Gönderen Konu: "Şikayet var" Toyota  (Okunma sayısı 9512 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #20 : Mayıs 31, 2011, 15:14:33 »
sefa kardeşim bekleme asla mail atmazlar toyota bu siteyi pek ciddiye almıyor,sorunun için ne yapacaksın

birkaç ay önce çıkma far aldım iyice inceledim kararmamıştı yansıtıcısı, şimdi oda karardı harbiden çok dandik bir malzeme kullanmışlar :D
???

Toyota Club Türkiye

Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #20 : Mayıs 31, 2011, 15:14:33 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #21 : Mayıs 31, 2011, 15:24:13 »
Toyota ya da diğer firmaların yerinde olsam ,''daha istikrarlı '' büyüyebilmek için ; tüm plazalar da dahil yetkili servisleri kurumsallaştırırdm kendi çatısı altında..hadi olmadı ,bireyseller de mi yetkili servis belgesini alıp ,bu işi icraa ediyorlar.O zaman da !! onların ayağını denk aldıracak şekilde ,'' ÇOK VE ÇOK SIKI '' müfettiş kontrolünden geçirtirdim.( Bildiğiniz uygulamalı ,yerinde müşteri gibi teftiş )

Bakalım o vakit , '' halk mı kazık yiyecekti '' ya da '' gelen müfettiş mi '' korkusuyla hiçbir usulsüzleğe karışamazlardı.Karışıyorlar mı , bunun burada ,'' ağır yaptırım cezalar '' dahilinde ,bu iş fevkalede kimsenin hakkı yenmeden ,gayet: ''müşteri hizmetine '' odaklı bir sistem ile yürüyor olurdu.Bu kararlılık sağlayabilse ,ahanda Toyota 4/4 bir servis ağı çekerdi.Tabi benimki de bir hayal oldu ,geçti gitti.Toyota sadece bir Türkiye'de mi var ,hayır.Hayal bu ,bence servislerle sempatik ilişkileriniz geliştirin :''bildiğiniz ya çekin '' ..belki yapılacak bir işiniz varsa bile ,o düzgün olur  :P
Adamlar servis diyince ,''bir irkiliyor yahu  ''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Volkswagen.Aus liebe zum automobil
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #22 : Mayıs 31, 2011, 15:33:06 »
Toyotdan sogudum ben :D
Lord of the Passat :)
1999 Passat 1.8 20v Comfortline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #23 : Mayıs 31, 2011, 15:42:56 »
Her markada sıkıntı mevcut.Özel serviste çalışmışlığım ve ahbaplığımda olduğundan piyasayı yakından tanıyorum.

Hala Japonlar sorunsuzluk olarak 1 numara.İllaki çıkardığı sorunlar oluyor,ama hiçbirisi Alman ya da Fransız otomobilleri ayarında değil.Bunu her türlü ispat ederim.

Şikayetvara bakıyorum ben ara ara,bence en önemli sıkıntı Toyota Türkiyenin şikayetvar sitesindeki şikayetleri kaale almaması.

Bunun dışında birçok şikayeti abartılı buluyorum.Şikayetlerin birçoğuda servislerin işgüzarlığı.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 250
  • Model Yılı: '15
  • 68 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #24 : Mayıs 31, 2011, 16:09:57 »
Bünyamin bey, Toyota hala sorunsuzlukta lider olabilir.Ama benim vurgalamak istediğim Toyota'da gitgide artan bir sorun var.Eskisine göre çevremdeki insanlardan daha çok şikayet duyuyorum.Bu günler için önümüzdeki yıllarda yapılacak bir arızi istatistikde belki sorunsuzlukta başlarda olmayacak.Her araçta sorun oluyor.Ama Toyotacı olarak bu artan şikayetleri ben duyduğumda üzülüyorum.Bir daha Toyota'ya binersem iki olsun diyen onlarca kişi var ya çevremde. Adamlarla tartışa tartışa bir hal oldum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #25 : Mayıs 31, 2011, 16:13:38 »
özellik arttıkca sorunda artıyor :D
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 80000
  • Model Yılı: '11
  • 110 kere teşekkür etti
  • 314 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #26 : Mayıs 31, 2011, 16:20:19 »
özellik arttıkca sorunda artıyor :D

