eskiden beri bu jantları model olarak da çok beğeniyorum ama insanların yorumları tedirgin ediyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #29 : Ekim 05, 2011, 18:05:31 »
remzi kardeş arabayı boyatırsan metalik baz kat boyayı de bear marka yaptır üzerine vernik mutlaka glasurit hs olsun ama muhakkak bundan olsun 10 sene solmaz taş gibi binersin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #30 : Ekim 05, 2011, 18:10:02 »
Remzi kardeş göndermek konusunda ciddiysen alabilirim .Kapaktan çok daha iyi görünecegine eminim .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #31 : Ekim 05, 2011, 19:26:32 »
güzel araç kazasız belasız kullan. bence de jantlar fena durmuyor yalnız çamurluğa işlem yapmak kurtarmayacak gibi geldi bana. tamponda ki lip i aynı renge boyatmayı düşünmüyor musun? birde işin açıkçası sadece önde olup da yan ve arkalar da lip olmadığı zaman benim pek hoşuma gitmiyor, çünkü yandan bakınca önü farklı arkası farklı görünüyor.

teşekkür ederim, çamurluk işlemi kurtarmazsa mecburen kamberiyle oynamam gerekecek diğer modellerde nasıl bilmiyorum ama benim araçta sağ sol açı ayarı mevcut yukarı aşağı sabitmiş. amortisör bağlantısıyla oynamak gerekecek oda ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum. lipi mat siyaha boyattım araç renginin güzel göstermiceğini düşündüğüm için. zaten alçalttıktan sonra çıkarabilirim bile lipi :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #32 : Ekim 05, 2011, 19:35:58 »
Evet alt tablaları 3cm aşağı aldırttım. Jant takınca sürtme ihtimali yok, çünkü zaten amortisöre en yakın ET oranındaki jant arabanın orjinal jantları. Bundan sonra hangi jantları takarsam takayım orjinallerinden hem daha küçük hem daha dışarıda olacaktır.
Mesela orjinal ebatı 185/65/14, biz bunun yerine 195/45/16 jant taktığımızda aslında ince yanaklarda esneme payı daha az hesaplandığından dolayı teker çapı küçülüyor. Eski lastiğinizi bu lastiklerin yanına koyup bakarsanız aradaki boyut farkını görebilirsiniz.
Amortisöre sürtme durumu zaten çok yaşanılan birşey değil ama aracı alçaldığında direksiyonun tam dönme durumunda davlumbazlara sürtebilir.

Bu arada sanırım bende en sonunda jant olarak bbs rs takacağım. Yaklaşık 4 aydır döne döne 8x16 et20lik jant arıyorum, çünkü bu ölçüler tam olarak bizim kasaların çamurluk hizalarına denk geliyor ve mükemmel görüntüye sahip olabilmem için gereken jant ebatı bu. Yabancı internet forumlarına biraz göz geçirdimde, özellikle Almanyada bu ebattan istemediğiniz kadar model çıkıyor. Ama türkiyede sadece bu sizinde satın aldığınız bbsler var bu ebata uygun olan. Bu bakımdan aslında çok iyi bir tercih yapmışsınız. Bende aynı sizin dediğiniz gibi çok ele ayağa düştü diye kaç zamandır bbs almamak için direniyordum ama sonunda mecbur kalacağım gibi görünüyor. Önyargılarımızı bir kenara koyup şahsi fikrimi söylemem gerekirse aslında eskiden beri bu jantları model olarak da çok beğeniyorum ama insanların yorumları tedirgin ediyor.

bbsler içeriye de ofset verdiği için sürtebilir diye düşündüm ama yükseklik çapından kurtarıyorsa sorun olmaz o zaman. anladığım kadarıyla helezonun çalışma aralığı aynı kalıyor ama amortisör kapalı çalışıyor bu işlemde çukurlarda vuruntu yapma ihtimalide var onuda hallederim eski aracımda helezon arasına kauçuk yayın şeklini alan takoz koymuştum sertleştimek için. dediğim gibi amortisörler 18 yıllık olduğundan zayıflamış iyice. peki bu tablayı alta alırken kesip yeniden mi kaynatıyorlar?

