0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Mahmut Abi, çöz şu işi. Bitsin bu kandırmaca
Yahu neden 30-35den sonra böyle düşünmeye başlıyor babamda böyle 0 alırsam manuel almam diyor
9 vites yapana kadar konik bir dişli ile sorunu çözseler ya, ne diye 4-5-6 olmadı 7-8-9 diye sayı arttırıp üstüne para alıyorlar, koy şanzumana bi konik dişli hıza göre kayarak ilerlesin gerilesin yavaşlasın hızlansın, kafa karıştırıyorlar, karışan kafalardan da para alıyor adamlar yahu....
Eğer konik dişliyle iş bitecekse baskı balataya girdiğimizde konik dişlide koyalım 6 vitesli şanzıman aramayalım
Uğur bey, desteğiniz için teşekkürler, valla ortaya bir laf atmıştım, sizde destekleyince tuttu galiba. öylesine aklıma gelmişti. ama verdiğiniz linkteki pps.yi inceleyince benimde aklıma yattı. tamda o an düşündüğüm gibi açıklamışlar. piyasada seri üretim ve kullanımı sağlanırsa da vites kutusuna insanların verdiği bir sürü para azalır. bakımı kolaylaşır. ne diyelim, piyasaya çıkar seri üretim yapılırsa herkese iyi sürüşler.
konuyu hortlatalımyeni honda crv dizel otomatik araçta zf 9 ileri şanzıman kullanılmışbenim avensis 4 ileri, 9 ileri ne demek yaaa http://www.zf.com/eu/content/tr/turkey/corporate_tr/products_services_tr/highlights_tr/9speedautomatictransmission_tr/9speedautomatictransmission.htmlhttp://www.ototeknikveri.com/haber/2983/2015-honda-cr-v-16-dizel-160-hpnin-teknik-ustunlukleri
fiat'ın 500x'te yaşadığı şanzıman problemlerini bir araştırmanızı tavsiye ederim.
Ya arkadaş yap bi cvt kurtul vites derdinden. Sonra ne devirde gitmesini istersen ona ayarla. Dur daha almanlar cvt yi keşfedemedi