Ne özelliği Sefa daha hız sabitleyici taktıramadık, demekki onuda taksalar hatalar katlanacak :D
Paran varsa Japon, yoksa alman. :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: <'90
  • 9 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #27 : Mayıs 31, 2011, 16:24:16 »
bende var ama az kullanıyorum bozulabilir diye :D :D
???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #28 : Mayıs 31, 2011, 17:27:43 »
birkaç ay önce çıkma far aldım iyice inceledim kararmamıştı yansıtıcısı, şimdi oda karardı harbiden çok dandik bir malzeme kullanmışlar :D
sefa kardeşim toyota yı finanse ediyorsun galiba  :D bildiğim kadarı ile senin kasa avensislerde bu problem var ama çözümü nerde acaba

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #29 : Mayıs 31, 2011, 17:31:14 »
Ne özelliği Sefa daha hız sabitleyici taktıramadık, demekki onuda taksalar hatalar katlanacak :D
toyota 1.4 dizel sahipleri olarak cruise control u ancak araba katoloğlarında göruruz >:(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #30 : Mayıs 31, 2011, 19:12:23 »
Bünyamin bey, Toyota hala sorunsuzlukta lider olabilir.Ama benim vurgalamak istediğim Toyota'da gitgide artan bir sorun var.Eskisine göre çevremdeki insanlardan daha çok şikayet duyuyorum.Bu günler için önümüzdeki yıllarda yapılacak bir arızi istatistikde belki sorunsuzlukta başlarda olmayacak.Her araçta sorun oluyor.Ama Toyotacı olarak bu artan şikayetleri ben duyduğumda üzülüyorum.Bir daha Toyota'ya binersem iki olsun diyen onlarca kişi var ya çevremde. Adamlarla tartışa tartışa bir hal oldum.

Özellik yok ondan arıza olmuyor lafı çok boş bir laf.Benim kullandığım Avensiste hiç sıkıntım olmadı arabada hayli donanım var.Ama yarısı donanıma sahip Yarisin direksiyon mafsalı değişti.Bu mu yani problem?

AE101 Corollalar çıktığında sorunsuz mu sanıyorsunuz?AE101'lerin mesela kronik direksiyon kutusu problemi var.Biz 2 defa değiştirmiştik.Ama yine de çok sağlam arabadır.

Şu anki Toyotalarda mmt ve şu son turbo hadisesini saymazsak ciddi sayılabilecek hiçbir hata yok.Gaz pedalından bile aklandı gördüğününüz gibi.Toyota sorunsuzluk ile özdeşleştiği için her türlü sıkıntı hemen çok büyütülüyor.Bir daha Toyota almam diyenlerden birisi de babamdır ama yine gidiyor Toyota alıyor.Çünkü diğer markaların çıkardığı problemleri de biliyor.

Bu ara vatandaş vw sağlam araba diye tutturdu,girin bakın bakalım vw forumuna arızalar ne tür arızalar.hepsinin dsg'sinden ses geliyor bozuk yolda,0 arabanın bile ama bu bir sorun olmuyor,Toyotadan bir tıkırtı gelse dandik araba oluyor.Kaç kişi d4-d'sine motor yaptırdı,bir de gidin sanayiyey bakalım kaç tdı'a motor yapılıyor.Benim çalıştığım VW servisinde hergün Transporter-Caddy motoru yapıyorduk.tdı'ın ömrü 150K'dır sonra çek sanayiye.150K'da iyi şartlarda.FSI mağdurları Almanyada VW'i mahkemeye verdiler ama Türkiyede benzinin oktanına suç bulunuyor.Toyotanın FSI'ın yarısı kadar rezil bir motoru var mı acaba?