aslında bende daha bu jantların çakmaları yani benim aldığım jantlar çıkmadan çok önce orjinallerinin hastasıydım anca resimlerle yetiniyorduk o zamanlar :) ne kadar ayağa düşmüş olsada takıldığı araç kalitesi farklı kılacaktır bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #33 : Ekim 05, 2011, 19:41:16 »
remzi kardeş arabayı boyatırsan metalik baz kat boyayı de bear marka yaptır üzerine vernik mutlaka glasurit hs olsun ama muhakkak bundan olsun 10 sene solmaz taş gibi binersin

Gültekin bey tavsiyeniz için çok teşekkür ederim boyatacağım zaman mutlaka bunları dikkate alıcam ama şimdilik boyatmayı düşünmüyorum tavandaki yanık haricinde pek rahatsız etmiyor orjinal boyası.

Remzi kardeş göndermek konusunda ciddiysen alabilirim .Kapaktan çok daha iyi görünecegine eminim .

Yücel bey göndermek sorun değilde jantlar 13'' sizinkilerin orjinali 14 sorun olmazsa gönderirim. özelden msj attım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #34 : Ekim 05, 2011, 22:10:57 »
bbsler içeriye de ofset verdiği için sürtebilir diye düşündüm ama yükseklik çapından kurtarıyorsa sorun olmaz o zaman. anladığım kadarıyla helezonun çalışma aralığı aynı kalıyor ama amortisör kapalı çalışıyor bu işlemde çukurlarda vuruntu yapma ihtimalide var onuda hallederim eski aracımda helezon arasına kauçuk yayın şeklini alan takoz koymuştum sertleştimek için. dediğim gibi amortisörler 18 yıllık olduğundan zayıflamış iyice. peki bu tablayı alta alırken kesip yeniden mi kaynatıyorlar?
Bilmiyorum :/  Benim amortisörlerim yerli üretim ve hiç bir sorun yaşamadım, ama mesela Mustafa Timuçin arkadaşımızın Rollası japon üretimdi, o vuruntu yapacağını söylemişti, japonların amortisörlerinde vuruntu yapıyor olabilir.
Tablayı aşağı yada yukarı alırken kesip yeniden kaynatıyorlar. Ama sağlamlık olarak hiç bir tereddütünüz olmasın. Bende tereddüt ediyordum. Daha sonra işlemi yapılırken gördükten sonra orjinalinden daha sağlam olduğu kanaatine vardım. Çünkü zaten amortisörün orjinalındede o kısım sıcak baskı ile tuturulmuş halde duruyor... Usta tablaları orjinal yerinden sökerken Sadece ısıtıp çekiçle 4 tarafından vurdu ve tabla baskı yerlerinden ayrıldı. Ama kaynaktan sonra bu kadar kolay sökülmüyor. Ne kadar ısıtırsanız ısıtın çekiçle yada işkenceyle mümkün değil, elektrikli testere ile kaynak yerlerinin ince ince ince kesilmesiyle sökülebiliyor ancak. Benim ustam kaynak yerlerini o kadar güzel yapmıştı ki, arabayı satmaya niyetlendiğimde alıcıların götürdükleri usta ön takımı incelerken dahi fark etmemişti. :D
İyi bir ustanız olursa görsel olarakta içinize siner. Biz milimetrik olarak hesaplayıp kaynak yapılacak yerlere çizgi koyduk. Altınada 35 mmlik kalorifer borusundan destek yapıp tablaları desteğin üstünden kaynattık. Eğer Ankaraya yolunuz düşerse beklerim. Ustalarımız kendi arabaları gibi uğraşırlar sağolsunlar, Ücret olarakta çok düşük miktarlar kafi oluyor.

