hayırlı olsun güle güle kullanın, ben arkadaşıma verdim ofiste değişik tepkilerle karşılaştım
benim takvimi henüz gören yok
iyice kamufle edin sonra sapık muamelesi görebilirsiniz
haydaaa ben yılbaşından önce yapmıştım hala gelen giden bişey yok yau acaba özel kuşe kağıdamı basıyolar ondan uzun sürdü??
benim takvim 9martta paketlenmiş, bugün geldi
haydaaa ben yılbaşından önce yapmıştım hala gelen giden bişey yok yau acaba özel kuşe kağıdamı basıyolar ondan uzun sürdü??
abi mail geliyo onu onaylıyorsun öyle gönderiyorlar.
onaylamasını yapmıştım Sefa sağolasın gerçi ben hepsini laptopa tektek indirmiştim kenarda duruyo bakalım gelirse gelir gelmezse zaten kendi takvimlerim yeter bana bide pirelli şöyle bi sistem çıkarsa
bu arada bilgilendirmen için teşekkür ederim Sefa
valla bilmiyorum abi herkese gitti
ya o kadar çekim yaptım bu mail adresi kullanıldı diyor. kardeşiminkileri de yazdım onlara da kullanıldı diyor..
Fiat takvim çekimleri başladı. Link aşağıda Bu konuyu ACD ve Ercü kardeşimize ithaf ediyorum...... http://www.fiat2013takvimi.com/ Takvimi bitirenler lütfen maillerine gelen linki tıklasınlar yoksa takvim gönderilmiyor.
Bu arada 7013 kişiye takvim gönderecekler ilk 2013 kişiye isterlerse kendi çektikleri isterlerse orjinali gönderilecek,
sonraki 5000 kişiye ise orjinal gönderilecek.
Son 2 yıldır saolsunlar gönderiyorlar :-) Bu sene yine çekim yaptım. Önemli bir detay eğer kendi çektiğiniz albümü isterseniz kağıt kalitesi onların kendi çekimleri için hazırlanan takvimden daha kötü oluyor. İlk sene onların hazırladığı takvimden ikinci sene kendi çektiğim takvimden istedim, bu yıl yine onların hazırladığı takvimi istedim.
Ben de yolladım bakalım gelecek mi.....
Arkadaşlar bugün takvimlerim geldi gerçekten çok kaliteli takvim yapmış adamlar. Ayrıca bu kadar çabuk yollayacaklarını da düşünmemiştim...
Bence linkten herkes sipariş versin....Kalite 10 numara....Fotolar tatminkar....
Benim takvimimde bugün geldi :-)
Ben de takvim hazırladım. Bakalım ne zaman gelecek
Bana geldi Takvim, yaklaşık 1 hafta içinde.