Geçin arkadaşlar bu işleri,

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Auris 1.6 132HP M/M
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 54 kere teşekkür etti
  • 76 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #31 : Mayıs 31, 2011, 19:16:01 »
Geçtik bu işleri:)
Toyota iyi araba, sorunsuz. Kötü konuşanın ağzına biber sürelim..
Kalitenin fiyatı VARDIR..!!!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #32 : Mayıs 31, 2011, 19:23:04 »
Geçtik bu işleri:)
Toyota iyi araba, sorunsuz. Kötü konuşanın ağzına biber sürelim..

Kimsenin ağzına biber sürdüğümüz yok.Fikrimi söylüyorum,aksi tezi olan varsa öne sürer.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #33 : Haziran 01, 2011, 08:42:13 »
Kimsenin ağzına biber sürdüğümüz yok.Fikrimi söylüyorum,aksi tezi olan varsa öne sürer.

Her şeyi bu kadar ciddiye almayın Bünyamin Bey :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 250
  • Model Yılı: '15
  • 68 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #34 : Haziran 01, 2011, 11:40:21 »
Bünyamin bey ww motorlarını bu kadar kötülemeyin.Volkswagen 1.4 TSİ 2011 de yılın moturu seçildi.1.4 TSI Twincharger, 2010 ve 2009’da da hem kendi kategorisinde, hem de genel kategoride, Yılın Motoru Ödülü’nü kazanmıştı.
Haberi aşağıda;
http://www.istikbalgazetesi.com/?sec=5&newscatid=11&newsid=50083

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 250
  • Model Yılı: '15
  • 68 kere teşekkür etti
  • 287 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #35 : Haziran 01, 2011, 11:49:49 »
Hiç böyle bir şikayet duydunuzmu ? Aşağıdaki linke şikayetini yazan bir Toyota mağdurundan alıntıdır.

1996 model Corollamı satıp kampanyadan faydalanarak 2011 model corolla aldım. Aldıktan 40 gün sonra arabamı 1000km bakımına götürdüm. Bakımdan 3 gün sonra arabamın klima sisteminin ayarını 4 nolu kademeye götürdüğümde arabadan pervane sabit bir yere çarpar gibi sesler geldi ve klimayı kapattım. Arabayı aldığım yere götürdüm ve bana teşhis olarak arabanıza fare girmiş, polen filtresini parçalamış, klima tertibatına zarar vermiş dediler. Hiç böyle birşey duymadığım ve başıma gelmediği için araştırma yaptım. Sigortacım, ayrı bir özel toyota servisi bu olayın pek olası olmadığını söylediler. Sigorta eksperi arkadaşım benzer bir olaya yakın zamanda corolla marka bir arabada denk geldiğini söyledi. Eşimin bir akrabasının corolla marka arabasına da aynı şekilde fare girmiş. Sanal ortamda fare ve araba kelimelerini yan yana yazdığımda yine karşıma corolla çıktı. İlginç olan farenin corolla marka arabaların polen filtrelerin olduğu bölüme girmiş olmalarıydı. Bunu ve daha fazlasını ilgili servise ve ayrıca toyota iletişim merkezine bildirdiğimde bunun olağan birşey olduğunu ve bunun masrafını benim yüklenmem gerektiğini ifade ettiler. Bu arada arabamı dış mekana park etmekteyim. Farenin dış mekanda arabaya girme olasılığı acaba nedir? Benim merak ettiğim fare arabaya girmişse(?) niye hep corollanın polen filtresi bölümüne giriyor. Acaba bu filtrede fareyi çeken birşey mi var? Eğer var ise ben her zaman bu riski taşımak zorun da mı kalacağım? Arabam hala serviste hafta sonu(istemeye istemeye) sigorta için beyanda bulundum. Eksper gelmiş zararın sigorta kapsamı dışında olduğunu ifade etmiş.Dolayısıyla aracımın hasarını garanti dışı,sigorta dışı olduğu için elden ödeyeceğim.Garanti kapsamı, sigorta kapsamı dışında kalması konusunda şüphelerim var.Ayrıca fare corolla ilişkisi de beni kara kara düşündürüyor. Bakalım neler olur bundan sonra?

