Gönderen Konu: Hadi Bakalım Bir Karara Varalım  (Okunma sayısı 5795 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99270
  • Model Yılı: '97
  • 1 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #20 : Kasım 14, 2007, 00:15:34 »
aracı özellikle kısın fazla kullanmadıgımdan dolayı dört mevsim bir lastik düsünüyorum zaten b 330 evo takılı ve lastikler assagı yukarı 20bin km yaptı dis dernligi mükemmel ama cok sert lastikler bakalım heralde bristonun kanında var sertlik

Toyota Club Türkiye

Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #20 : Kasım 14, 2007, 00:15:34 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #21 : Kasım 14, 2007, 01:27:48 »
Goodyear Eagle NCT Megane da iyi işler çıkartıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #22 : Aralık 02, 2007, 14:42:23 »
Alıntı yapılan: erdem yılmaz
arkadaslar sonunda bir karar verdim ve daha 20 bin km yapılan 2 senelik bristone b 330 evo lastiklerimi degistirmeye karar verdim size iki marka sunuyorum ikisinin arasında secim yapmam icin sizin  de tecrübelerinize dayanaraktan bu konuyu acıyorum

 mıselın energ mi      yoksaaaaaaaa bristone turanzalarmı hadi bakalım hangi cevap fazla gelirse o lastik alınmaya hak kazanacak  
[/quote]
Selam.
  Continentalide listene eklemeni tavsiye ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99270
  • Model Yılı: '97
  • 1 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #23 : Aralık 09, 2007, 00:56:55 »
Alıntı yapılan: Hakan Öztürk
Selam.
  Continentalide listene eklemeni tavsiye ederim.
[/quote]


o lastigi hic kullanmadım nsl tavsiyeedebilirmisin

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 16000
  • Model Yılı: '11
  • 97 kere teşekkür etti
  • 36 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #24 : Aralık 09, 2007, 01:04:35 »
Fulda Eco control
((2017  COROLL@...ADVANCE MDS    * 2018-         ))
(( 2011 COROLL@...ELEGANT  A/T    * 2015-2017 ))
(( 2006 COROLL@...SOL                        * 2009-2015))
(( 2000 COROLL@...TERRA SPECIAL  * 2006-2009))

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #25 : Aralık 09, 2007, 12:44:55 »
Alıntı yapılan: erdem yılmaz
o lastigi hic kullanmadım nsl tavsiyeedebilirmisin
[/quote]
  Aslında Türkiyeye henüz resmi olarak gelişi bildiğim kadarıyla 4-5 seneyi geçmedi ancak benim daha önce çok değişik lastik kullanma fırsatım oldu ve Continentallerin kalitesinden oldukça memnun kaldım. Ben tavsiye edebilirim, Lastik bölümündeki grafik ve yazılarıda gözden geçirmeni tavsiye ederim. Conti yide araştır, en azından çevrendende bu marka hakkında bilgi al derim. Benim sana söyleyebileceğim yumuşak hamurlu olduklarıdır. Bu yüzden yol tutuşu fena değildir ancak mıcırlı, stabilize zeminlerde ömrü biraz daha kısadır sert lastiklere göre.
 Kolay gelsin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99270
  • Model Yılı: '97
  • 1 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #26 : Aralık 10, 2007, 00:57:00 »
merhaba ilkten size bu tesekkürü borc bilirim konu ile ilgilendiginiz icin sagolun

aracımdaki lastikler henüz diş derinligi güzel yanlız lastiklerim cok sert ve cok takır tukur ses yapıyorlar ve yolda cok ugultu yapıyorlar bilirsiniz toyotaların yalıtımı berbat lasik sesi oldugu gibi iceride onun icin yumusak hamurlu güzel bir lastik almayı düsünüyorum su an kullandıgım lastik

bristone b330evo lastikler tam anlamıyla berbat cok sert hamurlular onun icin fazla acele etmeyip güzel yumusak hamurlu kaliteli bir lastik almayı planlıyorum bakalım su an lastikleri almıs degilim ama

mıcır yolda yumusak hamurlu lastik nsl ömrü kısalır mıcırdada kullanıyorum arabayı sence cok bir etkisi olurmu birde yumusak hamurlu lastikler hemen yanaktan balon yapma riski tasıyorlarmıs sencede ölemi yoksa sert lastik satmak isteyen bir sahtekarmı sölemiş bunu bilmiyorum

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2852 kere teşekkür etti
  • 3225 kere teşekkür edildi
Hadi Bakalım Bir Karara Varalım
« Yanıtla #27 : Aralık 11, 2007, 13:15:37 »
Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.
 Lastiğin yıpranmasında diş derinliği, hamurun yapısı ve lastik üzerindeki çatlakları kontrol ederek lastiğin durumu hakkında bilgi sahibi olunabilir.
 Brigstonların kalitesi genel olarak iyidir ancak çok fazla yol sesi yaptıklarınıda biliyorum.
 Lastik üretilirken bir özelliği fazla geliştirilirse malesef diğer bir özelliği geri kalabiliyor. Örneğin Michelinin bazı modelleri araçta farkedilir yakıt tasarrufu sağlarken yol tutuş ve frenajı tatminkar değildir. Tbi bu tercih meselesi.
 Evet mıcırlı yolda yumuşak lastiğin yüzeyi sert lastiğe göre daha çabuk soyulma yapar ve bunu gözle farkedebilirsin. Aracının önden çekişli olduğundan yola çıkarsak, düz mıcırda normal kullanımda pek etkilemez ancak rampalarda ve özellikle aracını yüklü kullanıyorsan yumuşak ön lastikler daha kolay yıpranacaktır ve bunu zaman içinde arka lastiklerle oluşan farktan rahatlıkla göreceksin. Lastiğin yanağının balon yapmasıyla hamuru arasında genel olarak direk bir ilişki yoktur. Asıl olan lastik yanak iç yapısıdır. Kimi lastiklerde bu kısım daha kuvvetli ve tabandan ayrı olarak daha sert yapılır.(Bu da baloncuk yapma olayını azaltır ancak lastik daha az konforlu olur. Yinede özellikle lastiğini kaldırım gibi sert köşeli yerlere özellikle yanaktan fazla sürtmemeni ve örneğin parkederken lastiğin yanağını kaldırıma yaslanık bırkmamanı tavsiye ederim. Michelin ve Dunlop'un yanak yapısının biraz daha hassas olduğunu biliyorum ama bunu her modelleri için söyleyemem.
 Not:Lastik yol sesi derecesinde lastiğin taban şeklide çok önemli bir unsurdur.