Evet tekerin çapından kurtarıyor, dahada önemlisi ET değerinden kurtarıyor.
ET ve OFFSET birbirinden farklışeyler
Ofset > jantın genişliğidir
Et      > jantın arka kısmı ile bijonların arasındaki mesafedir

Aşağıdaki resimde benim aracımın tekerlerinin paçalıkların tam arkasında durmamasının sebebi jantın et değerinin çok düşük olmasıdır.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #35 : Ekim 05, 2011, 22:55:34 »
Erdem kardeşim ilgine teşekkür ederim çok yardımcı oldu verdiğin bilgiler sende de borbet var sanırım benim jantlarla hemen hemen aynı ölçülerde. ustamla bu tabla konusunu görüşeceğim ustam çok sağlam yapamıyacağı şey yoktur :) ama ayağını kırmış 15 gün jip gibi binicem malesef :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #36 : Ekim 05, 2011, 23:39:35 »
Erdem kardeşim ilgine teşekkür ederim çok yardımcı oldu verdiğin bilgiler sende de borbet var sanırım benim jantlarla hemen hemen aynı ölçülerde. ustamla bu tabla konusunu görüşeceğim ustam çok sağlam yapamıyacağı şey yoktur :) ama ayağını kırmış 15 gün jip gibi binicem malesef :(

Ben teşekkür ederim :) Bunlar keyif aldığım konular olduğu için sohbet etmekten dahi haz duyuyorum.

Evet, ölçü olarak deneme yapmak için bir dönem elime geçen borbetleri takmıştım, Onlarda aynı sizinkiler gibi 8ofset et20 idi, ama bendekiler 15''di, Sonra apaçi damgası yemeye yalnızca 2 gün dayanabildim :D 2 gün sonra mecbur söktüm borbetleri.. (16''BBS olsaydı sökmezdim tabi :P)

Ne kadar apaçi olursa olsun tam basılmalık görünüyordu aslında :D




Jantın jamurlukla aynı hizada durması derkende şunu kastediyordum; Bizim kasaların çamurlukları şişkin olduğu için çamurluk hizası için yaptığım aşağı yukarı hesaplara göre>> 8ofset-et20, 8,5ofset-et15 yada 9ofset-et15 ölçülerinin istediğim gibi olacağını düşünüyordum. Tamda düşündüğüm gibi oldu, lastik tam olarak çamurluğun 5mm arkasına giriyordu (tabi çamurluk traşlanmadığı ve araç henüz basılmadığı için henüz giremiyordu :D)


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #37 : Ekim 05, 2011, 23:56:28 »
merak etme bbs de yakında bu damgayı yiyecek şayinciler sağolsun :) bu arada benim jantlarda 15'' 16 sanıldıysa ne mutlu bana :D bende çok keyif alıyorum bu konulardan aman sabahlar olmasın  :P şu basma sürtme işlemleri bi bitsin hayırlısıyla daha yapacağım çok şey var bitmek bilmiyor... app plaka, belki american park, xenon, teyp, ses sistemi 10 cm component sıkıntım falan bütün maaş efsaneye yılbaşına kadar sürer sanırım :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #38 : Ekim 06, 2011, 00:06:53 »
merak etme bbs de yakında bu damgayı yiyecek şayinciler sağolsun :) bu arada benim jantlarda 15'' 16 sanıldıysa ne mutlu bana :D bende çok keyif alıyorum bu konulardan aman sabahlar olmasın  :P şu basma sürtme işlemleri bi bitsin hayırlısıyla daha yapacağım çok şey var bitmek bilmiyor... app plaka, belki american park, xenon, teyp, ses sistemi 10 cm component sıkıntım falan bütün maaş efsaneye yılbaşına kadar sürer sanırım :)

Valla ben 16 sanmıştım :D şimdi tekrar baktımda, 15'' olduğu yalnızca yandan çekilen resimde belli oluyor hakikaten.

Bu arada senin arabayı ilk gördüğümde aklıma direk şu araba gelmişti, bu arabayı biliyorsundur belki;



Tabi bunda World Class kasasının tamponlarından var. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: 93 MADE İN JAPAN GL
« Yanıtla #39 : Ekim 06, 2011, 00:10:23 »
yok ilk kez görüyorum sayende görmediğim halde baya benzetmişim lip bile yakın olmuş :) bu arada senin araçta bu kasada gördüğüm en güzel corolla şöyle sarı göbekli 15 bbs çok güzel durur bence niyetim sarısıydı ama bunlar düşeş denk geldi aldım.