Kaynak: http://www.sikayet.name/?q=node/9034

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #36 : Haziran 01, 2011, 12:57:53 »
Hiç böyle bir şikayet duydunuzmu ? Aşağıdaki linke şikayetini yazan bir Toyota mağdurundan alıntıdır.

1996 model Corollamı satıp kampanyadan faydalanarak 2011 model corolla aldım. Aldıktan 40 gün sonra arabamı 1000km bakımına götürdüm. Bakımdan 3 gün sonra arabamın klima sisteminin ayarını 4 nolu kademeye götürdüğümde arabadan pervane sabit bir yere çarpar gibi sesler geldi ve klimayı kapattım. Arabayı aldığım yere götürdüm ve bana teşhis olarak arabanıza fare girmiş, polen filtresini parçalamış, klima tertibatına zarar vermiş dediler. Hiç böyle birşey duymadığım ve başıma gelmediği için araştırma yaptım. Sigortacım, ayrı bir özel toyota servisi bu olayın pek olası olmadığını söylediler. Sigorta eksperi arkadaşım benzer bir olaya yakın zamanda corolla marka bir arabada denk geldiğini söyledi. Eşimin bir akrabasının corolla marka arabasına da aynı şekilde fare girmiş. Sanal ortamda fare ve araba kelimelerini yan yana yazdığımda yine karşıma corolla çıktı. İlginç olan farenin corolla marka arabaların polen filtrelerin olduğu bölüme girmiş olmalarıydı. Bunu ve daha fazlasını ilgili servise ve ayrıca toyota iletişim merkezine bildirdiğimde bunun olağan birşey olduğunu ve bunun masrafını benim yüklenmem gerektiğini ifade ettiler. Bu arada arabamı dış mekana park etmekteyim. Farenin dış mekanda arabaya girme olasılığı acaba nedir? Benim merak ettiğim fare arabaya girmişse(?) niye hep corollanın polen filtresi bölümüne giriyor. Acaba bu filtrede fareyi çeken birşey mi var? Eğer var ise ben her zaman bu riski taşımak zorun da mı kalacağım? Arabam hala serviste hafta sonu(istemeye istemeye) sigorta için beyanda bulundum. Eksper gelmiş zararın sigorta kapsamı dışında olduğunu ifade etmiş.Dolayısıyla aracımın hasarını garanti dışı,sigorta dışı olduğu için elden ödeyeceğim.Garanti kapsamı, sigorta kapsamı dışında kalması konusunda şüphelerim var.Ayrıca fare corolla ilişkisi de beni kara kara düşündürüyor. Bakalım neler olur bundan sonra?

Kaynak: http://www.sikayet.name/?q=node/9034

daha önce forumda da tartışılmıştı bu konu, ilginç bir şekilde yeni corollaları fareler çok seviyor, hatta  kabloları kemirip aracın elektronik aksamına zarar verdikleri de olmuş, ama en çok toyota corollalara oluyor bu durum, .ok ilginç...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #37 : Haziran 01, 2011, 13:18:55 »
Değerli Toyotacılar bir kaç aydır siteye uğrayamadım.Ama aynı noktadayız gibi gözüküyor.Toyota iyi mi kötü mü?Orta diyelim olup bitsin.Fareden tırstım haa.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Toyota cı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #38 : Haziran 01, 2011, 14:18:50 »
Arkadaşlar buzaman a kadar müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan Toyota dır, bazen geçikmeler olabilir, ancak sonuçda çözülüyor. Bende üç yıllık  2008 d4d elegant var çokta hassasım , sabah araç ısınmadan 3. vitesi geçmem,.Ayrıca garantiden teyp ünitesini değiştirdim, direksiyon simidi sökülüp talıkdı, klimanın gelen sesi giderildi bunlara beş kuruş para vermedim.
Toyota Corollo d-4d  2008

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: "Şikayet var" Toyota
« Yanıtla #39 : Haziran 01, 2011, 14:44:38 »
Değerli Toyotacılar bir kaç aydır siteye uğrayamadım.Ama aynı noktadayız gibi gözüküyor.Toyota iyi mi kötü mü?Orta diyelim olup bitsin.Fareden tırstım haa.

Pek çok markadan iyi genede