0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bendede 1.33 var tüm söylediğiniz sıkıntılarda ortak. Keşke bunlar olsaydı diyorum ama yok iyi tarafından bakmaya çalışın 9 hava yastığı, hands free araç kiti vs. standart
Birde bu kontak anahtarı tasarımı konusu.. yahu hiçmi rakipler incelenmez? rakipler nasıl tasarımlar yapıyo gibisinden? şimdi yine kullandığım araçlardan şöyle bir serpinti yazayım;tabi şirket sayesinde hiçbiri benimdeğildi. fiat punto ve linea biri 2006 biri 2010 model. vw passat ve jetta 2008 ve 2009 model. bmw 3.20d 2010 model. renault master kamyonet2010, fiat ducato kamyonet 2007, bu araçlarda anahtarı katlanır anahtar tasarımı yapmışlar. şimdi bizim arabanın anahtarına bakıyorum, cepte acayip rahatsız eden, oturup kalkarken kendini belli ettiren ucube bişey, abicim neden bunu rakiplerin benzeri katlanır güzel bişey yapmadınız?Zamanın birinde autoshow fuarında japon mühendisler ellerinde fotoğraf makineleri rakiplerinin araçlarda ne gibi şeyler yapıldığının fotoğraflarını çekerlerken haber olmuşlardı. herkes arabanın dışını yada ön konsolu çekerken, onlar torpido gözlerini, gözlük ceplerini ufak tefek işe yarar püf noktalarının fotoğraflarını çekiyolardı. gün geçtikçe artık kendi araçlarında olmaya başladı bu tarz şeyler. Fakat önemli bi eksiklik demekki, fotoğrafla olmuyo demekki, bide kullanım kolaylıklarını öğrenebilmeleri için kullanmalarıda lazım diye düşünüyorum. bizim 73 model renodada aynı anahtar vardı, hatta daha kısaydı..
burada konustugumuz konuları toyota ya ilettim gelen cevabı yazıyorum.----Sayın IŞIK,Öncelikle göndermiş olduğunuz e-mailiniz için teşekkür ederiz.Toyota olarak, sizin gibi aldığı ürün ve hizmetlere ilişkin olumlu / olumsuz görüşlerini tarafımıza ileten bilinçli müşterilerimizin daha iyi ürün ve hizmet çalışmalarımıza katkısının tartışılmaz olduğunu ifade etmek isteriz. Belirtmiş olduğunuz ve bizim için büyük değer taşıyan görüşleriniz ilgili bölümlere de iletilmiştir.Bilgilerinize sunar, esenlikler dileriz.Saygılarımızla,Toyota Müşteri İlişkileri--------bu aldığımız araçları eskitip sıkıldıktan sonra yine toyota almayı istersek bu eksiklikleri kendilerine tek tek bireysel olarak belirtirsek iyileştirme yoluna gidebilirler diye düsünüyorum. en azından ben şahsım adına kücükde olsa bir girişimde bulundum. toyota da muhatap görüp cevap yazmış.
Sn. Işık Bey, Tabi sıkıntıları ileticez, toyota yetkilileride yeni nesil arabalarında bunları düzelticekler.. falan filan. Niye biz söylemeden akıl edilmiyo bunlar? Dişimizden tırnağımızdan arttırıp aldığımız araçların bu basit eksikliklerini kimse söylemese yıllarca bu şekildemi araç üretecekler diye bir soru aklıma geliyor. Ben şu kadarını söylüyorum, Dünya fani, bugünün tekrarı yok, ömür geçiyor/bitiyor, haberlerde görüyoruz, yarınımız garanti değil. araç için verdiğimiz para yanında, cüzi kalan bu özelliklerin araçlarımıza ilave edilebiliyorsa edilmesini istiyorum. Arge mühendisleri ne işe yarıyor? Motor geliştirilmesi, yol tutuş, hava sürtünmesi, bir sürü kriter var belki ama, bu fonksiyonellik, kullanışlılık için argelerde yapılmalı, rakipler takip edilse bile olurdu.. Toyotadan cevap gelmesi mutlu edebilir belki, fakat sayısal sonuç = sıfırdır .
Harun bey,1.33 Auris sahibiyim, ve aracın kapısını dediğiniz gibi yapınca kapılar otomatik kilitleniyor bunda bir sorun yok. Takribi 20sn falan sürüyor. Ancak diğer maddeler sanırım her Auris için geçerli. Benimde dikiz ayna kapama tuşlarımın ışıkları yok ve arabayı hazır konuma getirdiğimde teyp çalışıyor start konumunda hiç bir şekilde durmuyor. Bunun için tavsiyem el alışkanlığı olabilir. Yani aracınızı hazır konumuna getirdiğinizde teybinizi eliniz ile kapatınız. Bazı özellikleri diğer markaların ancak fullerinde olan bir otomobil olsa bile böyle küçük detayları atlamaları açıkcası Toyota gibi bir markaya yakışmadı. Yine de bu fiyat ve performans seçeneğinde alınabilecek en iyi otomobillerden biri olduğu düşüncesindeyim.